Pagina 1 van 1

Beter bed echt klantONvriendelijk!

Geplaatst: 23 mar 2007 15:44
door NSinnige
Ik ben echt slecht behandelt door de firma beter bed. Al bij het kopen van het bed zijn we slecht geholpen. De medewerkster wilde ons een duur bed verkopen maar ik had geen 2000 euro over voor een bed. Ik wilde een ander bed van 1300 euro en dat vond de verkoopster toch erg minder en we werden gelijk minder vriendelijk geholpen.

Toch het bed gekocht (nooit moeten doen) en het zou op een bepaalde datum geleverd worden. Wij hadden aangegeven dat we het bed later wilde hebben dan het geleverd kon worden omdat we de sleutel van het huis nog moesten krijgen. Dus beter bed stuurt een afspraak kaart voordat voor een datum voordat we ons huis krijgen. NEEE dat hebben we niet afgesproken... maar goed dan denk je een foutje dat kan.

Dus de afspraak is 1,5 maand opgeschoven. Er is een nieuwe datum afgesproken maar later blijkt dat ik die ochtend niet aanwezig kan zijn om het bed op te vangen. Ik geef dat netjes van te voren aan via de telefoon. En ze zouden dat in de planning meenemen. 1 dag van tevoren krijg ik te horen dat ze toch 's ochtends komen, maar dan is er niemand om het bed op te vangen. Ik bel het zogenaamde servicepunt op en vraag hoe dit kan.

De vrouw vertelt op koude afstandelijk toon (en zegt 10x meneer in 1 zin) dat ik ze het heel vervelend voor me vindt (yeah right), maar het kan niet anders dan in de morgen. Dus ik was genoodzaakt de afspraak weer te verzetten. Het bed kan dan pas 2 maanden later geleverd worden vanwege de huide drukte zegt ze. Dat zou betekenen dat al mijn meubels binnen zijn en dat ik dan niet in het nieuwe huis kan vanwege het bed. Dus ik werd kwaad vroeg wat andere opties zijn, die waren er niet. Bij dat service punt vertelde ze het zo dat het allemaal mmijn schuld was dat het zo liep. Van kwaadheid zei ik dat ik het bed niet meer wilde, maar dat zou me nog meer geld gaan kosten, annuleringskosten heet zoiets dan. Ik zeg ik wil gewoon me bed hebben zo moeilijk is dat toch niet??! Ja maar meneer blah blah blah meneer blah blah enz enz.... Dus nu ben ik genoodzaakt een kar te huren en het bed zelf op te halen en in elkaar te zetten. En ik heb gevraagd om korting vanwege de slechte service, nee GEEN service maar die kreeg ik natuurlijk niet.

Dit wilde ik even kwijt, Koop niets bij Beter bed! Je wordt behandeld als vuil. En zowel doe geen aanbetaling zoals ik heb gedaan, dan kan je nog terug! En van die retteketet clown wordt ik ook misselijk!

Re: Beter bed echt klantONvriendelijk!

Geplaatst: 24 mar 2007 19:46
door jora39
een tante van ons heeft ook eens een bed gekocht bij hun en het stalen frame ( waar de lattenboden op rust ) hadden ze niet goed vastgezet dus heb ik voor haar gebeld hierover.
er werd me verteld of ik dat zelf niet ff kon vastzetten anders kwam er een monteur en moest ze voorrijkosten betalen, ik schoot toen uit mijn slof en vertelde hun dat het bed pas 1 maand oud was en het hun schuld is dat het bij montage niet goed was gemonteerd.
toen binden ze aardig in en werd het geregeld.
nu zijn we ongeveer 6 maand verder en weer zat het frame los waarop ik zelf de boel heb geinspecteerd en wat bleek ze hadden er spaanplaatschroefjes ingezet van 12MM LENGTE DIE SUKKELS.
heb het toen zelf maar goed bevestigd.
nee geen beter bed meer voor ons