LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bereikbaarheid Film 1 / Sport 1

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
marcelinha

bereikbaarheid Film 1 / Sport 1

Ongelezen bericht door marcelinha »

Al lange tijd erger ik mij ontzettend aan het feit dat Film 1 / Sport 1 werkelijk nergens bereikbaar is als je een vraag hebt over hun programmering of een klacht. Ik erger me bijvoorbeeld enorm als ik een wedstrijd heb gemist dat ze dan regelmatig te beroerd zijn om op hun website of in de EPG te vermelden bij herhalingen wat ze herhalen. Er staat dan alleen maar 'herhalingen en hoogtepunten van de beste voetbalwedstrijden'. Ja, als dat er van 1 tot 9 staat dan schiet je daar niks mee op. Ik heb ze al een paar keer gepoogd te bereiken maar werkelijk nergens is een klantenservice of telefoonnummer vindbaar.

Op de website staat dat het dan via je kabelprovider moet. Maar als ik UPC daarover bel is het 'dan moet u niet bij ons zijn maar m,et hun contact opnemen'. Leuk hé?

Uiteindelijk heb ik na lang zoeken maar iemand van chellomedia gemaild en die ging mijn klacht doorgeven. Ik zou dan antwoord krijgen. YEAH RIGHT! :evil: Dat antwoord is nooit gekomen. Zijn ze daar bij Film 1 / Sport 1 zo bang voor klachten dat ze denken 'als wij lekker niet bereikbaar zijn dan horen wij ook geen klachten'.

Mijn vraag is dus: weet iemand hier waar je in vredsnaam heen moet bellen of mailen als je een vraag of klacht hebt.

En aan Film 1 / Sport 1 : geef eens de service van een contactmogelijkheid aan de abonnees. Dit is echt heel erg kinderachtig!

agro

Re: bereikbaarheid Film 1 / Sport 1

Ongelezen bericht door agro »

Dit voor je gevonden op onderstaande site:
http://www.alleenopeen.tv/Help/Contact/
Heb je vragen over Film1 Sport1 waar je kabel- of satellietaanbieder je niet verder mee kan helpen?

Houd er rekening mee dat we u niet kunnen helpen met vragen over de ontvangst van uw programmagids, adreswijzigingen en opzeggingen, hiervoor moet u echt contact opnemen met de klantenservice van uw kabel- of satellietaanbieder.

Voor overige vragen kunt u bij ons terecht via:
met onderstaand e-mail, op andere manier contact opnemen is blijkbaar niet mogelijk.
[email protected]

Nog een mogelijke optie zou kunnen zijn je als dealer aan te melden, mogelijk dat je dan wel beter geïnformeerd wordt of geholpen, maar of het echt helpen zal heb ik mijn twijffels over, upc is eigenaar, dit geeft genoeg te denken, en als ze dezelfde "mentaliteit en service" hanteren weet je eigenlijk al voldoende, en wie met pek omgaat wordt er meestal wel mee besmet, toch?
http://www.alleenopeen.tv/Over_Alleenopeen/Dealernet/

chellomedia is als volgt te bereiken:
.
Europe
Liberty Global Europe N.V.
UPC Broadband Division
Chellomedia Division
53 Boeing Avenue
1119 PE Schiphol Rijk
The Netherlands
Phone: +31(0)20.778.9840
European Corporate Communications: [email protected]

film1 = chellomedia = upc = eigenaar, dit zegt meer dan voldoende

marcelinha

Re: bereikbaarheid Film 1 / Sport 1

Ongelezen bericht door marcelinha »

Hoi Agro, bedankt voor je reactie. Ja, het zegt inderdaad al genoeg, het lijken wel allemaal namen voor hetzelfde.

Ik zal dat emailadres eens proberen, maar het zal wel net zo gaan als met al die vorige keren. Antwoord zullen ze ook nu wel niet geven is mijn ervaring. Maar toch bedankt :wink:

Gesloten