Pagina 1 van 1

Afsluiting @home

Geplaatst: 28 feb 2007 18:00
door nmekkelholt
Goedendag, ik heb nu al 2 jaar @home, Kwa verbinding nooit problemen gehad, maar kwa klantenservice!!!! :
Ik ben een jaar geleden overgestapt van bankrekening,
Uiteraard gelijk door gegeven aan @home (Per Mail),
Maar nee hoor er werd nog steeds afgeschreven van de oude rekening,
Na een jaar lang gebeld en gemailt te hebben in totaal 9 x!!!! , ging het eindelijk een tijdje goed, Tot een maand geleden, Spontaan het internet erachterweg was, Gelijk gebeld (naar klantenservice van @HOME) en hier kwamen ze met de snuggere opmerking , We hebben u VANDAAG een mail gestuurd over een tijdelijke afsluiting, heeft u deze niet ontvangen??
Waarop mijn antwoord was: HOE DAN ZONDER INTERNET :S
Maar goed al met al had ik dus betalingsachterstand (doordat ze weer van mijn verkeerde bankrekeningnummer hadden afgeschreven), Gelijk weer gebeld met de klantenservice, geld overgemaakt, en een Ticketnummer gekregen, Met de belofte dat ik die zelfde dag weer internet en telefonie zou hebben.... Je raad het al nee dus.. Nou kreeg ik vandaag 2 Brieven van @home :

De 1e brief stond in dat ik een betalingsachterstand had en dat ik tot 8 Maart 207 De mogelijkheid had om dit te betalen (MAAR DIT BEDRAG WAS AL 2 WEKEN GELDEN OVERGEMAAKT), Met de volgende datum erop: 26-Feb-2007

De 2e Brief was al minder vriendelijk , Hier stond in Dat @Home mij DEFINITIEF Had Afgesloten!!!!!! , Gelijk weer de klantenservice gebeld, met de vraag of er wat langs elkaar heen liep, en vertelde dat ik een week terug met een collega van hem een afspraak had gemaakt ( Daar Had ik een zogenaamd TicketNr van gekregen)
de desbetreffende persoon vertelde mij dat hij in de computer kon kijken en zag dat ik nog nooit gebeld had :S , Toen ik hem vroeg of hij het ticketnummer wou , zei hij de hele tijd Nee, dat is niet nodig.. later in het gesprek heb ik hem toch het ticketnummer oplaten zoeken, Maar hij kon het niet meer vinden :S
Hij vertelde er ook gelijk bij dat ik NOOIT meer wat bij @home kon aanvragen omdat ik op een zwarte lijst was beland :S En dat ik maar op zoek moest naar een andere Internet/telefonie Provider.......

Al met al ben ik dus een jaar lang voor niets bezig geweest met het veranderen van mijn bankrekeningnummer, en als extratje krijg ik een trap voor HUN fout..

NOU BEDANKT @HOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 18 mar 2007 17:49
door nmekkelholt
HELE late reactie @home over mijn klacht (zelfde als wat hier gepost is, en zelfde datum)

Onderwerp: Re: Klacht - Internet - Service

Helaas hebben wij uw e-mail nog niet eerder kunnen beantwoorden. Hiervoor onze excuses. Gezien de verzenddatum gaan wij er van uit dat u inmiddels contact heeftopgenomen met onze telefonische klantenservice en dat uw probleem of vraag is opgelost. Het is overigens niet mogelijk om technische problemen per e-mail op te lossen. De controlevragen om een verbinding of aansluiting te testen kunnen namelijk het best via de telefoon gesteld worden. Indien u nog een technisch probleem heeft met uw Internet of Telefonie willen wij u vriendelijk verzoeken alsnog telefonisch contact met ons opte nemen. Dit is de snelste manier om uw technisch probleem in behandeling te nemen. @Home Klantenservice


-> Kan niet echt zeggen dat ik antwoorden heb gekregen maarja @home Kan me wat heb er geen zin meer in.

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 30 mar 2007 10:19
door Almelo1
Goedemorgen,

Zal ik jullie verhaal nog eens aandikken? Had in dezelfde tijd een betalingsachterstaand van een maand bij @slome. Kreeg een brief hierover, had volgens hen de tijd om dit binnen twee weken te betalen, gezegd gedaan, zelfs per fax het betalingsbewijs naar Groningen laten sturen via het postkantoor, en de volgende dag had ik geen internet meer. Met hen gebeld en een dame vertelde mij dat zij het eigenlijk een beetje zat was, mensen worden onterecht afgesloten en de callcentermedewerker mag het opkappen. Zij belofte mij ervoor te zorgen dat dit hogerop wordt doorgespeeld en dat ik twee dagen later weer op het internet kwam. Na twee dagen nog geen internet, weer gebeld, is mij toch verteld dat ik eerst maar mijn rekening moest betalen? Had het echter niet meer, hen verteld hoe ik over de service dacht van @slome. Toen is mij gezegd dat ik maar op zoek moest gaan naar een andere provider.

