KRO Webwinkel
Geplaatst: 16 feb 2007 13:03
In de loop der jaren heb ik via internet auto's gehuurd, boeken en vliegtickets gekocht. Nooit was er een vuiltje aan de lucht totdat ik iets bestelde bij KRO Webwinkel.
Ik wilde bij KRO Webwinkel de DVD's van het Schaep met de vijf Pooten kopen. Leuk voor later dacht ik. Bij KRO Webwinkel moet de bestelling direct via Idael worden betaald. Toen ik de bestelling en de betaling gedaan had, kreeg ik per e-mail een orderbevestiging. Daar stond als afleveradres een mij volkomen onbekend adres op. Binnen vijtien minuten na ontvangst heb ik KRO Webwinkel gemaild met alle gegevens en het juiste afleveradres.
Twee weken later kreeg ik een pakket van KRO Webwinkel met, u raadt het al, artikelen die ik niet besteld had. Het pakket heb ik terug gestuurd. KRO Webwinkel heb ik een brief gestuurd waarin ik de situatie uitlegde, de overeenkomst ontbond en mijn geld terug vroeg. Dat mag volgens hun voorwaarden als de zending je niet bevalt en hem terug stuurt. Volgens die zelfde voorwaarden krijg je dan binnen tien dagen het geld terug gestort. Voor de zekerheid heb ik de brief ook per e-mail aan KRO Webwinkel gezonden.
We zijn inmiddels veertien dagen verder. Van KRO Webwinkel heb ik niets gehoord en het geld heb ik ook nog niet terug.
KRO Webwinkel gebruikt een krakkemikkig ordersysteem en negeert correspondentie van klanten.
Mijn advies luidt: KRO Webwinkel: loop er met een grote boog omheen, bestel er niets!
Ik wilde bij KRO Webwinkel de DVD's van het Schaep met de vijf Pooten kopen. Leuk voor later dacht ik. Bij KRO Webwinkel moet de bestelling direct via Idael worden betaald. Toen ik de bestelling en de betaling gedaan had, kreeg ik per e-mail een orderbevestiging. Daar stond als afleveradres een mij volkomen onbekend adres op. Binnen vijtien minuten na ontvangst heb ik KRO Webwinkel gemaild met alle gegevens en het juiste afleveradres.
Twee weken later kreeg ik een pakket van KRO Webwinkel met, u raadt het al, artikelen die ik niet besteld had. Het pakket heb ik terug gestuurd. KRO Webwinkel heb ik een brief gestuurd waarin ik de situatie uitlegde, de overeenkomst ontbond en mijn geld terug vroeg. Dat mag volgens hun voorwaarden als de zending je niet bevalt en hem terug stuurt. Volgens die zelfde voorwaarden krijg je dan binnen tien dagen het geld terug gestort. Voor de zekerheid heb ik de brief ook per e-mail aan KRO Webwinkel gezonden.
We zijn inmiddels veertien dagen verder. Van KRO Webwinkel heb ik niets gehoord en het geld heb ik ook nog niet terug.
KRO Webwinkel gebruikt een krakkemikkig ordersysteem en negeert correspondentie van klanten.
Mijn advies luidt: KRO Webwinkel: loop er met een grote boog omheen, bestel er niets!