very un-economy holiday
Geplaatst: 22 feb 2007 07:18
In september met 3 personen naar Turkije geweest met EH. Vanaf het begin ging alles mis. Kosste ons twee hele dagen. Extra parkeergeld schiphol. Slecht hotel, slecht eten. Op de donderdag voor vertrek uit Turkije zijn we uit het hotel gezet (later terug gedraaid) er was geen geld voor ons betaald aan het hotel. Klacht ingediend bij EH. Duurde 16 weken en twee keer rappelleren voordeat men reageerde. Men bood daarna verontschuldigingen aan, was het helemaal met ons eens dat onze reis een ramp was. etc.
Ik had een vergoeding van € 1500,00 geëist i.v.m. gemaakte kosten, ongemak en bedorven vakantie.
EH bood mij een korting van 5% als ik ooit nog eens bij hen boekte.
Ik heb opnieuw een brief geschreven en zal bij geen of onvoldoende tegemoetkoming een advokaat inschakelen.
Noot: Ik had deze zaak bij de geschillencommissie voorgelegd (direct na de vakantie) maar wegens te laat reageren van EH werd deze zaak gesloten????????????????
Zo kom je er als reisorganisatie dus makkelijk van af. Het inschakelen van de geschillencommissie is dus een wassen neus.
Jammer, gemiste kans.
Ik had een vergoeding van € 1500,00 geëist i.v.m. gemaakte kosten, ongemak en bedorven vakantie.
EH bood mij een korting van 5% als ik ooit nog eens bij hen boekte.
Ik heb opnieuw een brief geschreven en zal bij geen of onvoldoende tegemoetkoming een advokaat inschakelen.
Noot: Ik had deze zaak bij de geschillencommissie voorgelegd (direct na de vakantie) maar wegens te laat reageren van EH werd deze zaak gesloten????????????????
Zo kom je er als reisorganisatie dus makkelijk van af. Het inschakelen van de geschillencommissie is dus een wassen neus.
Jammer, gemiste kans.