LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand problemen met Solveon?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

1 tip van mij doe niks telefonisch met solveon doe alles schriftelijk ook al blijven ze bellen zeg dt je daar niet van bent gediend en alleen maar schriftelijk te werk gaat.

En zou toch ook bij NVI incassokeurmerk aanmelden met je probleem want die kunnen wel degelijk wat doen. En kunnen je ook helpen.

En dat de bank zelf niet mee wil werken dat is een feit ze sturen wel af en toe een brief dat je achterloopt maar kunnen verder niks doen toch wel raar zich verschuilen achter solveon maar ondertussen wel de gegevens overnemen die solveon hanteerd.

Ik hoop aan 1 kant dat de rechtzaak die dit jaar staat te gebeuren met ons tegen een oplichter de ABN AMRO vermeld gaat worden want reken maar dan gaat er een hele grote beerput open qua ABN AMRO.

Want feit is dat ABN AMRO verkeerd bezig is en dat ze de een wel helpen en de ander niet ik heb daar zelfs bewijs van.

En ga dat bewijs ook zeer zeker gebruiken geloof mij maar en dan gaan ze hangen.

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

Hallo ik zag op internet naar klachten over Solveon want ik dacht ben ik nu de enigste? Maar gelukkig niet er zijn meerdere klachten.
Ik loop met mijn handen in het haar wat betreft de problemen met Solveon.
Niet alleen met Solveon maar ook met de ABN/AMRO Bank Je hoort ze niet maar je ziet ze ook niet.
Ik probeer alles zwart op wit te krijgen met Solveon maar wat als ze niet reageren? ABN wil ook niets op papier zetten? ze willen niet luisteren ' het is zo en niet anders"! Je wordt aangesproken met lieverd bij de ABN/AMRO terwijl we mekaar niet eens kennen schandalig! wat is dit voor een bank?
Ik heb een klacht ingediend bij de ABN/AMRO over het feit dat ik met lieverd werd aangesproken. Ik kreeg een telefoontje en daar werd in gezegd" De ABN kan niets aan de klacht doen". Mag ik dit op papier vroeg ik ? Nee ik bel u was het antwoord. Een bank die zijn eigen klachten behandelen is dit maf of ligt dat aan mij?
Ik kan u nog veel meer dingen over Solveon en de ABN/AMRO kwijt alleen dan zit ik hier vanavond nog.
Ik wens iedereen sterkte toe.

[/b]

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

En als je zelf een brief stuurt naar ze of tekst en uitleg willen geven over het probleem, misschien dat dat helpt. Ik ben gelukkig wel in die omstandigheid dat ik veel brieven heb mogen ontvangen van hun en uiteraard overzichten waar je eigenlijk als simpele hollandse niks mee kan, maar goed dat gaat uitgezocht worden door het NVI. Geef in ieder geval je telefoonnummer niet en zeg dat je het alleen schriftelijk afhandeld.

Dat is mij tot nu toe nog altijd gelukt. Dus wie weet bij jou ook.

MartinNL
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mar 2008 20:22

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door MartinNL »

Wordt het niet een keer tijd dat er een instantie hier aandacht aan gaat besteden of een TV programma zoals Tros Radar of Ombutsman of wat dan ook ? Als je ziet hoeveel klachten er zijn hier ben ik benieuwd hoeveel andere mansen er zijn die nog niet hun klacht hebben weer gegeven. Dat moet haast gigantisch zijn en vindt ik ook dat het in de Media moet worden gebracht en uit te zoekken wat er aan de hand is lijkt me toch heel sterk dat er zoveel mensen zijn die hierover een klacht hebben en het uit hun duim zuigt.
Laat de media het maar op TV Kranten of wat dan ook zetten laat de Bank maar eens voellen dat ze fout zitten en dat het tijd wordt om hier wat aan te doen we kunnen met z'n alle wel ieder voor zich iets doen maar denk dat als we de klachten samen binden dat we dan veel sterker staan maar we hebben wel hulp nodig om dit uit te voeren en hoop ook dat Tros Radar ons hierbij zou willen helpen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Dat is nou juist het probleem de ABN AMRO schint zo machtig te zijn dat er ook geen advocaat is die tegen ze willen procederen, ja of dan moet je Bram Moszkoviz kunnen betalen maar ja wie kan dat als je salaris niet zo hoog is anders hadden we deze problemen ook niet gehad.

