Pagina 1 van 1

de ZUIDERSTER

Geplaatst: 14 mar 2007 12:32
door pattyjulia
Het is uiteindelijk allemaal goed en netjes opgelost.
Ik ben terug gebeld door een hele aardige meneer, die mijn verhaal heeft aangehoord en besloten heeft dat dit een samenloop van omstandigheden was waar ik niks aan kon doen en uit coulance heeft hij mij geholpen.

UIteindelijk kan ik er geen slecht woord meer over kwijt.

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 14 mar 2007 16:29
door pattyjulia
Zie eerste berichtje

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 14 mar 2007 20:09
door 16again
Die mevrouw van de after Sales vertelde mij dat de verkoper niks toe kon zeggen
Onjuist! Het bedrijf is verplicht mondelinge toezeggingen van de verkoper na te komen.

Annulering tegen 30% is sowieso niet aan de orde:
Door inschattingsfout verkoper is er een set verkocht (tafel met stoelen) die kwa maatvoering niet eens bij elkaar past.


Laat eens doorschemeren dat je het bij de geschillencommissie wil voorleggen, kijken hoe ze reageren...

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 15 mar 2007 09:23
door pattyjulia
Zie eerste berichtje

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 15 mar 2007 23:10
door 16again
moraal van het verdwenen verhaal:
Klagen op internet kan helpen. De klant wordt ineens in het gelijk gesteld, maar dient wel het bericht te verwijderen...

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 04 apr 2007 09:35
door Peper
Helaas hebben wij ook een slechte ervaring met de ZuiderSter.

Voor de verjaardag van onze tweeling hadden wij 2 buro's besteld. Deze zouden volgens de verkoper alleen in de pc verwerkt moeten worden. Dit was half februari. De tweeling was 28 maart jl. jarig. 2 weken voor de verjaardag zijn wij iedere dag gaan bellen. Iedere dag werden wij aan het lijntje gehouden.

De dag voor de verjaardag hebben wij er telefonisch op aangedrongen dat zij eens contact met de leverancier zouden opnemen. Ineens zouden de buro's pas 12 april binnenkomen.
Toen wensten wij de hele bestelling te annuleren en zijn naar het filliaal te B'drecht gegaan.
Er was niemand die de bestelling kon annuleren! Vreemd voor zo'n groot bedrijf. Uiteindelijk is het ons toen dus niet gelukt.

Toen hebben wij 2 maal een schriftelijke klacht/annulering ingediend en hier hebben wij ook niets op vernomen.
Wij ontvingen wel een brief waarin vermeld stond dat de buro's nu ineens op 5 april binnenkomen.

Als wij dit van tevoren hadden geweten, hadden wij de betreffende buro's nooit bij hen besteld. Op de verjaardag van onze tweeling stonden wij dankzij de ZuiderSter dus met lege handen!

De Zuider Ster zou het personeels een moeten opleiden met wat wel en wat niet te zeggen tegen de klanten bij aankoop. Ook zouden de klantenservice heel wat beter zijn werk moeten doen, dan de mensen dag in, dag uit aan het lijntje te houden. Ook is het zeer vreemd dat er helemaal niemand in zo'n groot bedrijf aanwezig is, om een klacht in behandeling te nemen en een bestelling te annuleren.

Helaas weten wij inmiddels uit ervaring, dat wij niet de enige zijn met klachten over de service van de Zuider Ster.

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 04 apr 2007 09:46
door pattyjulia
Ik ben het er zeker mee eens dat ze de klantenservice daar beter moeten opleiden, dat zou een hoop problemen voorkomen.
3 verschillende vrouwen van de klantenservice en aftersales hebben in mijn oor opgehangen

Zelf ben ik uiteindelijk gelukkig door de hogere hand terug gebeld en heb uiteindelijk gewoon netjes mijn verhaal kunnen doen en mijn geld terug gekregen (na een aantal mailtjes en faxen).

Als het aan de klantenservice lag kon ik in mijn eigen sop gaar koken.
Ze moeten leren dat ze de dingen niet persoonlijk moeten opvatten, maar zich verplaatsen in de klant zijn schoenen, dan zou een stuk helpen.

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 08 apr 2007 19:52
door Peper
Inmiddels heeft de Zuider Ster per e-mail en telefoon gereageerd.

Nu zegt met wel gereageerd te hebben onze klacht/annulering. Naar aanleiding van onze 2 e-mails is er alleen van de zijde van de Zuider Ster tot 2 maal toe een brief ontvangen waarin zij een datum van levering meedelen. Met geen woord wordt er gerept over de klacht etc.

