Philips DVD speler
Geplaatst: 19 feb 2007 23:20
Wij kochten op 13-11 2004 een Philips DVD-speler, type R520 Harddisk/...
Meteen na installatie toonde het apparaat een aantal gebreken. een week later hebben we het apparaat met de lijst van gebreken naar de leverancier (It's) teruggebracht. It's besloot om ons direkt een nieuw apparaat mee te geven. Het nieuwe apparaat werkte na installatie, maar wij vonden wel dat het opstarten erg traag ging. Een goede vriend, die bij Philips werkt, vertelde dat dit euvel bekend was als een "software probleem". Vervolgens begon het apparaat allerlei andere problemen te vertonen, waarvan men aanvankelijk denkt dat het aan eigen onkunde ligt, tot dat de DVD-speler uiteindelijk volledig blokkeerde. Het was toen 8 dagen voor het eind van de garantieperiode. Omdat wij in de tussenliggende periode ook nog met andere apparatuur van Philips, onaangename problemen hebben gehad, besloten wij om, ten koste van alles, het apparaat bij It's in te ruilen en tegen een DVD-speler van een ander Merk. It's begreep ons standpunt en werkte mee aan deze inruil. It's maakte er ons wél op attent dat onze DVD-speler gedurende de tussenliggende periode € 180,00 goedkoper was geworden en dat zij deze korting ook bij de inname van onze DVD-speler moesten verrekenen. Wij hadden er inmiddels alles voor over om, van één van onze Philips apparaten, afscheid te kunnen nemen, dus namen wij deze korting voor lief en kochten voor +€ 400,00 een Pioneer DVD-speler met Harddisk en Surround-systeem, die tot op heden PERFECT werkt.
Meteen na installatie toonde het apparaat een aantal gebreken. een week later hebben we het apparaat met de lijst van gebreken naar de leverancier (It's) teruggebracht. It's besloot om ons direkt een nieuw apparaat mee te geven. Het nieuwe apparaat werkte na installatie, maar wij vonden wel dat het opstarten erg traag ging. Een goede vriend, die bij Philips werkt, vertelde dat dit euvel bekend was als een "software probleem". Vervolgens begon het apparaat allerlei andere problemen te vertonen, waarvan men aanvankelijk denkt dat het aan eigen onkunde ligt, tot dat de DVD-speler uiteindelijk volledig blokkeerde. Het was toen 8 dagen voor het eind van de garantieperiode. Omdat wij in de tussenliggende periode ook nog met andere apparatuur van Philips, onaangename problemen hebben gehad, besloten wij om, ten koste van alles, het apparaat bij It's in te ruilen en tegen een DVD-speler van een ander Merk. It's begreep ons standpunt en werkte mee aan deze inruil. It's maakte er ons wél op attent dat onze DVD-speler gedurende de tussenliggende periode € 180,00 goedkoper was geworden en dat zij deze korting ook bij de inname van onze DVD-speler moesten verrekenen. Wij hadden er inmiddels alles voor over om, van één van onze Philips apparaten, afscheid te kunnen nemen, dus namen wij deze korting voor lief en kochten voor +€ 400,00 een Pioneer DVD-speler met Harddisk en Surround-systeem, die tot op heden PERFECT werkt.