En bij Tros Opgelicht is deze bank al een keer aangekaart en daar hebben ze ook niet op gereageerd.
Ik hoop dat de rechtzitting die wij dit jaar hebben de bank genoemd gaat worden tijdens de zitting en dan gaat er wel wat gebeuren.

De bank voelt zich heel mactig in dit land en denkt dat ze alles kunnen doen ongelimiteerd.

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

Wat ik ook nog even over de ABN/AMRO kwijt wil is het volgende.
Een paar jaar terug is er bij de ABN/AMRO een krediet voor me afgesloten, ik kan me dit niet herinneren dat ik een krediet heb afgesloten want op dat moment had ik geen inkomen. Ook kan ik in mijn administratie niet het bewijs hiervoor vinden.
Ik dacht misschien kan ik een duplicaat bij de bank aanvragen want dan heb ik tenminstens een bewijs en zekerheid.
Ben naar de bank gestapt om een duplicaat en dat kon niet! .
Ik vroeg waarom niet? Nou dat doen we niet zeggen ze bij de bank.
Ik vraag er een aantal minuten op door en even later werd er door de bank gezegd " Ja het kan wel alleen een duplicaat kost € 50.00 euro en dat heb je niet want je hebt het geld nodig voor het aflossen"
Ik zei goed meneer hier is € 450,00 euro voor het aflossen en ik heb € 50,00 euro mee gekregen van mijn vriend voor een duplicaat alstublieft.
Helaas dit geld is niet door de bank geaccepteert.
Ik werd zo kwaad maar goed ik moest me inhouden want ik had nog een ander probleem met de ABN/AMRO.
Mijn autoverzekering die ik schriftelijk vroegtijdig heb opgezegd bij de ABN/AMRO waar niet op gereageerd is door de ABN/AMRO.
Heb dit naar voren gebracht in een gesprek bij de ABN/AMRO maar die kon niet opgezegd worden want dan kwam ik op een zwarte lijst van wanbetalers te staan.
Ik zeg hoe kan dit in gods naam? Ik wil mijn auto.verz. opzeggen, mijn vriend wil dit graag betalen omdat ik nog geen inkomen heb en dat kan/mag niet?
Ze hebben het uiteindelijk toch de auto.verz. stop gezet maar goed dit hadden ze eerder moeten doen dan had ik minder kosten gehad en het geld kunnen gebruiken voor het aflossen of zie ik dit verkeerd??.
Ik kookte maar moest me voor de tweede keer inhouden want ik had nog een probleem met de ABN/AMRO.
In 2006 ben ik voor mezelf begonnen, wilde hiervoor een rekining openen bij de ABN/AMRO.
Hiervoor ben ik naar de ABN/AMRO toe gereden en een gesprek aangegaan en dat kon.
Heb gevraagd om een financieel plan maar daar kreeg ik geen reaktie op.
Had gevraagd hoe ik mijn prive rekening weer zo snel mogelijk in de plus kan krijgen, ook daar werd niet op gereageerd.
Ja en wat moet je dan? ik ben een leek en daarom vraag ik om advies maar als er dan niet gereageerd wordt wat dan? Hun staan sterk en ik sta machteloos maar het wordt tijd dat dit wordt omgedraaid gelijk hebben jullie.
Ik moest mijn kwaadheid nogmaals even in houden maar toen ik kreeg te horen dat zei alles uit handen hadden gegeven aan Solveon toen had ik het niet meer. Ten eerste omdat ik tich keren geprobeerd heb om met de ABN/AMRO een oplossing te gaan vinden en advies gevraagd waar nooit iets mee gedaan is, en dan maar uit handen geven aan Solveon?
De mensen van de ABN/AMRO willen niet dat je geholpen wordt nee je moet maar dieper in de put zakken dat is wat ze willen.