In het telefoongesprek werd er ook nog vriendelijk gezocht of de klacht van dit forum gehaald kon worden. Nou ja zeg :?

De Zuider Ster heeft nog altijd niet inhoudelijk gereageerd. Dus de service is nog altijd ver beneden peil.

Aan zo'n onderwerp moet nu eens meer aandacht besteed worden.

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 18 sep 2007 19:59
door ronnielee100
JA breek me ook de bek niet open over de zuiderster,

misschien wat voor het programm om er aandacht aan te gaan besteden gezien de vele klachten hier op het forum.

Ik heb er ook heel veel problemen mee :

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=54041

Groeten Ronald

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 12 sep 2008 15:41
door miss 360
ik raad ook echt aan... KOOP NOOIT WAT BIJ DE ZUIDERSTER!!!
ze zijn oh zo vriendelijk als je daar binnenkomt om wat te kopen maar als je eenmaaal wat besteld heb dan kan je het voor de rest zelf maar uitzoeken... zit nu al een half jaar op mijn bankstel te wachtenen heb hem tot op de dag van vandaag nog steeds niet en als ze je dan ook nog eens vriendelijk te woord staan, maar dat doen ze ook niet ben echt zo asociaal behandeld door de klantenservice echt verschrikkelijk gewoon!!! ik raad het echt iedereen af!!! als ik dit allemaal van te voren had geweten dan was ik daar nooit naar toe gegaan...
en het is nog maar de vraag als ik hem eindelijk een keertje binnen krijgt of tie dan niet beschadigd is want dat zie ik ook nog gebeuren...

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 28 okt 2008 07:25
door fatmakardes
Ook ik heb een grote fout gemaakt om bij zuiderster een bank te kopen.
Ik verhuis van rotterdam naar zoetermeer in mei, heb het bankstel in februarie gekocht. Komt er een mededeling van de zuiderster dat ze wat later zijn met het levering van de bankstel. Geeft niet dan iets later was toch bezig met klussen in huis. Nadat ze het hadden gelevert zag ik dat het bankstel binnen de kortste keren zou scheuren van de naaden. Ik gelijk bellen en doorgeven, als reactie kreeg ik te horen mevrouw u heeft er garantie op mocht dat voorkomen dan kunt u ons bellen. Ok dacht ik. 4 weken later bel ik van ja, het is zoveer. Dat was niet het enige dat er scheelde aan het bankstel al het hout was te voelen en als je even niet oplette had je zo een blauwe plek.De vulling was zo dun dat je op het skelet van het bankstel zat. Als mijn kinderen op het bank aan het spelen waren was het altijd :cry: . Want de leuningen zijn gestoffeert lijkt zacht maar voelt als een baksteen. En zo voelde je overal van het bank wel een steek van het inbouw. Na ong. 100 keer bellen van WAAR BLIJVEN JULLIE. Bleek het toch fout te zijn gegaan met communicatie tussen zuiderster en het poolse fabriek. Na dat jantje van de zuiderster en pietje van het poolse fabriek te zijn geweest besloten zij het bankstel opnieuw te vullen.Heb gebelt in april en ze zijn hem gisteren komen halen. Wanneer ik het terug krijg jaaaa als ophalen al 7 maanden duurt hoe lang duurt het opnieuw maken en terrug brengen dan. Heb nu bruikleen bankstellen gekregen van ze. Wat een lelijke dingen in mijn woonkamer BLAUW verschikkelijk.
Zoontje is over 3 weken jarig denk dat ik het dit jaar niet zal vieren schaam me voor deze lelijke oude dingen. BEDANKT ZUIDERSTER.

Re: de ZUIDERSTER

Geplaatst: 24 mei 2009 10:10
door john hol
hallo even dit
de service bij de zuiderster vind ik best goed .
maar niet alles kan opgelost worden.
maar dat kom ook vaak door de mensen zelf. zitten op de armleuning
op een bankstel van €499 ja dat kan niet dan zak je er door heen.
ik doe best wel veel werk voor hun.
en ik kom steeds meer klachten tegen waar de zuiderster niks aan kan doen.
als ik iets monteerd gaat het goed maar als ze het zelf doen om geld uit te sparen ja dan gaat het fout kasten op zijn kop neer gezet
mensen die plekjes zien aan de onderkant van tafels en ga zo maar door .
dus mensen als je iets koop laat het dan in elkaar zetten
dan weet je gelijk waar je aan toe ben