LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
dens
Berichten: 280
Lid geworden op: 23 jul 2004 11:37

Re: leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Ongelezen bericht door dens »

Ik heb bij Ikea gewerkt, dus ik als iemand weet hoe het daar in elkaar steekt, dan ben ik dat.
Hai Captain Pervert! Bij welke IKEA heb je gewerkt. Ik in Delft!

opa60
Berichten: 210
Lid geworden op: 02 aug 2005 16:23

Re: leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Ongelezen bericht door opa60 »

de ikea in baredrecht vind ik een mooie winkel,heb er al heel wat weggehaald.en wat een lekker ontbijtje eitje en goede koffie voor 1 euro.geweldig ikea tot morgenvroeg.mvg opa

marcel1970
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 apr 2005 00:47

Re: leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Ongelezen bericht door marcel1970 »

Ikea is in het algemeen erg goedkoop en daar is de kwaliteit ook naar.
Volgens mijn ervaring is het zo dat alle materialen van een redelijke kwaliteit zijn en dat de klantenservice prima is.
Ik had laatst een scharnier defekt van een 2 jaar oud kastje en kreeg zonder gezeur een nieuw scharner mee, er werd niet eens naar een bon gevraagd.
Voor iets dat 25 jaar meegaat moet je echt niet bij ikea zijn, maar waar tegenwoordig wel ??
Als je af en toe eens wat anders wilt kun je best bij ikea terecht.
Gebruikte meubelen brengen weinig op bij verkoop, ook zal zijn ze duur als je ze nieuw koopt.

Wij hebben nu een bank van trendhopper, bevalt ook prima tot nu toe.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Ongelezen bericht door jor »

Veel spullen van Ikea in huis, toch op 1 maal na nooit een miskoop. En de miskoop werd zonder enige tegenspraak of probleem omgewisseld en zelfs geld terug was een optie, Nee, Ik kan over ikea niet klagen

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: leen bakker en ikea- allemaal rotzooi

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ikea is qua prijs heel eerlijk. Dure dingen zijn goed, goedkope dingen zijn redelijk tot matig. Hoe eerlijk wil je het hebben? Ze zouden ook alles voor de hoofdprijs kunnen verkopen, maar dat doen ze niet.

Je moet gewoon ook als klant weten wat je doet: koop je iets duurs, is het prima spul. Koop je bijvoorbeeld een cheapass Ikea salontafel, is dat ding ook cheapass. Wij hebben er 1 van 35 euro, en die is erg krasgevoelig. Maar als je dat weet, doe je overal onderzetters onder enzo. Dus valt er prima mee te leven, en 35 euro, wie doet je wat.

Gesloten