pasje Hotelbon
Geplaatst: 12 feb 2007 14:06
In augustus vorig jaar werd ik telefonisch benaderd door Hotelbon of ik lid wilde worden en dan zou ik een pasje krijgen kosten €49,90.
Na wat aarzelen stemde ik erin toe. De gegevens werden opgenomen en klaar. Tenminste dat dacht ik. Nu ongeveer 2 weken terug kreeg ik een brief van Intrum Justitia of ik even €65,78 wilde betalen omdat ik een pasje van Hotelplan nog steeds niet had betaald. Maar dat pasje heb ik nooit ontvangen!!!!!!! Intrum Justitia zou navraag doen en ik zou bericht krijgen. Nou dat bericht heb ik ntvangen en mij klacht is ongegrond dus gewoon betalen. Nou ik weiger. ik ga toch niet iets betalen wat ik nog nooit heb ontvangen. Zijn er meer mensen met deze klachten en hoe kan ik dat het beste oplossen. Na telefonisch kontakt met Intrum Justitia over dat ik weiger te betalen zeiden ze dan zien we U wel bij de rechter.
Na wat aarzelen stemde ik erin toe. De gegevens werden opgenomen en klaar. Tenminste dat dacht ik. Nu ongeveer 2 weken terug kreeg ik een brief van Intrum Justitia of ik even €65,78 wilde betalen omdat ik een pasje van Hotelplan nog steeds niet had betaald. Maar dat pasje heb ik nooit ontvangen!!!!!!! Intrum Justitia zou navraag doen en ik zou bericht krijgen. Nou dat bericht heb ik ntvangen en mij klacht is ongegrond dus gewoon betalen. Nou ik weiger. ik ga toch niet iets betalen wat ik nog nooit heb ontvangen. Zijn er meer mensen met deze klachten en hoe kan ik dat het beste oplossen. Na telefonisch kontakt met Intrum Justitia over dat ik weiger te betalen zeiden ze dan zien we U wel bij de rechter.