LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand problemen met Solveon?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik weet niet ik denk het wel want dan zou je eventueel ook nog een klacht bij de 2de kamercommissie neer kunnen leggen.

Dat gebeurt bij mij ook iedere keer dat er heel groffe fouten zijn gemaakt, en tevens is bij mij ook nog het geval dat ze via mij zowel bij Tros Opgelicht geweest en ook aangeklaagd bij het OM ivm met een andere zaak van ons met een oplichter en misschien ook dan ABN AMRO zelf er ook bij deze zaak, en dan hebben ze een groot probleem. En denk dat ze op deze manier ons kapot te krijgen maar ik vecht door.

Want daaruit gaat dan al een gigantische beerput open.

Laat je niet afwimpelen en ga desnoods naar rechtshulp.

Probeer vol te houden en hoe meer mensen gaan klagen bij het KIFID komt er wellicht een onderzoek vanuit de overheid, wie weet zou wel handig zijn.

sello
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2008 11:37

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sello »

proberen jullie dit om contact te krijgen mij is het gelukt ik kreeg wel antwoord


, niMw. L.E. van Someren
> Hoofd Afdeling Operations
>
> Solveon Incasso B.V.
> Postbus 8437
> 3503 RK Utrecht
> Telefoon: (+31 30) 265 11 53 (Embedded
> Fax: (+31 30) 265 12 46 image moved
> PAC: EA9097 to file:
> www.solveon.nl pic27753.gif)

sjonn
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:47

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjonn »

hoi ik ben marchel ,, in 2005 ben ik in detentie geweest .een jaar later was ik vrij ..ik ben afgekeurt en heb dus een uitkering .die dus was gestopt .dus komt er geen geld op de rekkening .ik heb mijn bank gevraagt al mijn rekkening te blokken en dat is niet gebeurt .ik had een limiet van 2000 euro er komt al maanden geen geld binnen en toch heb abn amro alles door betaald tot ik bijna 3000 euro in de schuld ben gekomen en dus dit fijne incasso buro solveon mijn rekkenig overgenomen heb ..daar bij toen ik vrij ben gekomen geen uitkering had en opnieuw moets aanvragen bij uwv .dit duurde dus alles bij elkaar 5 mnd voor het werd gestort 5 maanden in een keer ..waar van ik 3000 euro rood stond ..ik heb dus ong 5000 euro ontvangen sta 3 in de schuld en solveon pakte ook nog eens 2500 af ...! en inderdaad word je niet erg netjes behandelt .maar ik kan ook grof zijn dus dat interseerde mij niet ..wat wel vreemd is dat het nu bijna ruim 3 jaar solveon nog steeds over mijn rekkening gaat ..volgens de abn amro ..MAG DIT !!!! ik heb geen schuld bij de bank sta nooit rood meer ..nou had ik even wat extra geld nodig en ben dat gaan vragen .krijg ik te horen dat ze dat niet mogen doen omdat solveon over mijn rekkening beschikt ?? vaag ! even wat anders als solveon over mijn geld gaat dan trekken ze volgens mij renten over mijn geld ..en dat gun ik solveon absoluut niet ..elke cent die ik terug pakken kan wil ik ook terug krijgen .KAN DAT ????? GR SJONN

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door __oi__ »

Anders verkoop je toch gewoon de boot?

sjonn
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:47

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjonn »

HEEJ JY HEB DE OPLOSING :twisted:

Jack747
Berichten: 411
Lid geworden op: 08 dec 2003 11:48

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door Jack747 »

@sjonn,

Ik weet niet veel van de manier van werken van Solveon. Maar een oplossing zou kunnen zijn dat je bij een andere bank een rekening opent. Of dat lukt weet ik niet, maar dat zou je kunnen proberen. Als je een nieuwe rekening hebt zeg je vervolgens de ABN-Amro rekening op.
Dan ben je van Solveon af.

groet,

Jack

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Hoi sjon,

kijk ook eens op deze site http://www.ikbengenaaid.net/component/o ... 38/#38138/

daar staat ook heel veel over solveon en hun praktijken en daaruit blijkt dat solveon geen bancaire zaken mag doen.

sjonn
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:47

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjonn »

oke daar heb ik wat aan ..!! dank je mart ..!!!

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Graag gedaan sjonn :wink: :wink:
Hoop dat je er wat aan hebt en misschien dat er daar ook modurators zijn die je kunnen helpen en adviseren het is het proberen zeker waard. :wink: :wink:

sjonn
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:47

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjonn »

hoi mart ..ik heb al contact gehad ..ging heel netjes ..ik krijg papieren opgestuurt en als het dan helemaal goed gaat ben ik van ze af ..GELUKIG .wat een klotezooi daar zeg ..ze hebben me een hoop geld gekost ..maar ja et zei zo ..bedankt kerel !!

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door roro25 »

je control B toets loopt vast......

