LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Roelien
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2007 12:42

Toppers in concert

Ongelezen bericht door Roelien »

Bij het lezen van al deze negatieve berichten zakt me de moed in de schoenen.
Ik wacht nog altijd op een bevestigingsmail van mijn reservering die ik op 13 februari heb geplaatst. Waar is ticketpoint toch mee bezig??
Is er dan niemand die hier iets tegen kan doen??
Spaar je zo snel mogelijk de zegels bijelkaar om 1ste rang te zitten....
Ik word hier boos en verdrietig over. Je verwacht naar een leuk concert te gaan....

:cry: :evil:

annemieke1963
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door annemieke1963 »

Hallo mensen
Op 10 februari heb ik 2 kaarten gereserveerd voor zondag 3 juni.
Daarna hoorde ik niets meer. Wel kreeg ik gelijk een reserveringsoverzicht.
Vorige week maar eens gebeld met ticketpoint omdat ik allerlei negatieve verhalen hoorde in de pers. Na een half uur had ik eindelijk iemand aan de telefoon die mij verzekerde dat het allemaal goed zou komen. Ze hadden wat vertraging door de vele reacties. Een paar dagen later toch nog maar een e-mail verstuurd. Tot op heden nog geen reactie. Vandaag weer gebeld. Een medewerkster (ik had na 15 minuten iemand aan de telefoon) zei dat het allemaal goed zat voor de mensen die op bovenstaande datum hebben gereserveerd. Ik zou binnen een paar dagen een e-mail krijgen. We wachten dus maar af en houden de vingers gekruist. Er is nog hoop.

linni
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:00

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door linni »

Ik had je hoop maar laten varen hoor.....

Wij hebben ook voor de 13e geresveerd en krijgen geen kaarten ivm een verkeerde reservering! En we hebben de bevestiging uitgeprint en wel!

Belachelijk dit hele gebeuren, jammer voor c1000 en voor de toppers, niet echt goede publiciteit :?

annemieke1963
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:15

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door annemieke1963 »

Eindelijk heb ik een bevestigingsmail ontvangen van ticketpoint. Het bedrag gaan ze binnen een week afschrijven van mijn rekening. Zou het dan toch nog goedkomen. Ik heb in ieder geval een klantnummer, dat is alweer wat meer.

toppers
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2007 20:05

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door toppers »

Bij ons hetzelfde verhaal als van annemieke........
Alles zou goed komen, en zaten volgens de dame aan de telefoon niet bij de mensen waarbij het mis was gegaan!
Op 14 februari twee kaarten gereserveerd (1e rang), reserveringsoverzicht ontvangen, denken van, nou dat zit wel goed!
Vorige week maar eens gebeld, alles komt goed, ze hadden alleen wat vertraging door de vele aanmeldingen.
Dus..... vandaag maar weer eens gebeld, bij elkaar 33 minuten aan de telefoon gehangen (a €0,45 p/m!) en wat krijg ik te horen.......
ER IS WAT MIS GEGAAN! Volgens de ticketpoint zouden wij vorige weekn een mail van hun hebben ontvangen, not dus! Nog netjes gevraagd of ze een copy konden sturen als bewijs, maar dat kunnen ze niet! En als alternatief konden wij 4e rangs kaarten krijgen. Nou als je dat hoort, dan zakt je de broek wel tot aan de enkels!
C1000 bedankt!!!

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Shareena »

Hier hetzelfde! 12 februari eerste rangs kaarten gereserveerd voor 6 juni... Eerste email wel gekregen (reserveringsoverzicht), maar nog steeds geen geld afgeschreven....

Eigenlijk van de gekken? Al die mensen die het meeste geld uitgeven, omdat die in de eerste weken meer boodschappen doen, worden nu gewoon gestraft.. (lijkt ineens heel dramatisch, maar ik baal er gewoon van!)

Ticketpoint kan de aanmeldingen niet aan? Ze verkopen toch ook gewoon de normale kaarten? Dan moet je niet met zo'n groot bedrijf in zee gaan, terwijl je weet dat het hier om 200.000 kaarten gaat!

