Probleem met T-Mobile
Geplaatst: 22 feb 2007 01:04
Sinds april 2005 ben ik in het bezit van een abonement bij T-Mobile.. Ik heb deze persoonlijk afgesloten in de winkel van T-Mobile en heb toen mijn bankafschrift, giropas en rijbewijs moeten overleggen ter goedkeuring van het contract (standaard procedure).
Heb tot afgelopen Janurie naar volle tevredenheid gebeld en als ik online mijn facturen bekeek waren ze altijd netjes voldaan...
Dan nu het probleem!!!
Ik ben gebeld door een aller onvriendelijkste medewerkster van de afdeling incasso met de mededeling dat T-Mobile een fout heeft gemaakt en al sinds het begin van mijn contract de facturen van een verkeerd rekening nummer hebben afgeschreven, of ik maar even 1300 pleuro over wil maken voor de afgelopen 21 maanden (totaal som facturen)..
De medewerker in de winkel heeft dus bij het noteren van mijn gironummer een fout gemaakt en daarna is mijn contract toch goed gekeurd door T-Mobile, mijn gironr is bv. 7444417 en de medewerker heeft op het contract vermeld 744417 zoals je begrijpt is dit niet iets wat direct opvalt ook niet als je de factuur bekijkt en het gironr ziet staan.
Ik heb de medewerkster verzocht een dag later terug te bellen, mede om het feit dat ik op dat moment niet thuis was en dus niet mijn administratie erop na kon slaan.. de medewerker inkwestie vond dat ik zelf maar contact met hun moest opnemen en was verder ook niet voor rede vatbaar, ze heeft nog wel kopies gestuurd van alle facturen waar ik om had verzocht omdat deze meestal meteen bij het oudpapier belanden en voor mij verder niet van waarden zijn.
Tot opheden heb ik verder niks meer van T-Mobile vernomen en op de door mij gestelde vraag via internet wordt gewoon niet gereageerd (heb geen zin om dit via de telefoon af te handelen en wil alles gewoon zwart op wit vandaar dat ik contact via internet heb gezocht).
In mijn ogen had mijn contract nooit goed gekeurd mogen worden omdat daar duidelijk op vermeld staat dat alleen volledig en correct ingevulde contracten in behandeling worden genomen.
Verder is er ook nog nooit een aanmaning of wat dan ook naar mij verzonden.
En kan ik mijns inziens een automatische incasso tot maximaal 30 dagen terug door de bank laten terug draaien en anders heb ik pech...
In dit geval zal T-Mobile waarschijnlijk de betreffende persoon zelf schadeloos hebben moeten stellen en proberen nu over mijn rug hun eigen fout goed te maken.
Graag een reactie
mvg
Heb tot afgelopen Janurie naar volle tevredenheid gebeld en als ik online mijn facturen bekeek waren ze altijd netjes voldaan...
Dan nu het probleem!!!
Ik ben gebeld door een aller onvriendelijkste medewerkster van de afdeling incasso met de mededeling dat T-Mobile een fout heeft gemaakt en al sinds het begin van mijn contract de facturen van een verkeerd rekening nummer hebben afgeschreven, of ik maar even 1300 pleuro over wil maken voor de afgelopen 21 maanden (totaal som facturen)..
De medewerker in de winkel heeft dus bij het noteren van mijn gironummer een fout gemaakt en daarna is mijn contract toch goed gekeurd door T-Mobile, mijn gironr is bv. 7444417 en de medewerker heeft op het contract vermeld 744417 zoals je begrijpt is dit niet iets wat direct opvalt ook niet als je de factuur bekijkt en het gironr ziet staan.
Ik heb de medewerkster verzocht een dag later terug te bellen, mede om het feit dat ik op dat moment niet thuis was en dus niet mijn administratie erop na kon slaan.. de medewerker inkwestie vond dat ik zelf maar contact met hun moest opnemen en was verder ook niet voor rede vatbaar, ze heeft nog wel kopies gestuurd van alle facturen waar ik om had verzocht omdat deze meestal meteen bij het oudpapier belanden en voor mij verder niet van waarden zijn.
Tot opheden heb ik verder niks meer van T-Mobile vernomen en op de door mij gestelde vraag via internet wordt gewoon niet gereageerd (heb geen zin om dit via de telefoon af te handelen en wil alles gewoon zwart op wit vandaar dat ik contact via internet heb gezocht).
In mijn ogen had mijn contract nooit goed gekeurd mogen worden omdat daar duidelijk op vermeld staat dat alleen volledig en correct ingevulde contracten in behandeling worden genomen.
Verder is er ook nog nooit een aanmaning of wat dan ook naar mij verzonden.
En kan ik mijns inziens een automatische incasso tot maximaal 30 dagen terug door de bank laten terug draaien en anders heb ik pech...
In dit geval zal T-Mobile waarschijnlijk de betreffende persoon zelf schadeloos hebben moeten stellen en proberen nu over mijn rug hun eigen fout goed te maken.
Graag een reactie
mvg