Pagina 1 van 1

speedlinq

Geplaatst: 19 mar 2007 21:02
door Trata
Aanbieding
Bestel voor 1 december en u betaalt de eerste 12 maanden slechts 14,95, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 89,00 en u krijgt een single pc Telefonie modem gratis.
Ethernet telefonie modem: gratis € 99.00
Overstap aanbieding
Bestel voor 1 december en u betaalt de eerste 12 maanden slechts 14,95, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 89,00 en u krijgt een single pc Telefonie modem gratis.

Ik heb die nog er bij. In plaats van 14,95 p/maand moet ik mandelijks 20 euro neer tellen. ik denk dat dat een oplichterij is.
Dit krijg ik mandelijks in mijn rekening te zien:
1 20,00 01-03-2007 / 31-03-2007 sp211676 ADSL All-in 6016 (6016/1024 Kbit/s) bellen
1 4,95 01-03-2007 / 31-03-2007 sp211676 Speedlinq Bellen
1 9,50 01-03-2007 / 31-03-2007 sp211676 ADSL killed voice toeslag (WAT IS DIT " Killed voice toeslag")

Conform die aanbiding is alles gratis mits ik een voucher in gaan vulen die nooit naar mij opgestuurd is. Er is op webside nergens aangegeven dat je er nog wat, voordat je je geld terugkrijgt, moet doen. Als je te laat ben met inlevering van de voucher,die je noit ontvangen heb gekregen, krijg je je geld niet terug. Wat voor onzien is dat??????

Re: speedlinq

Geplaatst: 19 mar 2007 21:58
door tvdr
Ik snap je probleem maar ik vind het toch nog steeds wel goedkoop voor wat ze bieden, mits je de voucher opstuurd, welke je kunt dowloaden: http://www.speedlinq.nl/php/form_actievoucher.php
De telefonie kost idd 4.95 p/m extra....
Je kunt dan om een ontvangstbevestiging van de door jou gestuurde voucher vragen, de mijn was op 2 jan binnen terwijl hij er voor 1 jan moest zijn, ontving desalniettemin toch mijn 300 euro korting gestort, dus dat vond ik wel weer coulant...
De telefonie kost idd 4.95 p/m extra....,
Hier vind je info over de 9,95 die de KPN moet berekenen voor de lijn, welke speedtouch weer naar jou doorberekend, dit doet elke provider, dan zit het al berekend in het totaalbedrag.
http://www.speedlinq-faq.nl/index.phtml ... &fq_id=412

Denk nog steeds dat ze veel leveren voor weinig vergeleken met andere providers, tele2 bv, veel uitval en storingen mee gehad...

Re: speedlinq

Geplaatst: 20 mar 2007 20:20
door kuiffie
Blijf alsjeblieft ver weg van speedlinq ,ik ben daar zelf een jaar gevangenen geweest , veel beloven , vaak uitval , niet de snelheid die ze beloven etc etc .
Zeg vanaf nu nooit "ik was niet gewaarschuwd "

Re: speedlinq

Geplaatst: 20 mar 2007 20:22
door kuiffie
Ik zit trouwens na twee jaar nog steeds te wachten op de eenmalige kortingsbonus van € 98,- die ik zou terugkrijgen van speedlinq .!!

Re: speedlinq

Geplaatst: 31 mar 2007 22:50
door Izak Schenk
Begin januari heb ik Speedlinq aangevraagd, omdat het zo goedkoop bleek te zijn en snel. Al snel kreeg ik het pakket bezord, maar is bij de buren afgeleverd. Hierna heb ik geprobeerd alles volgens de cd te installeren, maar dat is niet gelukt. Nadat het niet lukte heb ik meerdere malen met mijn mobiel naar de helpdesk gebeld en dat heeft mij 80 euro gekost en ook toen was het probleem nog niet opgelost, mij werd namelijk verteld dat de fout in mijn computer lag, wat niet zo was. Hierna opnieuw gebeld naar de klantenservice, waarna mij verteld werd dat zij mij binnen 24 uur terug zouden bellen, eindelijke na 5 dagen ben ik terug gebeld met de melding dat zij voor mij niets konden doen, nog steeds geen telefoon en geen internet. Weer gebeld naar de klantenservice en gevraagd om een monteur (dat belletje koste mij weer 25 euro) maar ook zij konden ze mij niet sturen. Nu, na 2 maanden later en het GOED zat ben heb ik mijn betaling stop gezet. Verder heb ik ook NOOIT mijn handtekening onder iets gezet. Hopend dat ik nu gewoon kan stoppen met speedlinq en verder geen juridische stappen hoef te ondernemen

Re: speedlinq

Geplaatst: 01 apr 2007 18:17
door gjteuben
Ik heb enorme problemen met de oplevering en aansluiting van Speedlinq Alsmede de financiële afwikkeling door Speedlinq. Start op 8 november einde........????

Allereerst de Aanbieding"
Bestel voor 1 december en je betaalt de eerste 12 maanden slechts € 24, 95,
Je krijgt snelheid 20000/1024 K/bits inclusief Speedlinq Bellen en toeslag vaste lijn
Je betaalt geen ander vast telefoon abonnement meer nodig
Je betaalt eerste 12 maanden slechts € 24,95 per maand
Je krijgt gratis VoIP modem & geen aansluitkosten
Je krijgt fair use policy (geen data limiet)

ik had eerst 12000 contract aangevraagd Omdat het toen niet hoger kon, Maar de verkoper had vergeten mij een contract te laten teken, Dus annuleren wij het digitale contract per direct. Een dag later kreeg ik deze bevestiging.