Ik heb Solveon gebeld en het hele verhaal maar verteld zoals het gegaan is bij de ABN/AMRO maar daar hadden ze schijt aan! Het is zo en niet anders. Als ik nog geen volledig inkomen had dan moest ik me maar aanmelden voor een uitkering. Dus de Solveon beslist ook al over je leven ik mag toch zeker zelf weten hoe ik leef met mijn vriend ?
Nou ja en van Solveon gaan we door naar de Deurwaarder Beekman.
Dit is gewoon belachelijk want je schrikt je een hoedje want je denkt o **** nog meer onkosten. Wat gebeurd er dan je durf de brieven niet meer open te maken. En dat is misschien ook wel wat ze willen bereiken ik weet het niet maar één ding weet ik wel je bent er mooi klaar mee!
Ik heb verschillende mensen gehad bij de ABN/AMRO maar niemand kan je te woord staan sterker nog ik ben aangesproken met lieverd wat ik niet kon accepteren en daardoor een klacht heb ingediend bij de ABN/AMRO.
Daar is over terug gebeld door de ABN/AMRO en ze konden niets aan de klacht doen.
Mijn laatste klacht voor vandaag over de ABN/AMRO is het volgende.
Bij mijn kantoor ABN/AMRO bank hebben ze gezegd dat mijn rekeningen zijn geblokkeerd omdat de zaak bij de deurwaarder ligt.
Ik zeg dat is niet zo mooi maar wil toch geld naar mijn rekening storten.
Dat kan niet zeiden ze bij de ABN/AMRO want het ligt in de handen van de Deurwaarder Beekman.
Maar ik kan toch wel mijn geld op mijn eigen rekening storten? het is toch mijn geld? Maar het kon niet!
Een tijdje terug heb ik een brief gekregen van ABN/AMRO Amsterdam, in die brief stond in dat ik geld moest over maken en voor vragen kon ik bellen.
Dat heb ik gedaan want ik dacht hoe kan dit nou want mijn rekeningen zijn geblokkeerd, het ligt bij de deurwaarder in handen dat moeten zei toch wel weten?
Ik heb het kantoor in Amsterdam gebeld en werd niet doorverwezen met degene die als afz. in de brief staat want die had die dag vrij maar met iemand anders een aardige mevrouw.
Ik leg mijn probleem voor en wat zegt mevrouw van ABN/AMRO kantoor Amsterdam U kunt uw geld gewoon storten naar uw rekening en zou te gek voor woorden zijn dat dit niet mag en kan.
Ik heb afgesproken met mevrouw dat mocht het niet lukken bij mijn kantoor om het geld te storten dan mochten de medewerkers van de ABN/AMRO mevrouw bellen van kantoor Amsterdam.
Goed ik met geld voor het aflossen naar de bank en gevraagd of ik dit geld mag storten.
NEE het ligt in de handen van de deurwaarder en je kan niet geld storten.
U mag deze mevrouw wel even bellen heb ik gezegd want zei zegt dat het wel kan! Nee dat doen we niet was het antwoord van mijn bank, je zal wel verkeerd voorgelicht zijn door har.
Potverdorie zei ik als dat zo is dan is het WEER door de ABN/AMRO die de verkeerde informatie geeft en dat al voor de zoveelste keer!
Ook werd er in het gesprek gezegd dat ze mij tich keren hebben geprobeerd gebeld maar ik ben niet te bereiken waarop mijn vraag was Wel nr. belt u dan? Hij noemde mijn telefoonnummer en ik zeg ' joh dat nummer bestaat al drie jaar niet meer' en trouwens u heeft mij wel afgelopen december gebeld en dat luktte wel hoe kan dat dan?
Geen antwoord alleen wat rood aangeslagen.
Mooie babbels en niets op papier willen zetten! dat is hun kracht naar mijn gevoel!