Mensen, een ieder kan beter een ander provider nemen dan @slome, geen diensten en ook geen snelle verbinding zoals wordt gesuggereerd , maar ja, wie ben ik?

Groet Petra

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 10 apr 2007 12:38
door ps_013
Nou het lijkt wel beleid van @home mensen te dreigen met afsluiting om hun gelijk te krijgen.
Heb een zelfde soort verhaal.
In het kort komt het er op neer dat ik na onze verhuizing een abonnement heb aangevraagd bij @home voor TV en het abonnement van mijn vrioendin (oude adres) heb opgezegd.
Dit is allemaal bevestigd door @home per e-mail.
Uiteindelijk is mijn abonnement opgezegd en dat van mijn vriendin voortgezet op nieuwe adres.

Toen ik hiervoor belde met klantenservice kreeg ik te horen dat dat nu eenmaal makkelijker was voor @home om het zo te regelen en dat ik maar moest betalen anders zou ik worden afgesloten!
Nou ik heb ze de moeite bespaart. Ik heb zelf het abo opgezegd. Stap wel over naar Digitenne of schotel.... *$##@*@*@Home

Jeetje, heb je een klacht wordt je meteen bedreigd met afsluiting.
Nou mij niet gezien. Ze verdienen geen cent meer aan me.

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 09 mei 2007 17:11
door cjrulo
ik ben nu voor de derde keer in 1 maand tijd afgesloten van @home omdat ze de 2 maanden gratis internet op proef in rekeing brengen. nu hebben we gebeld en zo 2 keer is het op gelost en werden we weer aangesloten en de factuur zou uit het system gehaald worden
nu is het voor de 3de keer raak en ik weer bellen en nu zeggen ze dus dat je de gratis proefperiode moet betalen en dat het later gecorrigeerd wordt. nu moet ik dus eerst alles betalen en dan krijg ik het weer terug gestort. ik vind dit niet kloppen eerst zeggen ze we halen die factuur eruit en nu ben ik wanbetaler door een fout van hun

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 09 mei 2007 19:54
door pvd
Cjrulo,

Het geld wordt uiteraard niet teruggestord, maar verrekend met de eerstvolgende factuur.

Tenzij je natuurlijk tijdig opzegt. Dan krijg je het geld uiteindelijk wel terug.

