Heb in april 2006 bij Poppeliers in Eindhoven meubels gekocht voor mijn woonkamer. Na een levertijdoverschrijding van 7 weken dan toch eindelijk geleverd. Toen bleek dat dressoir helemaal scheef was en van een eetkamerstoel het wieltje blokkeerde meteen poppeliers gebeld. Enkele weken later kwam er iemand langs en de deurtjes van de dressoir moesten vervangen worden. De stoel zou worden opgehaald ter beoordeling. Toen begin november de deurtjes werden vervangen bleek dat het daar niet mee opgelost kon worden, De hele dressoir was scheef.Stoel werd meegenomen en zou diezelfde week worden gerepareerd in eigen werkplaats. Na 3 weken maar weer eens gebeld. Er was een nieuw dressoir besteld, en een nieuwe stoel, levering begin januari 2007! In januari maar weer eens bellen: wordt volgende week binnenverwacht. Iedere week maar weer bellen, steeds hetzelfde verhaal. Telefoniste weigert ook maar iets schriftelijk te bevestigen of mij door te verbinden met iemand die me kan uitleggen wat de reden van steeds weer die vertraging is.
Heb toen maar een aangetekende brief gestuurd met het verzoek hier binnen 2 weken op te reageren, en hun nog 4 weken de tijd gegeven om de problemen met dressoir op te lossen, Tot nu toe geen reaktie.
Wel krijg ik een telefoontje dat levering zal plaatsvinden op 10maart, maar de dag voor levering belt Poppeliers dat ze weer een scheef dressoir hebben ontvangen, maar er zou de volgende maandag weer een dressoir binnenkomen. Die dag werd ik weer gebeld dat ook die kast niet deugde! De stoel is inmiddels wel geleverd, maar die blijkt toch te zijn gerepareerd. Geen probleem, maar waarom hierover liegen en waarom duurt dit dan meer dan 4 maanden?
De gekochte meubels zijn uit een serie, dus alleen een vergoeding voor het dressoir zal ik niet accepteren. Als probleem niet wordt opgelost binnen de gestelde termijn wil ik koopovereenkomst voor alle meubelen ontbonden hebben. Denk hierbij de geschillencomissie in te schakelen. Heeft iemand hiermee ervaring??
Toegevoegd op 15-04-2007:
Eind maart heeft Poppeliers alsnog dressoir geleverd en hiermee het probleem opgelost
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Poppeliers
Re: Poppeliers
Ik hoop maar dat er bij ons niet nog eens 14 weken over heen gaan!
Is de kwaliteit van de meubels wel goed dan?
Is de kwaliteit van de meubels wel goed dan?