Ik wens iedereen sterkte en moed met Solveon toe en de ABN/AMRO bank.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Hoe zit het dan met die verstrekte lening waar jij niks van afweet, en een duplicaat ervan hebt ontvangen je gaat toch niet aflosssen als je geen krediet hebt afgesloten toch lijkt mij.

Feit is wel de bank denkt heel mactig te zijn totdat er iemand stappen tegen hun gaan ondernemen. Maar dat is vaak het probleem niemand kan zo'n dure advocaat betalen want anders had je geen problemen met de bank, maar goed misschien een stichting oprichten om dit soort praktijken te stoppen.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Is er iemand bij Tros Radar die ons kunnen helpen met deze bizarre gebeurtenissen bij de ABN AMRO of ons raad en advies kan geven.

Lijkt mij dat jullie juristen hebben die weten wat er tegen gedaan kan worden toch??????

graag een reactie van jullie

met vriendelijke groet

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

In het gesprek bij de bank werd er gezegd dat ik een krediet had afgesloten alleen ik weet daar niets van! Wil hierover graag een bewijs van de bank zien dat ik dit heb ondertekend want ik heb niets in huis aan bewijs.
Ja ik kan tenslotte ook fouten maken alleen zolang ik geen bewijs heb van de bank ja wat dan?

Ik moest een bedrag betalen van € 450.00 euro dit was door de bank uit handen gegeven aan Solveon omdat ik volgens de bank niet reageerde.
Ik heb Solveon gebeld en gevraagd wat ik moet doen omdat de abn/amro niet reageert op mijn brieven.
Niets ik moest meteen het geld over maken en anders maar een uitkering aanvragen omdat ik nog geen vast inkomen heb.
Dus ze beslissen ook nog eens hoe je moet leven?
Solveon stond niet open voor mijn gesprek en stond machteloos ja en nu?
Heb weer contact gezocht met de abn/amro maar ook die konden niets meer voor me doen het was uit handen gegeven..

Deze week ben ik telefonisch benaderd door de abn/amro en zoals afgesproken gaan ze wat aan mijn problemen doen ' ja ik schrok er zelf ook van!.
Ben benieuwd en wil dit nog even afwachten.
Mocht dit nu weer niet lukken dan ben ik ook bereid om de namen bekend te maken.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik wil graag als dat geen probleem is van uw kant dit gebeuren meenemen in mijn zaak tegen Solveon met NVI en het KIFID om aan hun te laten zien dat ik niet de enige in zijn soort ben die problemen heeft met Solveon, om maar aan te geven dat er heel wat gesjoemeld word zowel bij ABN Amro als Solveon.

Dat ze nu aangeven dat ze met u willen praten is al heel wat en misschien dat het voor u opgelost gaat worden, alleen laat je niet verleiden tot betalen als er geen lening door u zelf is aangevraagd en niet door u is ondertekend, maar laat het grondig uitzoeken door een onafhankelijk iemand of instelling zoals KIFID en NVI of stap desnoods naar een advocaat dan sta je nog sterker ga in ieder geval niet alleen op gesprek naar ABN Amro neem iemand mee die later kan getuigen wat er gezegd is of neem desnoods het gesprek op wel met toestemming van de ABN Amro uiteraard en willen ze dit niet noteer alles en laat dit bevestigen door de ABN Amro dat het geschreven juist is dan heb je altijd bewijs en kan daar nooit op terug gekomen worden.

Je word schade en schande wijzer met dit soort praktijken.

Zou zeggen succes met het gesprek en hoop dat er duielijkheid voor u komt.

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

Jazeker mag je dit meenemen, en ik denk dat er binnenkort nog een zaak bij komt die je waarschijnlijk ook wel mee mag nemen in je zaak.
Kennis van mij is door de ABN/AMRO in de schulden gekomen het gaat om een bedrag van € 20.000,00 euro. Dit is niet best maar goed als zij hier weer over kwijt wil dan zal ze dat zeker hier op deze website melden.

