LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schoolbank forum
-
Schoolbank forum
Ook zo zat van schoolbank.nl . Wij Eddie en Erik in elk geval wel. De site die eerst gratis was en zou blijven moet nu opeens betaald worden.
Je kunt je inderdaad nog gratis registreren, maar dan komt het. Een oude school vriend(in) gevonden, en je wilt daarmee contact? vergeet het maar met met je gratis account.
Hiervoor zul je moeten betalen.
Volgens ons kan het niet de bedoeling zijn van een reunie site, om er aan te verdienen. Daarom hebben wij een gratis SCHOOLBANK FORUM op gestart.
Je kunt er fot's plaatsen en natuurlijk bekijken en op het forum contact zoeken met je schoolvrienden. En het is en blijft gratis.
Help mee dit forum groot te maken en sucsesvol zodat iedereen er van kan genieten.
Je kunt je inderdaad nog gratis registreren, maar dan komt het. Een oude school vriend(in) gevonden, en je wilt daarmee contact? vergeet het maar met met je gratis account.
Hiervoor zul je moeten betalen.
Volgens ons kan het niet de bedoeling zijn van een reunie site, om er aan te verdienen. Daarom hebben wij een gratis SCHOOLBANK FORUM op gestart.
Je kunt er fot's plaatsen en natuurlijk bekijken en op het forum contact zoeken met je schoolvrienden. En het is en blijft gratis.
Help mee dit forum groot te maken en sucsesvol zodat iedereen er van kan genieten.
Re: Schoolbank forum
Je hebt helemaal gelijk,eerst was het gratis en nu ,je wilt een email versturen,moet je er voor betalen,ja daag,doe ik dus ff niet.
Ik heb ook een vieze smaak in mijn mond van deze site.
Het is een geldjagende toko geworden die jaarlijks miljoenen genereert.
Buiten het abonnement wat je betaalt, krijg je ook nog flink wat reclame voor je kiezen.
Buiten dat mag je zelf gratis je materiaal aandragen, waarna de foto's ineens een soort van eigendom worden van schoolbank.
Ik heb me geregistreerd in een tijd dat het nog aardig gratis was.
Toen heb ik in de beschrijving van mijn persoon verkapt mijn mailadres gestopt.
Verkapt, omdat er gescand wordt op de teksten.
Klasgenoten kunnen me hierdoor toch vinden.
Schoolbank+ gebruiker worden? Nevernooitniet.
Het is een geldjagende toko geworden die jaarlijks miljoenen genereert.
Buiten het abonnement wat je betaalt, krijg je ook nog flink wat reclame voor je kiezen.
Buiten dat mag je zelf gratis je materiaal aandragen, waarna de foto's ineens een soort van eigendom worden van schoolbank.
Ik heb me geregistreerd in een tijd dat het nog aardig gratis was.
Toen heb ik in de beschrijving van mijn persoon verkapt mijn mailadres gestopt.
Verkapt, omdat er gescand wordt op de teksten.
Klasgenoten kunnen me hierdoor toch vinden.
Schoolbank+ gebruiker worden? Nevernooitniet.
Jullie hebben helemaal gelijk. Ben in het begin een aantal malen op schoolbank.nl geweest en dat was wel leuk, Maar de laatste keer reageerde iemand die bij mij in de klas had gezeten in 1956 ( oud he ) van de lagere school. Ik wilde terug reageren mar dan komt inderdaad de aap uit de mouw, Betalen, Dacht het echt niet hoor. Wegwezen en account opheffen is het beste om dit gedoe aan te pakken.Zakkenvullen kunnen we allemaal.
Ik zit er ook zo'n beetje van het begin af, op. Ik kreeg ooit een mailtje van iemand uit mijn tijd en van mijn school. Ik kende haar niet, maar ze mailde mij met de vraag, is **** jou broer? Bleek ze bij mijn broer te werken. Ik haar mijn hele hebben en houden teruggemailt ( toen het nog gratis was), hoor je er nooit meer wat van.
Nee, voor mij hoeft het ook niet meer en zeker nu niet meer, nu je er voor moet betalen. Ik kijk er zo af en toe nog even op, als er zich nieuwe leden uit mijn tijd/school hebben aangemeld, maar voor de rest heb ik ook wel gehad met die site.
Nee, voor mij hoeft het ook niet meer en zeker nu niet meer, nu je er voor moet betalen. Ik kijk er zo af en toe nog even op, als er zich nieuwe leden uit mijn tijd/school hebben aangemeld, maar voor de rest heb ik ook wel gehad met die site.
Heel leuk verzonnen hoor schoolbankforum, en nog gratis ook.
Ik denk alleen dat het met je instellingen niet zo goed zit.