Coriene
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2007 16:19

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Coriene »

Hallo beste Toppers fans!!!

Wie weet kan ik jullie een beetje opvrolijken :D
Ik heb jullie al een tijdje zitten volgen, natuurlijk ook met gemengde gevoelens en de vraag: komt dit allemaal nog goed.

Ik heb op 23-02-07 2 kaarten gereserveerd en op 10-03-07 kreeg ik de officiële bevestiging. En dus niet zoals ze zeggen in de 1e mail binnen 7 dagen. Dat heeft iets langer geduurd. Afschrijven daar zijn ze dan wel weer iets sneller mee. Op 19-03-07 zijn de tickets af geschreven. Weer een fase verder. Nu de laatste nog. De tickets moeten nog binnen komen. Gelukkig heb ik in middels wel een klantnummer. Dat is in ieder geval al wat.

Jullie zien dus dat het ook goed kan gaan. Geld ben ik al kwijt. Nu maar wachten op.................

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Shareena »

Hier ook pas na een maand de bevestigingsemail gekregen en ondertussen ook al betaald :) Lijkt er dus op dat het toch een top actie is ;)

Mieke1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:36

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Mieke1957 »

Ook ik heb de bewuste brief gekregen dat mijn 1e rangs kaarten (ik bestelde al binnen 14dagen na het begin) per ongelukg waren geannuleerd en dat ik maar opnieuw moest boeken. Maar 1e rang was uitverkocht dus moest ik maar 2e rang boeken. Bezwaar maken, wijzen op hun eigen reglement: eenmaal bestelde kaarten kunnen niet geannuleerd worden of gewijzigd!!!!. Niets hielp.
Dus toch maar 2e rang besteld, ik krijg vandaag de kaarten binnen en dacht ga nog eens op ticketpoint kijken....en wat schetst mijn verbazing voor de dagen die voor "c 1000"waren kunnen nu gewoon kaarten worden besteld.........en ja ook 1e rang!!!!!!!!!!!!!!!!
Die waren er toch niet meer was mij verteld, heb ticketpoint een mail gestuurd waarin in mijn 1e rang kaarten terug opeis omdat zij deze dus gewoon in de verkoop gooien ipv van 2 voor de prijs van 1 van de C1000 Aktie!!! Daarom krijg ik dus geen kaarten die ik heb besteld in eerste instantie. Misschien dat iemand eens in kan grijpen in deze situatie!
Mieke

Coriene
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2007 16:19

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Coriene »

mieke 1957.
Als ik het goed gelezen heb, heb jij de tickets in huis?
Mag ik even vragen wanneer jij ze hebt gereserveerd?
Ik heb al wel betaald maar nog niets in huis.
Ik laat het jullie weten als ik ze ontvangen heb en of het goed is gegaan bij mij.

Coriene

Jolingfan
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:22

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Jolingfan »

De tickets worden in de week van 7-11 mei verstuurd

Barbara.v.
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 09:58

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Barbara.v. »

ook ik heb de tickets nog niet in huis :(
Ik heb 10-02-2007 gereserveerd en betaald, heb een boekingsgegevens en reserveringsoverzicht met klantnummer via mail gekregen maar verders niks gehoord of gezien :shock: erg spannend allemaal!!

Coriene
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2007 16:19

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Coriene »

Hallo allemaal.

Ik behoor tot de gelukkige die de tickets hebben ontvangen. Zaten in een klein envelopje en vanmorgen lagen ze dus op de deurmat.

Even voor de duidelijkheid.
op 23-02-07 voorlopige boeking gedaan.
op 10-03-07 bevestiging gekregen.
op 19-03-07 van de bank afgeschreven.
op 09-05-07 tickets ontvangen.

Hopelijk komt het bij jullie ook allemaal goed.

