LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jornick
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2006 16:24

Toppers in concert

Ongelezen bericht door jornick »

Hallo allemaal,

Vorige week woensdag had ik mijn zegeltjes bij elkaar van de C1000 aktie voor Toppers in Concert. Ik heb toen 2 kaartjes gereserveerd voor 1e rang op vrijdag 8 juni a.s.. Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren van Ticketpoint een email met de mededeling dat de boeking fout was gegaan en komt te vervallen!!! Ik kreeg een nieuwe code om nogmaals te reserveren. U begrijpt het al.... 1e rang op 8 juni is helemaal uitverkocht. Toen ik verleden week woensdag ging boeken waren er nog genoeg 1e rangs plaatsen beschikbaar (60%). Nu dus maar 2e rangs geboekt. Ik vind het zeer vreemd. Waarom pas bijna een week later bericht krijgen dat de boeking fout is gegaan??? Ik begrijp trouwens ook niet wat er fout is gegaan. Ik kreeg na de boeking nog een bevestiging hiervan, zonder enige foutmelding.

Zijn er meer mensen die deze mail hebben ontvangen en opnieuw moeten boeken???

Gr
:cry:

zidler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2007 10:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zidler »

Hallo,

Bij ons het zelfde verhaal:

13 februari 2 kaarten besteld op 1e rang er was toen nog 98% van de kaarten beschikbaar. Vanochtend opeens een email [zie hieronder] met de mededeling dat de boeking fout is gegaan. en daarbij geen enkel excuus: wij kunnen fluiten naar onze bestelling. deze is overigens op 13 februari wel netjes bevestigd.
Zonder enig uitleg wordt verzocht de boeking opnieuw te doen. En inderdaad...geen 1e rang kaart meer te krijgen.

De telefoon van topticket wordt niet beantwoord.

Het spijt mij, maar gezien het feit dat dit vanochtend al de 2e reactie is doet mij vermoeden dat er opzet in het spel is en een groep consumenten is geschrapt ten gunste van een andere bestelling.

SCHANDALIG!

---
Geachte ***,

Tijdens het verwerken van uw order is een fout opgetreden, uw reservering is hierdoor komen te vervallen.

Onderstaande codes van de door u ingevoerde C1000 concertvouchers zijn daarom weer opnieuw geactiveerd.

Wij verzoeken u met onderstaande codes opnieuw een reservering te plaatsen op www.ticketpoint.nl/C1000

Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst en beschikbaarheid verwerkt. U kunt geen rechten verlenen aan uw vorige bestelling.

Over deze email kan niet worden gecorrespondeerd. Meer weten over de actie voorwaarden van deze actie, klik dan hier


Met vriendelijke groet,
Ticketpoint

zidler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2007 10:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zidler »

Oja,

In de algemene voorwaarden wordt gesteld dat een bestelling niet meer kan worden geannulleerd door de consument.
Hoe sterk staat dit, immers Ticketpoint kan dit dus wel op ieder moment doen.

edonnic
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 11:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door edonnic »

hallo ik heb vrijdag 16-2 8 kaarten gereserveerd voor de toppers en heb daar een bevestiging van gekregen,dinsdagavons 21-2 kreeg ik een e-mail dat de verwerking daarvan mislukt is,nu is de eerste rang vol op 8 juni en ook de vouchers doen het niet meer,c-1000 kan er niets aan doen en ticketpoint reageert niet.wie heeft er nog meer problemen????? :x :( :(

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

Ik heb inderdaad het zelfde gehad. En geprobeerd tickepoint te bellen maar telkens zijn alle medewerkers in bezet. De activeringscode die ik heb gekregen van ze werkt nu ook niet meer op een of andere manier. Is er misschien een mogelijkheid dat we juridische stappen ondernemen?

jornick
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mar 2006 16:24

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door jornick »

Tja, het is een zeer vreed verhaal. En inderdaad bij mij ook geen excuses. Ik had vanmorgen ook al geprobeerd om te bellen, maar hij is steeds in gesprek of er wordt je verteld dat je op een later tijdstip terug moet bellen. Ik heb dus maar een mail gestuurd naar ze met de vraag wat er dan verkeerd is gegaan en waarom we dat bijna een week na reservering pas te horen krijgen.
Zeer slechte zaak van Topticket

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

Ik vind het inderdaad niet kunnen van ticketpoint.
Maar ik had ook al gelezen dat er iemand anders was met kaarten voor ander concert maar die had geen gironummer opgegeven maar hebben ze wel 7 keer het bedrag afgeschreven. Is het soms mogelijk om stichting de ombuds man of iets dergelijks in te schakelen. Ik dacht in het begin dat ik de enige was die dit had. Maar volgens mij klopt er heel veel niet van.
Ik ga even informeren bij kennis van mij die rechten heeft gestudeerd.. ben benieuwd.

zidler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2007 10:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zidler »

Eindelijk na 45 minuten had ik ticketpoint te pakken.
Ik kon alleen maar een nieuwe boeking maken voor rang 2
Ik kon niemand spreken om mijn klacht in te dienen om dat in de mail stond dat er geen correspondentie mogelijk is .
ze hebben uberhaupt geen klachtencommissie.ik kon aan niemand m'n klacht kwijt. ik ben echt pissig.
de vrouw die ik aan de telefoon had bleeft maar een "bandje" afdraaien "u wilt niet opnieuw boeken" "het staat in de mail dat er geen correspondentie mogelijk is" "er was een technische fout" "u kunt op een andere dag of of rang twee op 8 juni boeken maar de eerste rang kan niet meer"

