Pagina 1 van 1
BONUS AAN BIEDING ALBERT HEIJN (MISLEIDEND)
Geplaatst: 21 mar 2007 14:20
door C.E.A.Dijkstra
Beste Radar,
Ik heb een klacht over de bonus folder van ALBERT HEIJN week nummer 12 daarin worden cartridge`s van HP aan geboden deze advertentie is misleidend alle nummers die op de folder staan 15 45 78 27 57 zijn bonus aanbiedingen er staat bij ALLE VARIANTEN dus dan ga je ervan uit dat het 20.99 kost en als je airmiles inwisseld dan kost het 10.99 maar dat is niet zo.Mijn man gaat naar de winkel voor nummer 45 en er word gezegd dat hij 22.00 euro moet betalen en 1000 airmiles ik vindt dat erg misleidend er staat toch alle varianten dus niet vanaf.
Ik heb het 08000305 gebeld en deze dame stond met haar mond vol tanden kon er geen goed antwoord op geven.
Maar ja....zo zie je maar let goed op wat je koopt.
Re: BONUS AAN BIEDING ALBERT HEIJN (MISLEIDEND)
Geplaatst: 21 mar 2007 14:44
door kanovaarder
Beste mensen, jullie weten toch zo langzamerhand wel dan die Albert alleen maar op z'n eigen kleintjes let??
En die moeten toch ook gevoed??
Met een beetje misleidende reclame is toch niets mis mee??
Praxis doet het, Kruidvat doet het, BCC soms een beetje en gezien de prijzenslagen in de kruidenierssector mogen Albert, C1000, EDAH enzo toch ook wel meedoen?
Trouwens een beetje is toch niet erg?
Aankopen doen op het internet en dan nog zelfs vooruitbetalen doen toch ook hele volksstammen terwijl men daarvan weet hoevele voetangels en klemmen er daar niet zijn!!
Kortom, koop een zoutberg en strooi bij elke reclame een scheut zout!
Want zo zout kunt u het niet gegeten hebben of er zit wel een brok misleiding in!
Maar ach, ik ben te oud voor die dingen.
Ik heb dan ook een NEE/JA sticker!
En bij mij helpt dit!!
Grootvader
Re: BONUS AAN BIEDING ALBERT HEIJN (MISLEIDEND)
Geplaatst: 21 mar 2007 21:50
door gpm
Ook ik heb mij vandaag laten misleiden door de misleidende aanbieding voor HP Inktcartridges. De medewerkers van de z.g. servicebalie verschilden van mening over de interpretatie van de aanbieding. Eentje wilde mij zelfs taalkundig verklaren, dat ik niet goed kon lezen; een ander gaf mij stiekem gelijk en de derde keek alleen maar dom en herhaalde een tekst, die ze van een computerscherm oplas. Her wekt ook ergernis als smoesjes opgehangen worden als: drukfouten voorbehouden en: eigenlijk had de kleurenpatroon niet op de folder mogen staan; alsof dat de enigste afwijkende prijs was.
Een baas met zeggenschap/autoriteit was niet in de zaak, misschien wel het gras aan het besproeien, dus alles maar weer teruggegeven.
Er waren al meer klachten geweest en die mensen was verteld, dat ze morgen maar terug moesten komen.
Groeten, GPMW
Re: BONUS AAN BIEDING ALBERT HEIJN (MISLEIDEND)
Geplaatst: 23 mar 2007 15:41
door primula
In de reclamefolder nr. 12 stond een aanbieding van HP cartridge 10,99 plus 1000 Air Miles.
Alle varianten.
Ik kocht nr. 57 en moest 24,99 betalen. Volgens mij was dat fout.
De chef van de AH vertelde mij dat er een fout in de folder stond en dat nr. 57 er niet bijhoorde. Er stond bv. 56. bij. Maar nr. 57 staat toch echt op de foto erbij.
Op mijn vraag of hij zich niet moest houden aan de folder, en mij de cartridge nr. 57 moest verkopen voor de aktie prijs, zei hij ik moet ik moet helemaal niets.
Erg vriendelijk allemaal!! Hij wilde nog wel even bellen met het hoofdkantoor of hij iets kon regelen, op mijn aandringen.
Iets vriendelijker vertelde hij mij niets te kunnen doen, foutje in de folder.
Hij vond wel dat ik gelijk had. Ik heb de cartridge dus teruggegeven.
Het is niet de eerste keer dat ik AH betrap op foute reclames.
Steeds verwijzen ze dan op een foutje in de folder.
Inderdaad let AH op de kleintjes, zijn eigen kleintjes zullen we maar zeggen.