LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitvallen V-smile pocket

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
upzmro
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2007 13:33

Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door upzmro »

Mijn zoontje van net 4 jaar heeft voor zijn verjaardag een V-Smile pocket gekregen. Telkens als hij ongeveer een minuut zit te spelen valt hij helemaal uit en moet er opnieuw worden opgestart. We hebben al vier pockets in huis gehad en allemaal vertonen ze hetzelfde mankement!! Zijn er mensen die dezelfde ervaring hebben? Ik hoor het graag want hij speelt er zo graag mee.
Gr.
Monique

FritzTheCat
Berichten: 243
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

nee mijn zoon heeft er geen problemen mee.

Snowman
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 dec 2006 23:26

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door Snowman »

Ik verkoop die dingen en moet eerlijk zeggen dat ik er tot nu toe zelden tot nooit klachten over krijg.

s i m o n e
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:55

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Neem rechtstreels contact met Vtech op. Uit ervaring weet ik dat ze daar erg klantvriendelijk zijn.

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Ehh Heeft u er wel eens nieuwe batterijen ingedaan?

Die van mijn dochter valt ook uit als de batterij leeg is.

CM
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2007 21:09

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door CM »

Wij hebben zowel de "gewone"V Smile als de poscket gehad en wij vinden het waardeloos speelgoed.Beide apparaten vielen telkens uit.Uiteindelijk heb ik de V Smile verzonden naar V Tech, waar ze het apparaat getest hebben en ik kreeg 2 dagen later al een nieuwe, wel service, maar ook deze had dezelfde mankementen.

Chantal2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:55

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door Chantal2007 »

Zoals ik de klachten over Vtech hoor lijkt het wel alsof er verkeerde batterijen worden gebruikt met een te lage spanning. Probeer eens de batterijen te gebruiken die men tegenwoordig in digitale camera's gebruikt. Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.

phusebox
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2007 10:24

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door phusebox »

het kan inderdaad aan de batterijen liggen; probeer eens duracell batterijen? die werken het beste

neem anders ook even contact op met Vtech, zijn altijd behulpzaam en staan zeker garant voor goede kwaliteit

cesje
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 jun 2007 13:56

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door cesje »

mijn zoon heeft ook beide apparaten en nog nooit problemen mee gehad, gebruik wel goede batterijen inderdaad, Duracell bijv.
Ik vindt het geweldig leuk speelgoed en inderdaad heel leerzaam voor die kleintjes.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door D1RK »

Gebruik alkaline batterijen van de Aldi, gaan langer mee dan die Konijntjes van Duracell....

Nog beter oplaadbare Ni Mh van tenminste 2400 mAh.
Zwakkere begeven het eerder...
en vlak voor gebruik opladen, na enkele weken hebben ze nog maar de helft, en na maand meestal leeg!

Ni Cd batterijen gaan wel vaak een jaar mee, en NiMh die sterker zijn lopen door zelfontlading sneller leeg!

Maar ruim E2,- voor 8 Alkaline batterijen van de Aldi, spelen minstens 2 tot 4 weken... mits je het uitzet als je slaapt en niet gebruikt...!

melpaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2007 10:38

Re: Uitvallen V-smile pocket

Ongelezen bericht door melpaar »

Oh dat uitvallen van dat ding het is om gek van te worden.
Heb alle batterijen al geprobeerd niets helpt.

Gesloten