Wij hebben dus gewoon pech

leuk hoor zo'n actie van c1000
je trochelt bij iedereen zegeltjes en dan wordt je zo blij gemaakt
Echt schandalig
Wat kunnen we hier aan doen
Laat ze maar met iets over de brug komen

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

ja ik weet niet precies wat we er tegen kunnen doen. er zijn nog meer mensen met dit probleem. misschien kunnen we iets van stappen ondernemen zodat we toch 1e rang kunnen. want daar hoef je tenminste geen verrekijker mee te nemen om de toppers te zien zingen als je me begrijpt. heeft iemand anders nog een idee?

edonnic
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 11:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door edonnic »

hallo allemaal,ik heb intussen contact gehad met het c-1000 hoofdkantoor/consumentenservice en zij vinden het erg vervelend maar kunnen er ook niet aan doen omdat de 'fout'bij ticketpoint zit.ik heb nu 8 mensen die ik teleur moet stellen.alle vouchers zijn geblokkeerd en ik kan nu dus helemaal niet meer boeken ook niet op een andere dag of rang .c-1000 heeft een e-mail gestuurd naar ticketpoint en volgens c-1000 zou daar direct op geantwoord moeten worden,maar jullie raden het al ticketpoint reageert daar ook al niet op .ik heb geprobeerd contact te zoeken met radar maar die zijn op dit moment niet telefonisch bereikbaar,iemand nog een andere suggestie?

edonnic
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2007 11:12

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door edonnic »

nog even een reactie van mijn kant ticketpoint heeft gebeld om 19.00 en wij kunnen toch naar de toppers maar dan op 7 juni 1e rang.op mijn e-mail hebben ze nog niet gereageert dit was op de e-mail die c-1000 heeft gestuurd naar ticketpoint

renger2506
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door renger2506 »

dat is wel leuk en aardig.. maar ik werk savonds. en vrijdag avond is mijn vrije avond. dus kan ik alsnog niet. Ik hoop dat ze maar met een goed aanbod komen.

zidler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2007 10:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zidler »

@edonnic:

Hebben ze jou gebeld omdat je contact hebt gehad met de klantenservice?

zidler
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 feb 2007 10:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zidler »

Het was gisteravond bij hart van nederland/shownieuws
m'n buurvrouw heeft het gezien. ik helaas niet
er waren veel mensen die hetzelfde probleem hadden. dezelfde teleurstelling
verder weet ik niet wat er gezegd is. misschien heeft iemand anders het ook wel gezien.


laat ze voor de gedupeerde maar een prive concert regelen

edbever
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 14:41

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door edbever »

Ik denk dat als zij die wel gaan eens moeten vragen aan de mensen die 1e rang zitten hoe zij aan hun kaatren komen.
Zouden dat allemaal C1000 medewerkers zijn ??

hellen71
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:04

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hellen71 »

nou ik heb niet eens die dingen gespaard ik ben vorig jaar bij de toppers geweest en ik zat tweede rang sjonge sjonge je ziet geen ene bal!!! dus ga voor die eerste rang......zet em op allemaal..

Ren@te
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:00

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Ren@te »

:x

Ik heb met een vriendin ook zegels gespaard om naar het concert van de toppers te kunnen gaan.
Mijn vriendin heeft per telefoon gereserveerd en ik via mail naar ticketpoint.
Mijn vriendin kreeg meteen te horen dat alle dagen de rangen 1 en 2 volgeboekt waren.
terwijl ik op 3 dagen nog rang 1 en 2 kon boeken.
Dus bij mij de gedachten speelt dat de kaarten van c1000 een bepaalt bedrag vertegenwoordigen en dat is 47.50 euro.
Bij andere ticket verkoopers zijn er plentie kaarten te verkrijgen voor rang 1 en 2 en de kosten liegen er niet om 145 en 125 euro per kaart.
Mijn vriendin zit nu dus rang 3 op vrijdag en ik weet niet zeker of mijn kaart nu wel zeker is......
:x :x :x

hellen71
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 15:04

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door hellen71 »

er is er maar weer 1 of eigenlijk 2 die hier weer beter van worden en dat is c-1000 en de toppers.....net wat ik al zei ik liet het er net bij zitten

joopbloemendaal
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door joopbloemendaal »

Deze aktie van C1000 bewijst maar weer eens dat die zogenaamde
GRATIS zegeltjes verboden moeten worden.
Toppers worden op deze manier Floppers,Mensen wees toch eens
wijs en koop gewoon kaartjes als jullie ergens naar toe willen :roll:
En laat die GRATIS zegels maar liggen en doe boodschappen bij iemand anders :lol: :idea:

valkenier
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2005 20:16

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door valkenier »


Mensen mensen, wat een toedtand zeg. We hebben toch met z'n allen die reclame gezien waarin gevraagd werd: "Wie krijgt de Arena vol" ??
En was dat niet C1000 zèlf ? Nou dan.....volgens mij zijn het gewoon
medewerkers van dat bedrijf die alsnog naar dat concert gaan.
En daar maakt U als trouwe klant ff plaats voor !!
Ik ga in elk geval sowieso niet, naar een concert van de FLOPPERS.
Lijkt me een betere naam, toch?
Mocht U toch nog gaan, wens ik U véél plezier.

Gesloten