Mag best in normale grootte

sjonn
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 dec 2008 13:47

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door sjonn »

......oke:P

saskiaatje1968
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 aug 2008 16:43

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door saskiaatje1968 »

Mijn man is 2 jaar geleden een eigen bedrijf gestart wat, om een lang verhaal kort te maken, flink in de soep is gelopen. Hij had een zakelijke rekening bij ABN AMRO en kwam in de knoei met zijn aflossing. Die kon hij niet op tijd doen. Diverse telefoontjes naar de abn heeft niets geholpen. De rekening werd geblokkeerd. Maar nog wel even de kosten voor solveon er af halen.
Maar, en dat moet ook worden gezegd, solveon is wel de enige van alle schuldeisers die zelf kwamen met een betalingsregeling.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Nu nog wel, maar ben blij voor u dt u een regeling heeft kunnen treffen voor zo lang als het duurt. :wink: :wink:

hendra75
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2009 15:00

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door hendra75 »

hallo

wij hebben ook problemen met solveon. in het verleden hebben wij een achterstand gehad met onze hypotheek. uiteindelijk netjes afgelost. nu hebben wij een achterstand op onze priverekening. een rekening die helemaal niet meer gebruikt word. de rekening is overgedaan naar solveon. onze prive rekenig die we wel altijd gebruiken is nu geblokkeerd. ik heb gebeld met solveon. maar ik krijg gewoon een grote mond zeg!! zegt die vrouw:"de zaak is overgedaan naar afdeling hypotheken." ik snap er even niets meer van. blijkt dus omdat wij in het verleden dus een hypotheek achterstand hebben gehad zijn alles als 1 grote post zien en nu gaan ze kijken wat ze met de hypotheek gaan doen. ik zeg nog dat de hypotheek elke maand netjes betaald word. dat klopt zegt ze maar wij hadden weer een prive probleem gecreëerd dus gaan ze kijken wat ze met de hypotheek gaan doen. echt, ik snap niet wat die twee dingen met elkaar te maken hebben want het gaat om de prive rekening en niet de hypotheek. ik heb nog 5 euro in mijn portomonnee daar moet ik het nog minimaal een week mee doen. terwijl vandaag mijn loon binnenkomt en ik kan er niet bij. ik zit met mijn handen in mijn haar want ik heb 2 kleine kinderen die heel graag wat eten lusten..... wie heeft advies??

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

Ik denk dat je het beste een advocaat in handen kan nemen of je kan je aanmelden bij het KIFID hoewel je aan hun ook niet veel hebt, maar wie weet jij wel.
Want tegen die lui is niks te beginnen zonder advocaat dat is een ding wat zeker is of misschien optie 2 schrijf minster Zalm een brief hoe zijn bank mensen belazerd en bedriegt. :wink: :wink:

filizpdm
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2009 23:14

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door filizpdm »

Ik heb in 2005 een bedrijf gehad wat niet goed is gegeaan. Ik kwam via abn/amro bank bij Solveon terecht. Heb met een een regeling getroffen van 800 euro per maand. Nadat ik een regeling met hun had afgesproken zijn ze naar mijn zaken partner gegaan omdat hij gedwongen meegetekend had. Momenteel dacht ik bijna van mijn schuld af te zijn maar helaas ze zijn een procedure opgestart tegen mijn zakenpartner terwijl ik keurig op tijd aan het aflossen was. van mijn rekening wordt hun advocaat kosten betaald inmiddels heb ik bijna 20.000 euro betaal van de totale schuld van 41.000 euro momenteel na aantal jaren en 20.000 euro verder is mijn schuld groter dan eerst. Dus ik ben 3 maanden geleden gestopt met betalen. En vandaag een aanbod gedaan van 50% moet nog schriftelijk bevestigen ben het nu zat en al raak ik alles kwijt ben niet meer van plan om aan zo'n grote oplichters te betalen. Heeft iemand nog advies of suggesties alles is welkom

filizpdm
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2009 23:14

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door filizpdm »

Hi DonQuichot ik heb denk ik een interresante case voor je gr filiz :)

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door mar42 »

watvoor procedure zijn ze gestart dan dat zij adocaten in handen nemen om tegen uw zakenpartner te procederen.
Heeft uw schuld te maken met uw bedrijf of gaat dit om prive schulden, als het om priveschulden gaat mogen zij uw zakenpartner dan toch niet daarvoor op laten draaien. ik neem aan dat u de regeling zwart op wit hebt staan en zo ja dan mogen ze daar niet vanaf wijken zolang u uw afspraak na bent gekomen.

als ik u was zou ik uw vraag eens stellen aan een jurist via www.gratisadviseurs.nl daar krijgt u een antwoord van een echte jurist succes ermee.

filizpdm
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 apr 2009 23:14

Re: Iemand problemen met Solveon?

Ongelezen bericht door filizpdm »

Het heeft met mijn BV te maken, maar we zijn toen verplicht om in prive mee te tekenen. Mijn regeling staat zwart op wit en ondanks dat zijn ze parallel gaan proceduren. Ik dacht dat ook dat alles netjes was geregeld, maar reageren zelfs niet op aangetekende brieven. Als je ze hierop aanspreekt.

Gesloten