LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis post versturen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Ron58 »

jawel, ik heb ingevuld dat ik van deze actie op de hoogte gehouden wens te worden!~~~
Ik ook, maar wel met een éénmalig emailadres, omdat ik het wel leuk vind om het vervolg te weten :-)

sunsun
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2007 20:49

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door sunsun »

als het geen 1 april grap is wordt het helemaal niets! We krijgen al zoveel reclame te verwerken dat je er af en toe doodziek van wordt. Helemaal zonder kan ook weer niet maar op deze manier.... :evil:

aedijs

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door aedijs »

Een prima idee: de huidige maatschappij is al doordrenkt van reclame. Dit kan er nog wel bij. De TNT prijzen rijzen de pan uit en in ruil voor wat reclame doe ik wel mee (alleen zakelijke post zouik niet zo snel op dez emanier verzenden)
En je e-mailadres verstrekken.....ach er komt al zoveel spam binnen, ook dit ene berichtje kan er nog wel bij.
Niet in die oude brij blijven hangen: sta open voor iets nieuws!!

aedijs

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door aedijs »

En als het een 1 april grap is, vind ik het bij voorbaat een goeie!!!

radarpeter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 11:23

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door radarpeter »

Zoals de meesten schrijven is niets gratis.

Hetzelfde heb je met gratis acties en andere aanbiedingen. Uiteindelijk betaalt de consument toch alles, ook de reklame op tv. Al het geld van de adverteeerders/producenten komt namelijk binnen via het verkopen van hun produkten dus uiteindelijk betalen wij met z'n allen samen alle reklame die je overal tegenkomt.

Dit systeem is alleen te stoppen door geen produkten te kopen van firma's die adverteren.

ESOER
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:19

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door ESOER »

Ondanks dat ik denk dat het een 1 April grap betreft heb ik toch ingeschreven. Je weet nooit en per brief 44 eurocent is snel verdient.

Gr Erik

Carcelia
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jan 2007 09:28

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Carcelia »

Ja hoor, ik doe wel mee. Als de reclame nou op de voorkant kwam, was het weer wat anders, maar de achterkant, vind het wel een slim idee. Is anders toch leeg dus... en zien doe je het ook, want om open te maken moet je toch op de achterkant zijn haha

Ik begon toch al een hekel te krijgen om brieven te versturen, nu het dus al EEN GULDEN kost om een blaadje te versturen. Weet wel dat je niet in guldens mag denken tegenwoordig, maar heb ik lekker lak aan. Als ik dat niet deed, was ik allang failliet!!!

M vr gr.
Carcelia

Yvon Mertens
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jun 2005 14:16

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Yvon Mertens »

:D Ik vind het een prima idee, om gratis post te versturen.
Er zijn zoveel mensen die geen 10 postzegels a 44 ct. dus
4,40 kunnen betalen.
Een enkele postzegel verkopen ze al helemaal niet.
Dus ik vind het een prima idee !!!!!!!!!!!

Theo Muller
Berichten: 33
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:42

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Theo Muller »

Degenen die hiervan gebruik gaan maken zetten de ontvanger van deze brief/reclame wel voor het blok.
Ik wens geen enkele vorm van reclame te ontvangen en dus gaat zo'n poststuk linea recta retour afzender.

theo muller

Carcelia
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jan 2007 09:28

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Carcelia »

Als je hier aan mee wilt doen, KIES je ervoor, door je in te schrijven bij hun. Oke als iemand anders die jullie kent mee doet en jullie post stuurt met die reclames hebben jullie toch nog pech haha
Snap trouwens ook niet waar iedereen zich druk om maakt, gooi het gewoon weg. De reclame email ook. Gewoon weggooien, klaar!!

balletvos
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:13

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door balletvos »

smileyd
Lijkt me zowieso lastig om deze enveloppen te gaan bezorgen.
op de site staat namelijk dat de reclame uitingen 1300mm bij 1500mm zullen zijn. daarvoor heb je dus minimaal een envelop nodig van 1,3 METER bij 1,5 METER.

Da past niet door mijn brievenbus.