Ik heb afgelopen vrijdag twee brieven van de ABN-AMRO ontvangen, beide brieven van de zelfde datum, Zelfde referentie, zelfde dossiernrummer zelfde afdeling, het zelfde onderwerp alleen de inhoud van beide brieven is niet gelijk.
In de ene brief staat vermeld" Hiermee reageer ik op uw bovengenoemde e-mail 5 maart jl.Mij is gebleken dat de vordering die de bank op u heeft in handen van Rechtskundig Bureau Beekman zijn gegeven. Het betreffen hier rekeningnr......... en .............. Met u zijn afspraken ten behoeve ven een correcte afwikkeling gemaakt. Ik kan niet anders dan u naar de gemaakte afspraken verwijzen. In dit kader wens ik te benadrukken dat het met name in uw eigen belang is dat uw financiele problemen worden opgelost.
Aldus de ABN-AMRO
Deze brief is ondertekend + twee namen worden daarbij vermeld.


In de tweede brief staat vermeld" Naar aanleiding van uw e-mail 5 maart jl. zullen wij een onderzoek instellen. Dit onderzoek zal enige tijd in beslag nemen.
Wij zullen u binnen vijf weken nader berichten.
Deze brief is ondertekend alleen er staat geen naam bij vermeld.

Wat moet ik nu? er vanuit gaan dat ze een onderoek gaan instellen?
en dat ik binnen vijf weken bericht krijg?

Wat ik nog even kwijt wil hierover is het volgende.
Allereerst ik neem Bureau Beekman niets kwalijk, zei hebben van de ABN-AMRO de opdracht gekregen en dat moeten ze uitvoeren dat begrijp ik wel alleen wanneer Sol;veon mij op een normale manier te woord had gestaan dan was het naar mijn gevoel heel anders gelopen.
Nog steeds is er geen oplossing. Ik heb mijn klacht opgeschreven en gestuurd naar Bureau Beekman hoe het is gegaan met de ABN-AMRO en Solveon en daar wordt blijkbaar niets aan gedaan want anders was het wel uithanden van Beekman gegaan. Of zie ik dit verkeerd?

Wat mij nog het meeste raakt is dat de ABN-AMRO mijn bedrifsrekening heeft geblokkeerd. In ben in 2006 een bedrijfje begonnen en het gaat hartsikkene goed alleen de mensen kunnen hun geld niet overmaken naar mijn rekening omdat deze geblokkeerd is.
Dus de bank wil gewoon niet zien dat het finacieel goed met me gaat?
Als ik geld wil over maken naar mijn rekening dan moet dat als volgt.
Het geld moet ik eerst naar mijn vriend zijn rekening storten en via zijn rekening kan ik het overmaken naar mijn eigen rekening, heeeeeel apart
Ik hoop niet dat ik hierdoor schade aan mijn bedrijf krijg want het gaat hartstikkene goed!!!

Ik hoop dat er iemand is die mij advies kan geven wat betreft de brieven.

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

O ja nog een vraag, het internet bankieren kost geld, dit wil ik afzeggen omdat ik het toch niet kan gebruiken, is dit mogelijk of ben ik verplicht dit te betalen ?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Voor internetbankieren moet je bij de ABN AMro inderdaad voor betalen.
Zeker als het een zakelije rekening is.
Als je hier geen gebruik van wilt maken met je dit stop zetten.

Vor wat betreft de 2 brieven die je hebt ontvangen dat heb ik dus ook en zou voor 7 april volgens de ene brief antwoord krijgen en volgens de 2de brief 2 dagen later niet.
Ik wacht morgen de post nog even af en ga dan bellen met desbetreffende persoon van de 1ste brief.

Hou je op de hoogte.

Jou epistel van de 1ste keer heb ik meegstuurd naar de KIFID en ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Ik heb deze meegstuurd om bij hun aan te geven dat ik niet de enige in zijn soort ben qua Solveon.