Ik heb twee keer een poging gedaan om mij aan te melden maar helaas er komt een bericht dat mijn email (hotmail is verbannen)
(Sorry, maar dit e-mailadres is verbannen) Volgens mij klopt er iets niet en aangezien dat de meeste mensen die zich aanmelden dit met een hotmail doen zal je niet veel leden krijgen op deze manier.
Ik denk alleen dat het met je instellingen niet zo goed zit.
Ik heb twee keer een poging gedaan om mij aan te melden maar helaas er komt een bericht dat mijn email (hotmail is verbannen)
(Sorry, maar dit e-mailadres is verbannen) Volgens mij klopt er iets niet en aangezien dat de meeste mensen die zich aanmelden dit met een hotmail doen zal je niet veel leden krijgen op deze manier.
Ook via Hyves kan je oud klasgenoten zoeken via de scholen. En dat is (voorlopig) gratis.
-
De reden dat je met je hotmail account niet kon registreren, heeft te maken met de instelling van het forum tegen spam. Ik beheer nog 2 fora en je wordt gek van de spam berichten die zogenaamde spamrobots achter laten. Met vaak links naar 18+ sites.
Ik heb die instelling nu verwijderd, dus ook met msn.com en hotmail.com kun je nu registreren.
Ik heb die instelling nu verwijderd, dus ook met msn.com en hotmail.com kun je nu registreren.
-
En dan krijg je ook nog heel veel mail van schoolbank. Er zijn nieuwe vrienden ingeschreven. Ga je kijken blijken ze wel 20 jaar jonger of ouder te zijn. Ja hoor aannemenlijk dat ze in dezelfde klas hebben gezeten.
Tonia
Tonia
Nog gekker ; ik krijg steeds van die oproepen van schoolbank zo van dat er weer iemand aangemeld is uit mijn oude school ....
Schoolbank geblokkeerd , maar hij komt er steeds weer doorheen , iedere week weer opnieuw .
Wat blijkt , om geen post meer van schoolbank te willen ontvangen moet je jezelf afmelden bij hun .
Dat doe je door in te loggen en jezelf af te melden .
OK
Alleen ben ik mijn wachtwoord vergeten .
Geen probleem , vul je e-mail adres in en schoolbank stuurt je wachtwoord zodat je jezelf kunt afmelden voor hun mail .
niet dus , ik krijg geen antwoord , wel steeds email van oude klasgenoten en schoolbank .
IK WIL GEEN SCHOOLBANK !!!!!!
HELP !
pleur op met je @#$%% schoolbank
Schoolbank geblokkeerd , maar hij komt er steeds weer doorheen , iedere week weer opnieuw .
Wat blijkt , om geen post meer van schoolbank te willen ontvangen moet je jezelf afmelden bij hun .
Dat doe je door in te loggen en jezelf af te melden .
OK
Alleen ben ik mijn wachtwoord vergeten .
Geen probleem , vul je e-mail adres in en schoolbank stuurt je wachtwoord zodat je jezelf kunt afmelden voor hun mail .
niet dus , ik krijg geen antwoord , wel steeds email van oude klasgenoten en schoolbank .
IK WIL GEEN SCHOOLBANK !!!!!!
HELP !
pleur op met je @#$%% schoolbank
-
Ik heb mij zelf zo juist uitgeschreven, als volgt;
gan naar http://www.schoolbank.nl/help.html klik op "persoonlijke gegevens" klik op "Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen uit SchoolBANK?" dan verschijnt er een regel persoonlijke gegevens verwijderen, hier op klikken en er wordt gevraagd of het juist is, ja klikken en even wachten en je account is verwijderd.
(wel zorgen dat je eerst inlogd voor je dit doet)
BIJ DEZE OOK DE OPROEP OM JE MASSAAL AF TE MELDEN
gan naar http://www.schoolbank.nl/help.html klik op "persoonlijke gegevens" klik op "Hoe kan ik mijn gegevens verwijderen uit SchoolBANK?" dan verschijnt er een regel persoonlijke gegevens verwijderen, hier op klikken en er wordt gevraagd of het juist is, ja klikken en even wachten en je account is verwijderd.
(wel zorgen dat je eerst inlogd voor je dit doet)
BIJ DEZE OOK DE OPROEP OM JE MASSAAL AF TE MELDEN
Ja , erisanamajen , maar dan moet ik inloggen , maar ik ben mijn wachtwoord na twee jaar vergeten , dus kan ik niet inloggen op die %^&*$##schoolbank , en dus kan ik mijn gegevens niet verwijderen , en dus krijg ik iedere week weer een bericht dat een of andere eikel zich heeft aangemeld op een van mijn vroeger bezochte scholen .!
Ik wil geen schoolbank meer !!!!!!
Ik wil geen schoolbank meer !!!!!!
Wat kost het nou nog? 1 euro per maand of zo.
Die mensen die de site maken, mogen toch in ieder geval wel uit de kosten komen?
Die mensen die de site maken, mogen toch in ieder geval wel uit de kosten komen?
