Klachtenprocedure Ticketpoint (C1000 actie 'Toppers')
Geplaatst: 21 feb 2007 15:28
Wie kan ons helpen met tips hoe wij onze klacht bij/over 'Ticketpoint' het beste neer kunnen leggen?
Ticketpoint heeft een fout gemaakt waardoor een boeking van ons en vele anderen "niet zijn verwerkt". Deze mededeling kwam voor ons 7 dagen na de reservering. Inmiddels waren onze kaarten uitverkocht.
Ticketpoint kon ons niets vertellen over de fout. Toen wij vroegen waar we met onze klacht terrecht konden bleek de Ticketpoint geen klachtenprocedure heeft. Dit lijkt ons niet in de haak.
Hier wat details
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=48437
Wie kan ons helpen?
Ticketpoint heeft een fout gemaakt waardoor een boeking van ons en vele anderen "niet zijn verwerkt". Deze mededeling kwam voor ons 7 dagen na de reservering. Inmiddels waren onze kaarten uitverkocht.
Ticketpoint kon ons niets vertellen over de fout. Toen wij vroegen waar we met onze klacht terrecht konden bleek de Ticketpoint geen klachtenprocedure heeft. Dit lijkt ons niet in de haak.
Hier wat details
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=48437
Wie kan ons helpen?