Ik hou je op de hoogte mocht je mijn eigen email adres willen hebben dan hoor ik dit graag van je .

groetjes

sjacko
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2008 15:57

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjacko »

Ik heb ook probelmen met solveon Volgens hun kan ik met gemak 40 euro per maand betalen, en dat terwijl ik schuldhulpverlening heb aangevraagd (is nog verder niks van rond). Ik heb een formulier opgestuurd waar ik de schulden en aflossingen bekend moest maken. Dit heb ik gedaaan en ook een klein bedrag overgemaakt maar geen 40 euro omdat dit niet haalbaar is . Dit heb ik ook aangegeven omdat ik maar 150 euro per maand overhoud. Nu dreigen ze met rechtsmaatregelen Wat kan ik nog doen?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Als je schuldhulpverlening hebt aangevraagd hoef je niks te doen en mag je ook niks meer doen dat doet schuldhulpverlening voor je die maken afspraken met de schuldeisers en daar hoef jij je niet druk om te maken en mag je dan ook niks meer aflossen dat moet je aan hun overlaten, en wat betreft Solveon die dreigen altijd daar zijn ze goed in.

Dus betaal nu niks meer aan Solveon voordat het geregeld is met de schuldhulpverlening.

wille
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 mar 2008 09:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door wille »

Ja inderdaad misschien is het wel handig om jou e-mail te krijgen.
Het is toch vreemd dat mijn rekeningen geblokkeerd zijn en de onkosten van het internet bankieren gaat gewoon door. Had de ABN-Amro dit niet kunnen stop zetten het is toch geblokkeerd?

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Hoi Wille,


Je moet je internetbankieren zelf stop zetten ondanks dat je rekening is geblokeerd.
Laatst gewijzigd door mar42 op 09 jun 2009 06:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Ianne
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 okt 2008 22:09

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door Ianne »

Heeft iemand concreet ervaring met het aanpakken van Solveon?

Voor de duidelijkheid: het gaat me niet om het ontkennen van (mijn) schuld, maar om de wijze waarop ze omgaan met de verwerking van gegevens.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Hoi,

Het enige wat je kan doen is de KIFID inschakeln daar ben ik nog steeds mee bezig en dit loopt al sinds april'08, dus nog uitsluitsel, maar hun geven alleen een oordeel daar moet je dan mee naar een advocaat.

En die heb ik nu ook ingeschakeld dus dubbelop bij mij :twisted: :twisted:
Want anders zijn ze niet stoppen wat je ook doet, doe wel alles schriftelijk met hun dat is het advies wat ik je wil geven en niks telefonisch als ze je bellen zeg dan dat je hier niet van gedient bent en dat je alleen schriftelijk alles afhandeld.

Vraag ook overzichten want daar kan je een hoop mee doen. Want die varieren iedere keer opnieuw.

Door alleen tegen ze te vechten heeft geen zin ben al 3 jaar met ze bezig en heb het dus nu uit handen gegeven aan een advocat.

Dus mocht er geprocedeerd gaan worden moet ik dat nu tegen de staat gaan doen :twisted: :twisted: want de bank is nu van de staat, hoop dat er nu dan wel meer mensen dit gaan melden bij de 2de kamer want dat er een beerput opengaat wbt Solveon en ABN AMRO is een ding wat zeker is.

Ianne
Berichten: 44
Lid geworden op: 06 okt 2008 22:09

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door Ianne »

Bedankt voor je antwoord.

Mijn zaken met Solveon zijn vorig jaar afgehandeld. Althans, wat hun betreft (ze hebben hun geld). Ik heb echter redenen om me niet bij de zaken neer te leggen zoals die zijn. Ze zijn erg slecht in het verwerken en verstrekken van informatie, zowel telefonisch (mondeling, de kleinerende wijze van communiceren als je om informatie vraagt: "Wat wilt u daar dan mee, mevrouw?" en "Denk u dan dat u daar wat mee opschiet?" en dat soort termen) als schriftelijk. Ik wil verder niet in detail treden, maar er zijn beslist fouten gemaakt. Fouten waardoor ik schade ondervind.

Zou het in ons voordeel of nadeel zijn dat de ABN Amro nu een staatsbank is?

Gesloten