LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ]
Re:
EE, verklaar je nader.....je bent sterk in aannames merk ik. Daardoor ga je veelal de fout in. Niet doen. Probeer nu eens te begrijpen dat ik niemand de ellende in jaag. Ik probeer op mijn manier er juist mensen uit te halen. Ik kom er ook eerlijk vooruit en hoe ik dat zou willen doen.
Vertel mij nou eens hoe jij uit je ellende wilt komen?
Blijven wachten tot dat de stichiting alles voor je hebt opgelost? Hoe lang denk jij dat dat gaat duren. Wat denk je dat er in de tussentijd met jou situatie gebeurd?
Kun jij daar nou eens normaal antwoord opgeven ipv mensen hier op dit forum om de haverklap te schofferen, uit te schelden, voor alles uit te maken als ze een andere denkwijze eropna houden als de gemiddelde gedupeerde?
Ipv al dat getrap naar anderen zou je eens wat constructiever moeten denken hoe jij uit jou problemen kunt komen.
Ik vind het echt vervelend dat er zoveel gedupeerden zijn die in de **** zitten. Vergeet niet beste man dat ik zelf ook een aantal leaseplannen heb die in de min staan, ook aangekocht met het volle vertrouwen dat de beurs nog wel even zou stijgen en zeker niet zou inklappen.
Maar ik heb er wel alles aan gedaan om mijn problemen op te lossen en dat is gelukt. En daar heb ik de stichting niet voor nodig....dat gaat veel te lang duren.
Daarbij, ik zit dicht bij de bron, dus hoor nog wel is wat...en daar anticipieer ik op.
Fijne avond.
vr. groet,
Jean.
Vertel mij nou eens hoe jij uit je ellende wilt komen?
Blijven wachten tot dat de stichiting alles voor je hebt opgelost? Hoe lang denk jij dat dat gaat duren. Wat denk je dat er in de tussentijd met jou situatie gebeurd?
Kun jij daar nou eens normaal antwoord opgeven ipv mensen hier op dit forum om de haverklap te schofferen, uit te schelden, voor alles uit te maken als ze een andere denkwijze eropna houden als de gemiddelde gedupeerde?
Ipv al dat getrap naar anderen zou je eens wat constructiever moeten denken hoe jij uit jou problemen kunt komen.
Ik vind het echt vervelend dat er zoveel gedupeerden zijn die in de **** zitten. Vergeet niet beste man dat ik zelf ook een aantal leaseplannen heb die in de min staan, ook aangekocht met het volle vertrouwen dat de beurs nog wel even zou stijgen en zeker niet zou inklappen.
Maar ik heb er wel alles aan gedaan om mijn problemen op te lossen en dat is gelukt. En daar heb ik de stichting niet voor nodig....dat gaat veel te lang duren.
Daarbij, ik zit dicht bij de bron, dus hoor nog wel is wat...en daar anticipieer ik op.
Fijne avond.
vr. groet,
Jean.
Re:
This is the Postfix program at host hirogen.kabelfoon.nl.
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
The Postfix program
<[email protected]>: Name service error for 13.nl: Host not found
Emailadres is fake!!!!!!!
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
The Postfix program
<[email protected]>: Name service error for 13.nl: Host not found
Emailadres is fake!!!!!!!