Problemen Vaillant HR /hebt u ook problemen!!???
Geplaatst: 17 feb 2007 13:59
Sinds in 2004 deze ketel is geplaatst heb ik herhaalde problemen met dit type ketel. Rekeningen stapelen zich op en vele nachten in de kou,...of zelfs een heel oververhit huis doordat hij door blijft branden.
Warm-water problemen, vervangen van DRIEWEGKLEP en SENSOREN zijn normaalste zaak van de wereld geworden.
Vuilvangers in en buiten de ketel laten plaatsen (niets helpt, problemen blijven terugkeren) Nu weer geen doorstroming en zou het aan de thermostaat liggen (deze vervangen, binnen 3 maanden; geen oplossing) Nu ligt het weer aan de installatie (radiatoren en buizen) Volgens Vaillant monteur is nu dit weer het probleem.
Nog even en de volgende keer krijg ik te horen dat mijn huis in de verkeerde windrichting staat!!!!
Wie heeft er nog meer problemen die aanhoudend blijven voorkomen en terugkeren, heeft ook last van onnodige monteurs- en reparatiekosten buiten de normale servicebeurten om?...wordt ook door Vaillant consumentencontact afgescheept en komt niet meer verder ..?
Graag uw reacties...ik wil dit graag eens in de publiciteit brengen want ben ervan overtuigt dat ik hier niet alleen in sta en door samen een "buffer" te vormen, deze FA. VAILLANT eens op zijn verantwoordelijkheden te wijzen....
Mijn installatiebedrijf heeft mij tot het laatst toe gesteund en er worden nu nieuwe kranen op de radiatoren gezet en de installatie wordt nog eens doorgespoeld om alles uit te sluiten en zo te kunnen bewijzen dat het aan de KETEL ligt en niet aan de installatie zelf.
Dus...reageer...!
Warm-water problemen, vervangen van DRIEWEGKLEP en SENSOREN zijn normaalste zaak van de wereld geworden.
Vuilvangers in en buiten de ketel laten plaatsen (niets helpt, problemen blijven terugkeren) Nu weer geen doorstroming en zou het aan de thermostaat liggen (deze vervangen, binnen 3 maanden; geen oplossing) Nu ligt het weer aan de installatie (radiatoren en buizen) Volgens Vaillant monteur is nu dit weer het probleem.
Nog even en de volgende keer krijg ik te horen dat mijn huis in de verkeerde windrichting staat!!!!
Wie heeft er nog meer problemen die aanhoudend blijven voorkomen en terugkeren, heeft ook last van onnodige monteurs- en reparatiekosten buiten de normale servicebeurten om?...wordt ook door Vaillant consumentencontact afgescheept en komt niet meer verder ..?
Graag uw reacties...ik wil dit graag eens in de publiciteit brengen want ben ervan overtuigt dat ik hier niet alleen in sta en door samen een "buffer" te vormen, deze FA. VAILLANT eens op zijn verantwoordelijkheden te wijzen....
Mijn installatiebedrijf heeft mij tot het laatst toe gesteund en er worden nu nieuwe kranen op de radiatoren gezet en de installatie wordt nog eens doorgespoeld om alles uit te sluiten en zo te kunnen bewijzen dat het aan de KETEL ligt en niet aan de installatie zelf.
Dus...reageer...!