0900 terreur en telefoonkosten via je mobiele telefoon[/b
Geplaatst: 14 feb 2007 23:04
Met verbazing constateerde ik dat mijn provider Vodafone naast de bekende kosten van een 0900 nummer ook nog eens extra telefoonkosten in rekening bracht voor het gesprek zelf.
Door het gebrek van een "vaste" telefoonlijn was ik hiertoe helaas gedwongen.
Dit, ondanks dat ik een Vodafone abonnement heb en mijn "bundel" nog niet had verbruikt.
De extra in rekening gebrachte kosten bedroegen E 0,205 p.m., schandalig.
Ik vind dat het gebruik van 0900 nummers door bedrijven om zg. "service" zeer Kunden unfreundlig en dubieus is.
Ben je nog geen klant dan mag je bellen met 0800 maar zodra je klant bent dan MOET je bellen met 0900 en dan nog lang wachten wegens een gebrek aan medewerkers. De kostenteller loopt dan reeds !
Inmiddels heb ik Vodafone uitgezwaaid voor een betere provider.
Wie geeft zijn ervaringen en/of meningen over Vodafone en/of 0900 nummers.
Consumenten organisaties kunnen best hierbij het voortouw nemen !
Door het gebrek van een "vaste" telefoonlijn was ik hiertoe helaas gedwongen.
Dit, ondanks dat ik een Vodafone abonnement heb en mijn "bundel" nog niet had verbruikt.
De extra in rekening gebrachte kosten bedroegen E 0,205 p.m., schandalig.
Ik vind dat het gebruik van 0900 nummers door bedrijven om zg. "service" zeer Kunden unfreundlig en dubieus is.
Ben je nog geen klant dan mag je bellen met 0800 maar zodra je klant bent dan MOET je bellen met 0900 en dan nog lang wachten wegens een gebrek aan medewerkers. De kostenteller loopt dan reeds !
Inmiddels heb ik Vodafone uitgezwaaid voor een betere provider.
Wie geeft zijn ervaringen en/of meningen over Vodafone en/of 0900 nummers.
Consumenten organisaties kunnen best hierbij het voortouw nemen !