LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stichting oprichten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Esther Vrijburg

stichting oprichten

Ongelezen bericht door Esther Vrijburg »

Geachte legio lease gedupeerden,

Nogmaals een bericht van mij. Ik heb al jullie reacties gelezen en we zitten met zijn allen in hetzelfde schuitje. Ze hebben van legio lease ons allemaal hetzelfde verhaal verteld, wat achteraf niet waar bleek te zijn. We kunnen met zijn allen hieraan iets doen. Dus alstublieft help ons mee. Er is een kans dat we dit met zijn allen gaan winnen. Hoe meer mensen hoe beter.Er zijn verschillende punten waar legio lease zich niet aangehouden heeft. Dus reageer snel zodat dit misschien opgelost kan worden.

Temel Kara

Re: stichting oprichten

Ongelezen bericht door Temel Kara »

Ik heb morgen een gesprek met een advocaat wat we hieraan kunnen doen.
Mensen die er ook min of meer ingeluisd zijn en ook willen meegetuigen, verklaring afleggen etc..etc.. willen dij mij a.u.b. mailen op :

[email protected]

Met vriendelijke groet,

Temel Kara

wim

Ongelezen bericht door wim »

we wachten eerst op rader en dan weten we wat we gaan doen want we staan niet alleen gelukkig ze zijn er mee bezig

Marco

Ongelezen bericht door Marco »

Hoi Esther,

Graag zou ik meedoen aan die stichting. Ik heb alleen geen Legio maar Spaarbeleg (Sprintplan); dezelfde constructie, maar dan met een inleg van 300 gulden over een periode van 5 jaar.

Groeten Marco.

Sasja

Ongelezen bericht door Sasja »

Hoi Esther,

Jij wilt namen inzamelen om een stichting te starten?
Mensen gaan een advocaat adviseren maar de advocaat die in de uitzending was die staat voor ons klaar en ik heb zijn telefoonnummer gekregen.
Misschien dat het verstandiger is dat hij ons gaat steunen omdat hij door radar al redelijk is ingelicht in het geheel.

Ik wil je eventueel wel helpen om samen iets te doen.
Ik hoor graag van je.

Groetjes Sasja Burry

Sasja

Ongelezen bericht door Sasja »

O ja, laten we wel afwachten of legio reageert op de bewaarbrief die iedereen verstuurd heeft via radar en feiten verzamelen zodat we eerst de juiste info en feiten verzamelen voor dat we in de strijd gaan met iets waar we niet veel aan hebben, bv. als radar door de brieven zelf al met een oplossing komt of dat we wat gaan doen met dingen die niet voldoende zijn om er wat mee te doen.

Lijkt me weel verstandig voor dat we allemaal werk hebben verzet en we kunnen er niets mee, mee eens?

Groetjes Sasja

ida

Ongelezen bericht door ida »

ik doe ook graag mee, ik heb legio en ik heb sprintplan, samen goed voor 400 gulden per maand.
mijn dochter heeft ook legio

Mario Heredia

Ongelezen bericht door Mario Heredia »

Ik heb verschillende contracten bij legio-lease, 2 lopen er aanstaande juli af, en ik er 2 die nog 2,5 jaar moeten, die ik graag zou willen beeindigen. Ik weet nu eigenlijk al dat dit verliesgevend is maar moet het contract uitdienen.
Het ergste is nog dat zij je niet kunnen garanderen dat je met zekerheid je inleg terugkrijg. Dit zeggen ze echter wel achteraf.
Dit is toch belachelijk!

Ik wil mij graag aansluiten bij de groep om dit aan te vechten.

Graag zou ik bericht en of informatie terug willen ontvangen van uw.

Met vriendelijke groet,

M. Heredia

n. hoornweg

Ongelezen bericht door n. hoornweg »

Ook ik heb een contract van Legio Lease (winstverdriedubbelaar). Toen ik dit hoorde van vrienden ben ik dit ook gaan doen. Snel daarna had ik spijt, Legiolease garandeert je echter mooie beloftes waar eigenlijk helemaal niets van klopt. Ik weet nu zelfs niet of ik met zekerheid mijn inleg terug krijg of er geld moet bijleggen.

Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben.

Als er een stichting is of komt wil ik mij hier graag bij aansluiten.

Met vriendlijke groet,

N. Hoornweg

joyce

Ongelezen bericht door joyce »

Hoi Esther,
Ik ben ook ingestonken ik heb er twee lopen bij legio en eentje voor mijn zoon, 1 loopt dit jaar oktober af. Graag wil ik me bij jullie aansluiten want samen staan we sterk.
Hou me a.u.b. op de hoogte en zegt me wat ik het beste kan doen momenteel want ik heb namelijk het promma radar niet gezien een goede vriend heeft me verteld.

groetjes, joyce

Bianca

Ongelezen bericht door Bianca »

Hoi Esther!

Ik wil graag mee vechten tegen dit probleem.
Ik heb aandelen in de winstver10dubbelaar ƒ 250.-
en sprintplan ƒ 150.- p/mnd
Ik hoop dat er iets goeds uit komt...

