Reparatie Siemens telefoon.
Geplaatst: 19 mar 2007 11:35
Op 14 juni 2006, heb ik bij Siemens Nederland twee telefoons gekocht, C345 / C34, van deze twee telefoons is er een defect geraakt, de klacht was als volgt,( keypad knop werkte niet naar behoren, de knop voor het aannemen van een gesprek, weigerde af en toe,) voor het opsturen van deze telefoon, moest ik eerst de helpdesk bellen (€ 025 pm) daar moest ik een RMA nummer aanmaken, dit heeft mij € 2,- gekost, de telefoon moest ik verzekerd opsturen, dit koste € 17,-.
Op 21-02-2007 heb ik de telefoon opgestuurd naar Siemens, op 12-03-2007 heb ik de telefoon terug ontvangen.
Maar wat bleek, het probleem was nog het zelfde als voorheen, de knop voor het aannemen van een gesprek, kan ik niet testen, omdat er nog iets anders bijgekomen is, ik kan de telefoon nu niet meer aanmelden op de basis, dus kan ik de telefoon niet gebruiken, en moet hij weer opgestuurd worden naar Siemens, ik heb hier een probleem me, omdat ik nu weer deze kosten moet maken, om dat Siemens het niet goed gedaan heeft, moet ik voor deze kosten opkomen?
Ook heb ik gezien, dat Siemens deze reparatie niet zelf uitvoert, maar de firma Teleplan, en daar lees ik geen goede berichten van.
Ik heb met Siemens gemaild, maar zij konden alleen maar een RMA via de mail aanmaken, de kosten voor het opsturen, zijn voor mij, kan dit zo maar? Want uiteindelijk heeft Siemens (Teleplan) de reparatie niet goed uitgevoerd.
Gr. H. Jansen
Op 21-02-2007 heb ik de telefoon opgestuurd naar Siemens, op 12-03-2007 heb ik de telefoon terug ontvangen.
Maar wat bleek, het probleem was nog het zelfde als voorheen, de knop voor het aannemen van een gesprek, kan ik niet testen, omdat er nog iets anders bijgekomen is, ik kan de telefoon nu niet meer aanmelden op de basis, dus kan ik de telefoon niet gebruiken, en moet hij weer opgestuurd worden naar Siemens, ik heb hier een probleem me, omdat ik nu weer deze kosten moet maken, om dat Siemens het niet goed gedaan heeft, moet ik voor deze kosten opkomen?
Ook heb ik gezien, dat Siemens deze reparatie niet zelf uitvoert, maar de firma Teleplan, en daar lees ik geen goede berichten van.
Ik heb met Siemens gemaild, maar zij konden alleen maar een RMA via de mail aanmaken, de kosten voor het opsturen, zijn voor mij, kan dit zo maar? Want uiteindelijk heeft Siemens (Teleplan) de reparatie niet goed uitgevoerd.
Gr. H. Jansen