Planet adsl opzegging en stopzetting automatische incasso
Geplaatst: 21 feb 2007 13:31
Goede middag
Wat ik wou is overstappen van planet naar casema
casema werkt perfect zei hebben voor mij KPN afgesloten (30-11) en telnr mee genomen naar casema.
Ik had van planet adsl standaard abonnement einde contract 08-12 met maand opzegging.
eind oktober heb ik telefonisch met planet contact gehad maar moest via webformulier opzeggen.
31-10-2006 opgezegd planet met ingang 08-12 einde contract.
je krijgt meteen bevestiging met antwoord u vraag ontvangebn en in behandeling met incident nummer.
01-11 -2006 krijg ik mailing u vraag doorgestuurd naar juiste afdeling.
op 09-11 krijg ik een mailing (1 dag na verstreken van de maand opzegtermijn)
En heel leuk zeggen ze bij planet U bent het zoveelste slachtoffer kpn heeft u tevroeg afgesloten en nu zit u weer een jaar aan ons vast met een duurdere abonnmentsvorm
Dit kan toch niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geachte Heer Geitenbeek,
Wij beëindigen onze relatie met u (met vermelding van klantnummer 1460741). Wij vinden het jammer dat u de diensten bij Planet Internet wilt beëindigen en hopen dat u in de toekomst aanleiding ziet om opnieuw klant bij ons te worden. Conform de Algemene Voorwaarden van Planet Internet worden de pakket(ten) opgezegd per einde van de contractstermijn(en). Wij verwerken in onze administratie de beëindiging van pakket(ten):
ADSL Standard beëindiging per 8 december 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na eindeloos bellen tussen planet kpn en planet heb ik nu een ander abonnementsvorm binnen planet
een adsl zonder vastte telnr aansluiting. van 14.95 naar 40.95 per maand
automatische incasso loopt gewoon door vanwege dd 08-12-2007 in systeem van planet.
Klantenadminstratie een brief gestuurd geen reactie.
Hoe verder
Wie kan mij helpen
Jullie ?????
Ik gebruik dus nu casema internet en bellen werkt perfect maar hoe kom ik van planet af en hoe krijg ik mijn geld terug via automatische incasso vanaf december 2006
M.vr.g.
Peter Geitenbeek
Friese Steen 54
3961 XK Wijk bij Duurstede
[email protected]
Wat ik wou is overstappen van planet naar casema
casema werkt perfect zei hebben voor mij KPN afgesloten (30-11) en telnr mee genomen naar casema.
Ik had van planet adsl standaard abonnement einde contract 08-12 met maand opzegging.
eind oktober heb ik telefonisch met planet contact gehad maar moest via webformulier opzeggen.
31-10-2006 opgezegd planet met ingang 08-12 einde contract.
je krijgt meteen bevestiging met antwoord u vraag ontvangebn en in behandeling met incident nummer.
01-11 -2006 krijg ik mailing u vraag doorgestuurd naar juiste afdeling.
op 09-11 krijg ik een mailing (1 dag na verstreken van de maand opzegtermijn)
En heel leuk zeggen ze bij planet U bent het zoveelste slachtoffer kpn heeft u tevroeg afgesloten en nu zit u weer een jaar aan ons vast met een duurdere abonnmentsvorm
Dit kan toch niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geachte Heer Geitenbeek,
Wij beëindigen onze relatie met u (met vermelding van klantnummer 1460741). Wij vinden het jammer dat u de diensten bij Planet Internet wilt beëindigen en hopen dat u in de toekomst aanleiding ziet om opnieuw klant bij ons te worden. Conform de Algemene Voorwaarden van Planet Internet worden de pakket(ten) opgezegd per einde van de contractstermijn(en). Wij verwerken in onze administratie de beëindiging van pakket(ten):
ADSL Standard beëindiging per 8 december 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na eindeloos bellen tussen planet kpn en planet heb ik nu een ander abonnementsvorm binnen planet
een adsl zonder vastte telnr aansluiting. van 14.95 naar 40.95 per maand
automatische incasso loopt gewoon door vanwege dd 08-12-2007 in systeem van planet.
Klantenadminstratie een brief gestuurd geen reactie.
Hoe verder
Wie kan mij helpen
Jullie ?????
Ik gebruik dus nu casema internet en bellen werkt perfect maar hoe kom ik van planet af en hoe krijg ik mijn geld terug via automatische incasso vanaf december 2006
M.vr.g.
Peter Geitenbeek
Friese Steen 54
3961 XK Wijk bij Duurstede
[email protected]