Dan pas beginnen de problemen
We vragen weer aan maar nu maar er nog een andere provider er stond kon ik niet aangesloten worden. Ik doe navraag bij KPN wie die provider zou zijn. De fout lag bij KPN en deze werd opgelost, het kon dus worden aangevraagd.

Onderwijl is het WEL mogelijk om bovengenoemde sneller verbinding te krijgen en de verkoper dient een contractaanvraag in die geaccepteerd is door Speedlinq. De verkoper meldde mij dat alle nu snel in orde is. Was dit maar.

Je hoort weken en weken niets. Na aandringen van de verkoper, welke ook aan het lijntje wordt gehouden, (zeker 7 keer gebeld naar de dealerlijn van Speedlinq) wordt er eerst gezegd dat er geen contract is en later komen ze terug met de Comfort 12000. terwijl ik deze had geannuleerd en de Comfort 20000 contract door Speedlinq was geaccepteerd

Na veel aandringen van de verkoper en tussenkomst van het hoofdkantoor van T for telecom, werd mij toegezegd dat het internet binnen 2 weken werd aangesloten, Ik kreeg op 26 januari 2007 kreeg ik een bevestigingsbrief met de verkeerde snelheid. Dus ging terug naar de T for telecom-winkel met de klacht dat de snelheid fout was. De verkoper kreeg de bevestiging dat er een nieuwe brief zou komen met de correcte snelheid namelijk, Comfort 20000. Ik kreeg op 7 februari 2007 een e-mail met de een snelheid waar iedereen nog op moet wachten Comfort 120000, 10 keer 12000. En pas op 21 februari kreeg ik de modem.

Toen waren de problemen, helaas nog niet voorbij, de snelheid was erg traag, de FTP werkt onvoldoende connectie tussen modem en mijn WIFI-router is niet altijd aanwezig, terwijl de router aangeeft dat de connectie tussen de laptop en router uitstekend is. Ook de computer boven, aangesloten direct aan de modem, geeft ook vergelijkbare storingen (traag, slechte FTP verbinding ect.) aan.

Dan het bellen, ik meldde mij aan, kreeg ik een brief met inlogcodes Speedlinq bellen, en wilde me activeren voor het bellen. Helaas, dat kan ik niet, want hij staat al actief. maar de modem geeft geen signaal aan de telefoon af

Dan de financiële kant. Op 26 januari werd er van mijn rekening 89,00 voor een Single-PC Ethernet VoIP modem en op 23 februari 2007 werd de ADSL aansluitkosten van mijn rekening gehaald en tot heden NIET teruggeboekt.

Verder zijn de kosten van Comfort 12000 ipv Comfort 20000 berekend dus hogere kosten. Terwijl ik gevraagd had om Comfort 20000 met lagere kosten.

ik heb vele email gestuurd met klachten over deze zaken via de email van Speedlinq Contract en dan krijg je een antwoord dat je moet bellen naar een veel te dure nummer van klantenservice i.p.v. de e-mail doorspelen aan de klantenservice

Kortom een hoop problemen en geen oplossingen. Is dit niet een zaak voor de nieuwe klantencommissie Internet? Je zou denken dat het een 1 april grap is, maar helaas het is het niet.

Re: speedlinq

Geplaatst: 01 apr 2007 18:34
door D1RK
1 U betaald voor ADSL

2 Killed voice is voor de lijn als je geen kpn lijn bezit.

3 bellen kost extra

4 je betaal direct de normale prijzen, dus geen korting, maar via die aktie coupon krijg je dit teveelbetaalde na ongeveer 3 maanden terug!

Lees goed de voorwaarden en dan pas afsluiten!

Dus modem en aansluitkosten kreeg ik ook pas na 3 maanden, en tevens de korting voor eerste jaar, dus veel betalen, het volle bedrag, en dan zomaar dit hoge bijna E300,- ontvangen!

Het hoorde daar gewoon zo, staat in de voorwaarden, en je ziet niet dat na dat goedkope jaar het duurder word, omdat je direct het volle bedrag maandelijks op je giro ziet!

Veel succes en volgende keer eerst goed lezen!

Re: speedlinq

Geplaatst: 02 apr 2007 13:26
door gjteuben
Dit is mij nooit zo verteld in de T for Telecom winkel verteld en dus ga ik ervan uit dat de verkoper mij niet gaat voorliegen. Verder is het zo dat er een heleboel andere zaken niet goed gingen.

Ik had de verkoper gevraagd om het eenvoudig te houden en dat ik geen verdere belkosten wilde. Toen kwamen we op die 20000 confort uit.

Heb je weleens de voorwaarden gezien? Die zijn bijna 20 a 30 dertig pagina's Wie wilt dit nou lezen. Er staan ook nog eens termen in die bijna niet te begrijpen zijn.

Re: speedlinq

Geplaatst: 02 apr 2007 20:45
door hansamsterdam
beste mensen

speedlinq is een slechte internet provider je hebt gewoon geen verbinding. en de klantenservice is een mieren neukerij met 70 cent per minuut !!!! en als je wilt opzeggen gaat niet want je moet eerst het 0900 nummer bellen dat je eerst goed word genaaid ik heb op 1maart heb ik telefonisch contact gehad om het op te zeggen mij werd toen beloofd dat ik een e mail ter bevestiging zou ontvangen van de opzegging ik heb tot heden niets ontvangen.ik wil er zo snel mogelijk van af beste mensen wat moet ik nu doen ??? mijn contract periode van 1 jaar is voorbij