Toen ik dit allemaal gelezen had moest ik toch erg denken aan het feit dat het heel binnenkort 1 april is...
Als je op de website leest, staat er 130mm bij 150mm; dus dat zou wel kunnen kloppen!
En misschien ben ik erg naief, maar ook ik heb mijn mailadres achtergelaten, om op de hoogte te worden gehouden.
Baat het niet, dan schaad het niet ... toch?!
En als het een 1 april grap is: ook prima!
Al vind ik persoonlijk wel dat die dan wel op 1 april gemaakt moet worden!
En is het voor mij dus sowieso al geen 1 april grap!

Verder kan ik me best wel voorstellen dat er mensen zijn die niet op NOG meer reclame zitten te wachten.
Maar als je veel post verstuurd, is het toch altijd meegenomen als je gratis brieven kunt versturen?!

G.Beij
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 13:16

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door G.Beij »

Dit is een vorm van Spam waar iedereen mee bezig is dit in te tomen en te bestrijden.
Dus dit liever niet de gewonen brievenbus graag schoon houden
van Reclame daar komt al zat in om in de vuilniszak te gooien !!!
Vadertje Post verdient al genoeg aan de postzegels !!!

willemhendrik
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:23

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door willemhendrik »

Deze actie is gewoon leuk gevonden want natuurlijk niets is gratis,het gaat er alleen om wie betaalt de kosten,nou tot nog toe de verzender.
Van mij mogen adverteerders voor mij de postzegel betalen.
Niks mis mee.

Wim

mcmodd
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 dec 2005 15:03

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door mcmodd »

Ik wil hier alleen maar dit zeggen:
Ik wil geen reclame betalen. Ben het eens met mensen die zeggen dat je dit toch betaalt met je product. Ik wens via sticker geen reclame te ontvangen, maar via producten betaal ik ook de reclame van verkopende winkels etc. Dus wil ik korting. Niet via een postzegel, maar via het product.

Groet,

jpm

bilderbeek
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 18:28

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door bilderbeek »

Niet over nagedacht door de bedenkers: half nederland gooit enveloppen bedrukt met reclame nu al ongeopend in de papierbak. dat zal niet veranderen, alleen maar toenemen. Overdaad aan reclame werkt dit alleen maar in de hand. Als verzender zou ik er dus absoluut niet op vertrouwen dat de post gelezen wordt door ontvanger.... doel voorbij geschoten dus!

n van der plas
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2007 20:15

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door n van der plas »

ik vind het helemaal geen goed idee mijn brievenbus puilt nu al uit van de reclamefolders :( bij mij gaat het regel recht bij het oud papier.n van der plas

Ed van Rotterdam
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 feb 2007 20:14

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door Ed van Rotterdam »

Stel je voor dat achter op je envelop, die je gratis wilt versturen een advertentie staat van "lenen.nl" of "becam", wat te denken van "postkrediet". Laat mij dan maar een postzegel kopen.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door D1RK »

Maar je kunt dan als bijstander wel gratis post sturen als je geen PC hebt, maar niet hiervoor aanmelden!

Veel mensen gebruiken Hotmail voor dit soort, dus steeds meer ongebruikte adressen, en dan krijg je iets als;

[email protected] als adres waar zij naar toe mogen sturen!

Iedere firma heeft al reclame logo's maar de eerste zullen wel door iedereen bekeken worden, maar als je een Rabo lening wilt aanvragen in Postbank envelop, of Lid worden van de EO met PABO reclame?
De laatste 2 houden bijde van puur natuur,

Daarom heb ik het ook gedaan,

dat aanvragen dus.....

karstdevries
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2006 15:51

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door karstdevries »

ja ja maar wat kost een envelop

botmanp
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2007 22:17

Re: Gratis post versturen

Ongelezen bericht door botmanp »

Ik snap niet wat er tegen reclame op de achterkant van een envelop is. Indien er post wordt ontvangen van een bedrijf (zoals bankafschriften) zal de bijbehorende envelop ook reclame bevatten. Dit is toch ook geen reden om deze post linea recta weg te gooien of te retourneren
:?: :!: :?:

Gesloten