Via Vodafone naar BKR
Geplaatst: 12 feb 2007 14:54
Hallo, mischien kan iemand mij helpen?
ik heb vorig jaar omdat iemand met een telefoon op mijn naam in de UK was een hoge rekening gekregen... geen probleem, maar Vodafone ging ineens om een betalingsvoorschot vragen daar de rekening rond de 750 € was... ik heb toen gezegt nou laat maar blokken de telefoon maar dan kan die persoon op eigen kosten gaan bellen en niet op bedrijfskosten (mijn kosten dus). oke mobiel geblokkeerd, wat ik dus niet wist is dat Vodafone meteen besloot omdat er geen voorschot werd betaalt het abbonement op te heffen... op zich ook geen probleem de kosten zijn gemaakt en moeten betaalt worden en met hun gedoe met voorschotten had ik al helemaal geen zin meer om via hun te bellen.. prima dus zou je denken... ik kreeg divese rekeningen met divese bedragen van hun toegezonden, daarover gebeldt om een totaal rekening zodat ik ineens alles kon betalen en klaar was. Op eind oktober kreeg ik de eindafrekening inclus de nog te betalen resterende abonementskosten ed.. prima. uiterste betaaldatum 30 november. Tot mijn schrik kreeg ik toen een brief op 2 november dat ik was aangemeld bij Preventel en BKR met een A codering!!! ik natuurlijk direct de rekening betalen door de schrik en Vodofone een herstel naar BKR gestuurt... en klaar... maar oh jee nu komt het, wil ik een aktief postbankkrediet voor mijn bedrijf afsluiten omdat we bij een nieuwe leverancier eerst een half jaar contant moeten betalen bij levering en dus wat meer geld nodig hebben voor korte termijninvesteringen. ik kreeg te horen nadat de adviseur van de postbank groen licht gaf voor alles dat het toch niet doorging vanwege de positiefe A codering bij BKR en dat ik 5 jaar niet bij de Postbank terecht kan voor bedrijfskrediet... mijn vraag enig iedee hoe ik hieraf kan komen daar ik anders met mijn bedrijf niet verder kan (eenmanszaak) en tevens een hele grote waarschuwing... Mijd Vodafone er zijn genoeg andere telefoonaanbieders die je dus niet registeren bij BKR nadat hunzelf hebben besloten dat ze het abonenement opzeggen.. dat recht heeft iedere provider echter bij Vodofone heb je meteen 5 jaar BKR aan je broek waar je niet vanaf komt. het maakt niet uit of je betaalt of niet, als ze besluiten je abonement op te heffen noteren ze je gewoon. mijn dank dus aan Vodofone. [/url][/quote][/u][/b]
ik heb vorig jaar omdat iemand met een telefoon op mijn naam in de UK was een hoge rekening gekregen... geen probleem, maar Vodafone ging ineens om een betalingsvoorschot vragen daar de rekening rond de 750 € was... ik heb toen gezegt nou laat maar blokken de telefoon maar dan kan die persoon op eigen kosten gaan bellen en niet op bedrijfskosten (mijn kosten dus). oke mobiel geblokkeerd, wat ik dus niet wist is dat Vodafone meteen besloot omdat er geen voorschot werd betaalt het abbonement op te heffen... op zich ook geen probleem de kosten zijn gemaakt en moeten betaalt worden en met hun gedoe met voorschotten had ik al helemaal geen zin meer om via hun te bellen.. prima dus zou je denken... ik kreeg divese rekeningen met divese bedragen van hun toegezonden, daarover gebeldt om een totaal rekening zodat ik ineens alles kon betalen en klaar was. Op eind oktober kreeg ik de eindafrekening inclus de nog te betalen resterende abonementskosten ed.. prima. uiterste betaaldatum 30 november. Tot mijn schrik kreeg ik toen een brief op 2 november dat ik was aangemeld bij Preventel en BKR met een A codering!!! ik natuurlijk direct de rekening betalen door de schrik en Vodofone een herstel naar BKR gestuurt... en klaar... maar oh jee nu komt het, wil ik een aktief postbankkrediet voor mijn bedrijf afsluiten omdat we bij een nieuwe leverancier eerst een half jaar contant moeten betalen bij levering en dus wat meer geld nodig hebben voor korte termijninvesteringen. ik kreeg te horen nadat de adviseur van de postbank groen licht gaf voor alles dat het toch niet doorging vanwege de positiefe A codering bij BKR en dat ik 5 jaar niet bij de Postbank terecht kan voor bedrijfskrediet... mijn vraag enig iedee hoe ik hieraf kan komen daar ik anders met mijn bedrijf niet verder kan (eenmanszaak) en tevens een hele grote waarschuwing... Mijd Vodafone er zijn genoeg andere telefoonaanbieders die je dus niet registeren bij BKR nadat hunzelf hebben besloten dat ze het abonenement opzeggen.. dat recht heeft iedere provider echter bij Vodofone heb je meteen 5 jaar BKR aan je broek waar je niet vanaf komt. het maakt niet uit of je betaalt of niet, als ze besluiten je abonement op te heffen noteren ze je gewoon. mijn dank dus aan Vodofone. [/url][/quote][/u][/b]