Je weet toch wat een bende ze verkopen onder de namen Frisia, Postkrediet, lenen.nl etc. Mensen die voor een lening komen en met een levensverzekering naar huis gaan? Allemaal onderdeel van DSB.
oplichtersbende of niet
als je ,je alleen beperkt tot het openen van een betaalrekening,en zorgt dat je een positief saldo heb,krijg je toch mooi 3%rente op je betaalrekening,
niet verkeerd toch
Ja, zeker weten. Een goede rente op je betaalrekening + een gratis bankpas. Dat zie je nergens in Nederland. De vraag is natuurlijk hoe lang dat zo blijft...
Degenen die bij Frisia, bij Leen, bij Postkrediet en zo zijn er nog wel een zooitje lenen, die betalen die vorstelijke vergoeding. Na onze internetspaarrek. heb ik er ook een betaalrek. bijgenomen. De gevestigde bankorde{ lees monopolie} moet U straks weer via de rode loper binnen zien te halen.
Als je een beetje moraal hebt open je geen rek. bij de DSB. Mensen die Scheringa is gewoon een schurk 1e klas die de regeltjes zo aanpast als hij voldoende klanten heeft binnengehaald. Als je dan toch gratis wilt bankieren ga dan naar de Argenta.
ik weet waar je over praat met de dsb heb er helaas wel iets lopen en kom er maar niet vanaf en dan te praten of de rente geopend met 3.1% en vanaf 1 april word hij ff ophoog gegooit naar 6.3% zou niet weten waar ik dat van moet betalen met een kleine die ik net heb en eigen huis spijt dat ik er ooit ben ingetrapt
Daar zit het hem juist in. Die mensen zijn niet verantwoord bezig want ze lokken je met een stuntrente die binnen de kortste keren omhoog gaat en dan hang je. En dan hebben ze het in hun reclame over verantwoord lenen. Om misselijk van te worden.
Je kan wel nagaan dat ze op een rente van 3,1% geen winst maken als ze op de spaarrek. al 3,3% vergoeden. Dan zou heel NL daar zoveel mogelijk geld kunnen lenen om vervolgens op de spaarrek te zetten met een winstmarge.