Ongevraagd [b]KPN Digitale TV pakket [/b]
Geplaatst: 06 mar 2007 14:11
26 Feb j.l. heb ik contact opgenomen met KPN om een vraag te stellen over het internetplusbellen.
De medewerker begon meteen met het aanbieden van een actie of het starten van een internetplusbellen abonnement.
Ik heb aangegeven nog verder te kijken en een beetje te vergelijken met verschillende aanbieders.
Ook begon de medewerker met een actie over digitale tv met gratis ontvanger.
Hierover heb ik ook duidelijk te kennen gegeven dat ik geen interesse heb. Geen interesse, betekent gewoon NEE!!..
Toen het gesprek ten einde kwam vroeg de medewerker om een rekeningnummer.
Hij zei dat hij dat nodig had om het systeem af te sluiten.
Ik vond het raar en vroeg meerdere malen waarom dit nodig was. Zo verdacht dat het was zei ik dat ik onze rekeningnummer niet wist.
Toen zei hij 'geef die van jou maar, anders kan ik mn systeem niet afsluiten. Mijn rekeningnummer pakt ie niet, hij is te kort.'' Ik vond 't al een beetje vreemd maar heb toen maar een rekeningnummer verzonnen.
Een paar dagen later stond TNT met een rembourspakket voor de deur waarvoor we 95 euro moesten betalen.
Aangezien ik alleen internetplusbellen later via een andere site heb aangevraagd en daarvoor geen andere kosten dan de verzendkosten hoef te betalen hebben wij het pakketje niet aangenomen.
Ik dacht toen al, dat moet zeker een vies spelletje van die medewerker zijn.
Vandaag 6/3/07 hebben wij een brief ontvangen met gefeliciteerd met uw digitale tv bla bla.. Met een factuurbedrag van 95 euro. En ja hoor wat zien we daarin, mijn verkeerd doorgegeven rekeningnummer.
Ik vind dit echt niet kunnen. Zo een groot bedrijf als KPN kan dit toch maken. Zomaar producten aansmeren. Dit kan gewoon niet. Echt een schande.
Gelukkig hebben we vandaag contact opgenomen en de medewerker vertelde dat alles geregeld zou worden en we hebben dan ook gevraagd of we daarover een bevestigingsbrief krijgen. Dit is het geval. Dus dat wordt afw8en.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?
De medewerker begon meteen met het aanbieden van een actie of het starten van een internetplusbellen abonnement.
Ik heb aangegeven nog verder te kijken en een beetje te vergelijken met verschillende aanbieders.
Ook begon de medewerker met een actie over digitale tv met gratis ontvanger.
Hierover heb ik ook duidelijk te kennen gegeven dat ik geen interesse heb. Geen interesse, betekent gewoon NEE!!..
Toen het gesprek ten einde kwam vroeg de medewerker om een rekeningnummer.
Hij zei dat hij dat nodig had om het systeem af te sluiten.
Ik vond het raar en vroeg meerdere malen waarom dit nodig was. Zo verdacht dat het was zei ik dat ik onze rekeningnummer niet wist.
Toen zei hij 'geef die van jou maar, anders kan ik mn systeem niet afsluiten. Mijn rekeningnummer pakt ie niet, hij is te kort.'' Ik vond 't al een beetje vreemd maar heb toen maar een rekeningnummer verzonnen.
Een paar dagen later stond TNT met een rembourspakket voor de deur waarvoor we 95 euro moesten betalen.
Aangezien ik alleen internetplusbellen later via een andere site heb aangevraagd en daarvoor geen andere kosten dan de verzendkosten hoef te betalen hebben wij het pakketje niet aangenomen.
Ik dacht toen al, dat moet zeker een vies spelletje van die medewerker zijn.
Vandaag 6/3/07 hebben wij een brief ontvangen met gefeliciteerd met uw digitale tv bla bla.. Met een factuurbedrag van 95 euro. En ja hoor wat zien we daarin, mijn verkeerd doorgegeven rekeningnummer.
Ik vind dit echt niet kunnen. Zo een groot bedrijf als KPN kan dit toch maken. Zomaar producten aansmeren. Dit kan gewoon niet. Echt een schande.
Gelukkig hebben we vandaag contact opgenomen en de medewerker vertelde dat alles geregeld zou worden en we hebben dan ook gevraagd of we daarover een bevestigingsbrief krijgen. Dit is het geval. Dus dat wordt afw8en.
Zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt?