Speedlinq abonnement.....ellende
Geplaatst: 12 mar 2007 21:05
Ik heb (helaas) een speedlinq adsl + bellen abonnent.
Na 3 weken kan ik alleen gebeld worden. Wat ging er mis:
- na aanmelden voor abonnement werd meteen 89 euro afgeboekt voor modem zonder ontvangst modem.
- na 4 weken belde een kpn monteur dat ze aan de deur stonden. ik wist van niets, brief lag toevallig die dag smiddags in de bus dat kpn langs zou komen om kpn netwerk te activeren.
- 11 februari zou mijn verbinding werken alleen ik had geen modem ontvangen dus bellen en modem werd opgestuurd:dit duurde 1 1/2 week.
- afboeken 198 euro:aansluitkosten en abonnementskosten. Echter nog geen modem en kan dus niets. gebeld en klacht was genoteerd: ik zou terug gebeld worden. niet dus een email kreeg ik via mijn speedlinqmail waar ik dus niet aan kon komen.
- modem kreeg ik, aangesloten via cd rom uitleg. ADSL werkt, bellen niet. ik kan niet bellen wel gebeld worden. instelling modem is niet goed alleen dan moet je een deskundige zijn om het te laten werken.
Helpdesk bellen (0.70 euro per min).
Al 4x gedaan, wachttijd meer dan 15 min: postcode naam en tel nummer ingesproken en men zou binnwen 24 uur terugbellen. Tot dusver niet gebeurd.
dus na 2 maanden na aanvraag: nog geen bellen mogelijk, 280 euro afgeboekt en ik kan pas 3 weken ADSL doen.
Ik heb spijt van mijn abonnement !! Overdag is de helpdesk wel bereikbaar maar je moet bij je modem zitten dus een werkend persoon heeft dus bij Speedlinq grote pech.
mvg
Jorgen
Na 3 weken kan ik alleen gebeld worden. Wat ging er mis:
- na aanmelden voor abonnement werd meteen 89 euro afgeboekt voor modem zonder ontvangst modem.
- na 4 weken belde een kpn monteur dat ze aan de deur stonden. ik wist van niets, brief lag toevallig die dag smiddags in de bus dat kpn langs zou komen om kpn netwerk te activeren.
- 11 februari zou mijn verbinding werken alleen ik had geen modem ontvangen dus bellen en modem werd opgestuurd:dit duurde 1 1/2 week.
- afboeken 198 euro:aansluitkosten en abonnementskosten. Echter nog geen modem en kan dus niets. gebeld en klacht was genoteerd: ik zou terug gebeld worden. niet dus een email kreeg ik via mijn speedlinqmail waar ik dus niet aan kon komen.
- modem kreeg ik, aangesloten via cd rom uitleg. ADSL werkt, bellen niet. ik kan niet bellen wel gebeld worden. instelling modem is niet goed alleen dan moet je een deskundige zijn om het te laten werken.
Helpdesk bellen (0.70 euro per min).
Al 4x gedaan, wachttijd meer dan 15 min: postcode naam en tel nummer ingesproken en men zou binnwen 24 uur terugbellen. Tot dusver niet gebeurd.
dus na 2 maanden na aanvraag: nog geen bellen mogelijk, 280 euro afgeboekt en ik kan pas 3 weken ADSL doen.
Ik heb spijt van mijn abonnement !! Overdag is de helpdesk wel bereikbaar maar je moet bij je modem zitten dus een werkend persoon heeft dus bij Speedlinq grote pech.
mvg
Jorgen