Orange livebox te laat teruggestuurd…
Geplaatst: 20 feb 2007 18:14
Ik heb twee maanden ADSL family van Orange gehad. Een week of drie na het opleveren van de verbinding heb ik Orange in gebreke gesteld voor hun slechte product en ze daarbij een termijn gegeven van 4 weken om het op te lossen. Uiteraard heeft Orange niet gereageerd dus was opzeggen na die termijn geen probleem. Ik was nog wel in het bezit van een livebox. Deze heb ik ingepakt in de retourdoos die je van ze krijgt. Alleen, nu komt het, ik ben die doos vergeten op te sturen. Onlangs is €129,- van mijn rekening afgeschreven waarvan de incassotermijn inmiddels is verstreken. In de voorwaarden staat dat Orange dit bedrag in rekening mag brengen. Meteen na het constateren hiervan heb ik een brief naar Orange gestuurd waarin vertel per omgaande alsnog de livebox terug te sturen. Amper één dag na het versturen van deze brief word ik gebeld door Orange. Deze medewerker zei mijn brief te hebben ontvangen en bedankte mij voor het alsnog terugsturen van de Livebox, maar vertelde OOK dat ik kon fluiten naar mijn geld (de €129,-).
Mag dit en kan dit zomaar?? Wat is voor een lage manier van zaken doen !
Is met het beëindigen van het abonnement niet ook de machtiging voor automatisch incasso gestopt?
Wat kan ik doen???
Mag dit en kan dit zomaar?? Wat is voor een lage manier van zaken doen !
Is met het beëindigen van het abonnement niet ook de machtiging voor automatisch incasso gestopt?
Wat kan ik doen???