Coriene

Mieke1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2007 14:36

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Mieke1957 »

Zelf heb ik de kaartn voor de 2e keer besteld en vorige week woensdag binnen gekrgen. Kreeg ook een mail terug van ticketpoint: er waren kaarten over van de toppers nadat de besteldatum was gesloten van C1000 en die konden nu besteld worden tegen het normal tarief per stuk....maar ook eerste rang en dat zou dus niet mogelijk moeten zijn want toen ik mijn 1e rangs kaarten door een stommiteit van ticketpoint kwijt raakte en alles 1e rang was uitverkocht kon ik alleen maar 2e rang boeken en nu zijn er ineens 1e rangkaarten over!!!!!!!!!!!!stelletjes oplichters zijn het....

lauri058
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2007 10:09

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door lauri058 »

Kan iemand mij vertellen wie ik kan bellen over de kaarten?
Ik heb ze nog steeds niet ontvangen.
Ik word er ook niet vrolijker van, wel snel alles afschrijven maar verder maar afwachten.......... of je iets gaat krijgen.
Bvd,
Henk.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Shareena »

Hier heb ik ze ook gister ontvangen :)

g.crommen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2007 16:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door g.crommen »

Ook wij hebben kaartjes gereserveerd voor de Toppers.Reservering voor 01-06 goed verlopen,kaartjes op 05-05 ontvangen.Droom al vanaf hun concert van 2006 over kaartjes op de vloer.Helaas ondanks nieuwe aanmelding voor de voorverkoop ivm verhuizing bericht aangaande voorverkoop verstuurd naar oude adres.C1000 bracht uitkomst.Met zelfgemaakt bord bij de c1000 gaan staan om klanten in ruil voor een klein presentje mij hun zegels te geven.Gelukt!Meteen 1e rang geboekt op03-02.Boekingsbevestiging ontvangen op 13-02.Bedrag 71.25 euro afgeschreven op 22-02.Tot zo ver geen probleem en ik in de zevende hemel.Maar waar blijven onze tickets?Probeer ticketpoint al sinds woensdagavond zowel telefonisch als per e-mail te bereiken.Helaas zonder resultaat.Heb nu via hun eigen site een beknopt mailtje kunnen versturen.Nu maar afwachten.hotel voor 3 nachten is ook al in februari
geboekt.Nu maar hopen dat mijn grote droom niet in duigen valt


Jozefien[/i]

JettieJ
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2007 16:16

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door JettieJ »

Op het forum van www.gordon.nl is ook een topic gewijd aan dit onderwerp. Hierop heeft ook iemand gereageerd die al een keer gebeld heeft met Ticketpoint, 20 minuten tegen 45 cent per minuut !!!!!
Maar er werd medegedeeld dat de tickets geheel willekeurig werden uitgedraaid en verstuurd en als je maandag nog niets ontvangen had, dat je dan nog een keertje moest gaan bellen (jawel, wederom tegen 45 cent per minuut). Ook staat er een bericht van iemand die rij 28 zit en vrij snel besteld had. Iemand in hun kennissenkring had weken later besteld voor dezelfde dag en die zitten rij 5. Het is 1 grote puinhoop bij dat Ticketpoint, dat is duidelijk. Ik heb zelf mijn kaartjes voor 1 juni wel binnen, maar die van 8 juni ook nog steeds niet. :cry:

EmiendeVries
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2007 09:38

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door EmiendeVries »

Ook ik heb kaarten bestelt via C1000 voor de Toppers... Vier besteld en betaald, twee ontvangen... Via de mail ticketpoint proberen te bereiken, maar zonder resultaat... :cry: Telefonisch geprobeerd voor 45 cent per minuut: niemand te pakken gekregen. Via dit forum kwam ik achter een adres, dus nu heb ik een brief getuurd. Afwachten wat dit oplevert... :? Anders heb ik twee kaarten te koop...

wendie13
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2007 12:01

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door wendie13 »

Tot nu aan toe (14mei) nog geen kaartje van de toppers gezien, de hele morgen al proberen te bellen met ticketpoint, natuurlijk zijn alle medewerkers in gesprek en word de verbinding verbroken. Ook mail gestuurd maar als ik de rest lees krijg in de reactie waarschijnlijk als de concerten al geweest zijn :(
Tot nu toe ging alles perfect, kon gewoon gelijk boeken kreeg netjes bevestigingsmail en het werd netjes van mijn rekening afgetrokken.
Misschien heb ik in dit alles een beetje teveel mazzel gehad? :evil:

Gesloten