pvd

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 24 mei 2007 13:29
door milie
Men wou beweren dat ik niet had gereageerd vanaf de eerste melding achterstand of ooit iets had overgemaakt, nu heb ik het terug laten boeken, maar ik was volgens de bank niet bevoegd het terug te boeken.
Ik heb de eerste keer gemaild dat er geld werd overgemaakt binnen twee weken, maar niet kon betalen binnen de vijf dagen die ahome eiste, men wou niet meewerken, toen heb ik eerst die ene maand achterstand betaald, bleek uiteindelijk de kabeltv rekening geweest te zijn, want ahome had essent overgenomen.
25-02-07 t/m 28-02-07 had ik ineens weer internet verbinding en alsnog weer afgesloten.
Ik had begin februari geen i.net meer, afgesloten wil zeggen ook niet bij je account te kunnen dus ahome kan mailen naar me wat ze willen ik ontvang het niet, heb toen gebeld aangegeven het tegoed te hebben gestort 25-02-07 en 01-03-07 E89,85,- bij ahome binnen gekomen.
Uiteindelijk stuurde ahome twee brieven tegelijk, dat ik voor 8 maart moest betalen anders werd ik definitief afgesloten en de andere was "je bent definitief aangesloten" terwijl ik voor de zekerheid het bedrag nog maar eens heb overgemaakt..
Dus ook hetzelfde verhaal, het zijn computer gestuurde brieven dus heeft ahome nu niet een hele grootte fout gemaakt omdat er zoveel mensen zijn met dezelfde brieven op de zelfde datum? is wel heel erg toevallig of niet dan?
Heb er weer achter aan gebeld werd me gezegd dat ahome een fout had gemaakt door twee verschillende eisen toe te sturen, omdat de eerste betalen voor 8 maart was, konden ze me niet ook nog eens definitief afsluiten, ze zouden een notitie bij essent leggen en er voor zorgen dat ik weer werd aangesloten.
Vervolgens een paar dagen gewacht, maar nog steeds geen i.net verbinding, opnieuw opgebeld aangegeven wat me was toegezegd plus de fout van de twee brieven en nog steeds geen verbinding had, kreeg ik bot te horen" essent heeft niks met je i.net verbinding te maken lijkt me sterk dat iemand van ons dat tegen je gezegd heeft want wij zijn daar niet toebevoegd",
het was mijn woord tegen die van hun terwijl ze na kunnen kijken wanneer er een melding binnen komt.
zij waren niet fout met de brieven, want ik had twee maanden niks van me laten horen of iets overgemaakt, niet op hun mailtjes geraegeerd ( gaat nog al moeilijk als je account gesloten is) en gooide hij mij de hoorn er zo maar op.
Hun boekhouding is een maand van te voren betalen, vandaar de achterstand.
(dec 1 maand vanaf 2004 altijd netjes betaald gaat 1x fout en gelijk doen ze moeilijk ze zijn dan ook echt niet meer voor rede vatbaar) het is altijd via automatische incasso betaald, als men bij ahome de verandering niet aan mij doorgeeft ga je er van uit dat het wordt betaald, want het is altijd nog goed gegaan.maar toch definitief afgesloten van het i.net, er is een dubbele betaling richting ahome gegaan, maar niet terug gestort hoe kan ik als nog het teveel betaalde terug krijgen?
Mijn broer en meerdere mensen uit hoogeveen hebben het zelfde probleem gehad, vanwege verandering boekhouding om een maand vooruit te betalen.
Mijn broer wou niet betalen, omdat hij netjes gereageerd had en een regeling getroffen voor die ene maand, maar kreeg ineens deurwaarders en uiteindelijk had ahome hem voor het gerecht gesleept, bleek dat ahome hun mail niet checkt en als je niet aangetekend stuurt beland je post onder op de stapel en verdwijnt het.
ook bij hem beweerden ze dat hij niets van zich heeft laten horen terwijl er een regeling was getroffen..
Dus mensen zorg aub dat je emails of brieven copieert, bon van aangetekende post bewaren, want heb je geen bewijs hebt dat je hebtgereageerd hang je!
Ahome qau verbinding is ok, maar de klantenservice is waardeloos, je bent alleen al een vermogen kwijt omdat je ik weet niet hoelang in de wacht wordt gezet, bel je prepaid kan je eerst nog eens opwaarderen voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt, betaal je 1x niet willen ze ook nog geen regeling treffen en wordt je definitief afgsloten nou ahome ga vooral zo door zou ik zeggen, zijn jullie binnenkort verleden tijd!!

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 24 mei 2007 13:56
door milie
owja vanaf 8 feb afgesloten met voor 8 maart betalen anders definitief, maar vervolgens al definitief te zijn afgesloten, terwijl ik 2x 89,95 over gemaakt het verschuldigde was toen allang binnen..
wil ahome je ook nog attenderen op hun contract regelement dat je gewoon door betaalt tot je het verschuldigde hebt afgelost ook al ben je afgesloten... 89,95 voor 3 maanden alleen december had ik een achterstand, doordat je een maand vooruit betaalt was het zo 3 maanden achterstand... gezien ze me definitief hadden afgesloten, hebben ze geen eens recht op de maanden februari/maart plus die extra 89,95 dus moet ik van ahome in totaal 111,80 terug krijgen, gezien ik het zelf over had gemaakt en niet via automatische incasso kon ik het nog niet terug boeken wat ik hier boven al zei was er niet toe bevoegd vervelend ahome ook nog bepalen over mijn eigen geld!!!
waar ik men ook nog op wil attenderen, zodra je een achterstand hebt al is het maar een maand en je betaalt via automatische incasso, moet je opletten want automatische incasso vervalt dan en moet je het zelf overmaken, het is teveel werk om die ene maand te verwerken voor ahome waardoor je factuur niet meer loopt zoals het hoort.
voor ahome een uitkomst om mensen die dat niet in de gaten hebben op kosten te jagen, want er wordt niets overgemaakt!!

Re: Afsluiting @home

Geplaatst: 03 jul 2007 11:22
door cornell
Beste mensen......

Wees blij dat je afgesloten bent van de oplichtingspraktijken van Home! en zoek lekker een goede en betrouwbare provider.