Groetjes, Bianca

Marloes

Ongelezen bericht door Marloes »

Hallo allemaal,

Ik wordt niet blij van dit alles. Ik zal het maar eerlijk opbiechten...ik/wij zijn er ook ingestonken..zomer 2003 sprint er hoogstwaarschijnlijk een bedrijf(spaarbeleg) met ons geld weg..je raad het al: Sprintplan afgesloten.
Ik vind het wel tof dat een programma als Radar en zoveel andere mensen zich sterk maken voor een oplossing. Dat geeft ons weer moed. Wij zijn dus indien mogelijk ook van de partij!

Bart

Ongelezen bericht door Bart »

Hallo Esther

Het idee om een stichting in het leven te roepen die zich sterk gaat maken voor de belangen van LegioLease- gedupeerden vind ik uitstekend. Graag zou ik mij daarbij willen aansluiten. Ik hoop dat deze stichting niet alleen de belangen van LegioLease-slachtoffers maar ook die van gedupeerden van andere soortgelijke konstrukties wil behartigen. Zelf ben ik geen gedupeerde maar mijn inmiddels overleden schoonvader was dat wel (zie mijn reactie op de posting van John, over hoe Spaarbeleg in z'n werk gaat)elders in dit forum. Voor mij persoonlijk is vooral het feit dat deze contracten aangeboden worden aan mensen die absoluut niet kunnen overzien waar ze mee bezig zijn (Bij mijn schoonvader was dat overduidelijk het geval) wat mij het meest steekt. Hoewel iedereen vrijwillig z'n contract(en) aangegaan is denk ik dat de stichting in-spe hier een belangrijk punt van zou kunnen maken. Ik hoop dat een en ander gaat lukken. Mocht je meer inlichtingen willen hebben dan merk ik het wel.

Veel succes Bart

ida

Ongelezen bericht door ida »

lees de laatste berichten op de home page van radar, men is druk bezig om legio en anderen aan te pakken, ook heeft legio een potje gereserveerd voor 2500000 euro voor mensen die het niet kunnen betalen.
trouwens legio heeft nog niet gereageerd op de opzeggingsbrief van mijn dochter, ben toch echt benieuwd hoe ze daar op gaan reageren.

Stefan van Teeffelen

Ongelezen bericht door Stefan van Teeffelen »

Iemand moet de centrale regie nemen als het gaat om een stichting. Naar ik weet, neemt radar hierin de kartrekkersrol? Mijn pleidooi om ook spaarbeleg / sprintplan-klanten hierin te verenigen. Legio is de aanleiding maar ook het handelen van spaarbeleg dient onderzocht te worden!
Stefan, 2 sprintplannen (fl 300 p/m)

Dennis

Ongelezen bericht door Dennis »

Hoi Esther,

wij hebben ook sprintplannen afgesloten ( een van fl 300 en een van fl 450 per maand ).
Wij zijn ook zeer verontwaardigd en boos, we voelen ons beduveld en willen graag van de partij zijn met wat dan ook te ondernemen. Laten we hopen dat we met z'n allen toch iets klaar kunnen krijgen. Want het is niet anders dan oplichterspraktijken.

Amber en Dennis [email protected]

K. Kerstens

Ongelezen bericht door K. Kerstens »

Beste mensen in dit forum, mag ik u allen mededelen
dat dit geen objectief forum is naar de redactie van
selectief is met het toelaten van antwoorden op geplaatste
berichten. mij is ter oren gekomen dat bereichten die te krititsch
zijn richting Trosradar worden weggehaald van het forum.

Hierdoor is het voor mensen die het onderzoek en de beweringen
van Trosradar in twijfel trekken niet mogelijk eerlijk de conclusies
te weerleggen. Maar waarschijnlijk doet de reactie niet aan:

"HOREN EN WEDERHOREN"

rebin

Ongelezen bericht door rebin »

Ik wil graag daarbij willen aansluiten omdat ik bij spaarbeleg(sprintplan) aandelen heb vanaf f100,00 per maand ik wil ook meevechten. Ik wil graag weten of er iemand heeft een bezwaarbrief gestuurd naar spaarbeleg?
graag reachtie!

[email protected]

J.E.de Jonge

Ongelezen bericht door J.E.de Jonge »

Ook mijn leasecontract bij legio-lease is afgelopen sinds 2-7-2002,ik heb een eindafrekening ontvangen met een negatief saldo van 7500euro.Gezien mijn situatie (scheiding etc.) ben ik financieel zwaar gedupeerd!!!Dit bedrag is zonder mijn eerder gedaane inleg van 220euro per maand en dit 3 jaar lang.Bij deze zou ik graag in cotact komen met iemand die mij meer zou kunnen vertellen over de plannen en acties die jullie willen nemen tegen legio-lease.Mijn contract nr. 74215920.Bij voorbaad hartelijk dank.Johan de Jonge-Attleestede 5101-4463 ES Goes Tel.0113-222652

peter

Ongelezen bericht door peter »

weet iemand me het adres te vertellen waar ik me aan ken melden

Gesloten