www.mijndomein.nl
Geplaatst: 19 feb 2007 13:00
Ik heb een abbonment gevraagt bij mijndoemein.nl en ontvang steeds twee fakturen met de zelfde gegevens.
Per email heb ik gevraagt hoe dat kon en als antwoordt per email hebben ze geantwoordt dat het inderdaad fout is.
Maar tot opheden ontvang ik nog steeds een faktuur met dreigementen.
Telefonisch kun je ze niet bereiken. Dus geen oplossing.
Wat is voor bedrijf en zijn er meer klachten.
Ik betaal alleen als 1 van de twee fakturen gecrediteerd is.
Als er meer mensen zijn met problemen verneem ik dat graag.En Tros Radar redactie kunnen jullie er mischien in verdiepen.
Per email heb ik gevraagt hoe dat kon en als antwoordt per email hebben ze geantwoordt dat het inderdaad fout is.
Maar tot opheden ontvang ik nog steeds een faktuur met dreigementen.
Telefonisch kun je ze niet bereiken. Dus geen oplossing.
Wat is voor bedrijf en zijn er meer klachten.
Ik betaal alleen als 1 van de twee fakturen gecrediteerd is.
Als er meer mensen zijn met problemen verneem ik dat graag.En Tros Radar redactie kunnen jullie er mischien in verdiepen.