Winkel weigert levering (leverancier heeft prijs verhoogd)
Geplaatst: 13 mar 2007 23:31
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs 2 maal Windows XP Media Center Edition UK (+Vista upgrade coupon) besteld bij iComputers.nl. De levertijd zou maximaal 5 dagen bedragen.
Na een week heb ik geïnformeerd wanneer er geleverd zou worden. Ik kreeg netjes antwoord dat dit de komende week zeker het geval zou zijn.
Wederom een week later (er was nog niets geleverd) stel ik dezelfde vraag nogmaals. Vervolgens krijg ik een reactie dat de prijs van het product door de toeleverancier is verhoogd van €92 naar €137. Hierdoor kunnen ze niet leveren voor het door mij betaalde bedrag.
Ik heb twee weken geleden al betaald!
Mag dit zo maar? Ik heb toch een overeenkomst EN ik heb betaald.
Overigens heb ik voor een vriend hetzelfde product besteld dus de levering betreft twee exemplaren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Overigens vind ik dit totaal niet te vergelijken met de Otto blunder.
Met vriendelijke groet,
Erik Vermeulen
Ik heb onlangs 2 maal Windows XP Media Center Edition UK (+Vista upgrade coupon) besteld bij iComputers.nl. De levertijd zou maximaal 5 dagen bedragen.
Na een week heb ik geïnformeerd wanneer er geleverd zou worden. Ik kreeg netjes antwoord dat dit de komende week zeker het geval zou zijn.
Wederom een week later (er was nog niets geleverd) stel ik dezelfde vraag nogmaals. Vervolgens krijg ik een reactie dat de prijs van het product door de toeleverancier is verhoogd van €92 naar €137. Hierdoor kunnen ze niet leveren voor het door mij betaalde bedrag.
Ik heb twee weken geleden al betaald!
Mag dit zo maar? Ik heb toch een overeenkomst EN ik heb betaald.
Overigens heb ik voor een vriend hetzelfde product besteld dus de levering betreft twee exemplaren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Overigens vind ik dit totaal niet te vergelijken met de Otto blunder.
Met vriendelijke groet,
Erik Vermeulen