Het is ook een principele zaak.
Zoiets kan onderhouden worden door een paar man dus die kosten vallen wel mee.
Als zoiets eenmaal loopt gaat het bijna vanzelf.
Mensen dragen zelf het materiaal aan.
Heb je enig idee hoeveel mensen er gebruik maken van Schoolbank?
Ik ook niet, maar neem van mij aan dat het er zeer veel zijn.
Laten we eens aan nemen dat er 100.000 geregistreerde betalende leden zijn a 12 euro per jaar.(NB: ik denk dat het er veel meer zijn), dan is dit big biz.
Dan heb ik het nog niet over de secundaire inkomsten van deze site.
Wil best wel 1a 2 euro per jaar betalen maar 12 is te veel..
Ze lokken je met gratis maar uiteindelijk gaat het om de pegels.
Edi leuke linkjes hierover en de concurerende site Gratizzzz.
http://www.schoolpagina.nl/x.aspx?schoo ... hoolpagina
http://www.emerce.nl/opinie_print.jsp?i ... 6&site=247
Just my 2 cents.
Zoiets kan onderhouden worden door een paar man dus die kosten vallen wel mee.
Als zoiets eenmaal loopt gaat het bijna vanzelf.
Mensen dragen zelf het materiaal aan.
Heb je enig idee hoeveel mensen er gebruik maken van Schoolbank?
Ik ook niet, maar neem van mij aan dat het er zeer veel zijn.
Laten we eens aan nemen dat er 100.000 geregistreerde betalende leden zijn a 12 euro per jaar.(NB: ik denk dat het er veel meer zijn), dan is dit big biz.
Dan heb ik het nog niet over de secundaire inkomsten van deze site.
Wil best wel 1a 2 euro per jaar betalen maar 12 is te veel..
Ze lokken je met gratis maar uiteindelijk gaat het om de pegels.
Edi leuke linkjes hierover en de concurerende site Gratizzzz.
http://www.schoolpagina.nl/x.aspx?schoo ... hoolpagina
http://www.emerce.nl/opinie_print.jsp?i ... 6&site=247
Just my 2 cents.
Ja, en de apparatuur en programmatuur dan?Zoiets kan onderhouden worden door een paar man dus die kosten vallen wel mee.
En de kosten aan de provider?
Volgens sommigen op dit forum moeten de makers van Schoolbank dat dus maar uit eigen zak betalen.
Dat het op een gegeven moment niet meer gratis kan, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen, of 12 euro te veel is kan ik niet bekijken.
Wat een onzin zeg. Vanaf het begin is de Schoolbank site commercieel geweest; bepaalde delen waren niet te gebruiken zonder betaling.
Het is gewoon een bedrijf, geen filantropische instelling. Je hebt de vrije keus om mee te doen of niet, en als je denkt het zelf beter te kunnen dan richt je zelf zo'n site op (zoals ergens bovenaan staat).
Het is gewoon een bedrijf, geen filantropische instelling. Je hebt de vrije keus om mee te doen of niet, en als je denkt het zelf beter te kunnen dan richt je zelf zo'n site op (zoals ergens bovenaan staat).
-
Geplaatst op 12 Mrt 2007 00:41 door KPN
--------------------------------------------------------------------------------
Zelfs dat vind ik te veel. Ik beheer zelf een eigen homepage en met de google ads-reclame heb ik zu al €72,= verdiend in een half jaar tijd. Terwijl ik niet meer dan 3 bezoekers per dag trek. Dan moet het voor hun toch veel rendabeler zijn met al die bezoekers die zij per dag trekken?
--------------------------------------------------------------------------------
Zelfs dat vind ik te veel. Ik beheer zelf een eigen homepage en met de google ads-reclame heb ik zu al €72,= verdiend in een half jaar tijd. Terwijl ik niet meer dan 3 bezoekers per dag trek. Dan moet het voor hun toch veel rendabeler zijn met al die bezoekers die zij per dag trekken?
-
Er zijn wel bepaalde delen achter slot en grendel gegaan die eerst vrij toegankelijk waren.
Had in de gratis tijd iemand gevonden, moest betalen, maar ben gaan googlen, en vond haar toen ook, en je "naam" bij (@) "hotmail" werkt ook, dus bij ipv @
Heb de hele klas gevonden met google en via via
Ben nu uit de schoolbank gestapt
Heb de hele klas gevonden met google en via via
Ben nu uit de schoolbank gestapt
Hoe drukker het daar wordt, hoe hoger de kosten van het dataverkeer zijn.
Als je 3 bezoekers per dag trekt, dan zal het wel niet zo veel kosten, maar met honderduizenden bezoekers is dat natuurlijk een heel ander verhaal.
Als je 3 bezoekers per dag trekt, dan zal het wel niet zo veel kosten, maar met honderduizenden bezoekers is dat natuurlijk een heel ander verhaal.