NETGAMINGSOLUTIONS OF TE WEL TANZOO
Geplaatst: 26 mar 2007 18:16
[quote="schuman31"]graag wil ik het volgde melden ik heb nu al 6 dagen gespeelt bij de kasten van tanzoo zo wel triplefruit.com als fruitluck kasten ik heb meer dan 4500 verspeelt omdat er een mega tanzoo dagen zijn ik speel zo wat de week al nu heb ik dus veel uitbetaling gedaan zo als tussen de 10 euro als 100 euro ik heb dus ongeveer 1600 euro terug gewonen als ik alleen mail op telt ik he geen 1 keer een jackpotje gewonen maar dat is niet zo het probleem het is dus nu zo ik speel al maanden mee en win af en toe wat en ze betalen dan ook wel maar nu niet ze zeggen dat er een oneerlijk gespeel is en er niet over wordt gegaan tot uitbetaling tewel ik gewoon op hebben mogen waarderen ik kreeg ook zelf mails dat het overgemaakt was en dat ik binnnen vier dagen op de bank hadt dus niet van daar dat ik maar een een mail stuurt naar hun vandaag omdat mijn geld op is gegaan en ik dacht als ze nou eens uit betalen dan kan ik weer eens verder met spelen voor de jackpot ik kreeg dus mail op mail terug omdat ik het niet eens was wat hun zijden dan alleen maar er wordt niet uitbetaalt ik vroeg dan ook of ze mijn kunnen vertellen hoe ik dan vals gespeelt hadt maar doen kwam er weer een mail met de teks er wordt niet uitbetaalt sorry voor het ongemak en veelspeelplezier raar hoor zo mail ik krijg geen mail meer en weet nu niet zo wat ik moet doen graag hoor ik wat ik kan doen hier tegen ik wil morgen aangiften doen tegen dat bedrijf wil graag van iemand hooren wat ik hier aan kan doen wie weet wat ik kan ondernemmen graag hoor ik wat terug zie hier de mails Geachte heer/mevrouw,
Soms duren de transacties iets langer. Ga er vanuit dat het 2 tot 4 werkdagen duurt voordat dit op uw rekening staat.
Afgelopen vrijdagavond is er wel een storing geweest die inmiddels is opgelost. Wanneer u woensdag nog niets op uw rekening heeft staan dan is er iets mis gegaan.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
mail2 Beste Fruitluck speler,
Al uw payouts worden verwijderds wegens een oneerlijk spel in uw log.
Met vriendelijke groet,
Fruitluck helpdesk
mail3Geachte heer/mevrouw,
Dat zou heel goed kunnen. Daarvoor zult u zich tot hen moeten wenden, maar dat zal op ongeveer dezelfde wijze gaan.
Met vriendelijke groet,
Triplefruit helpdesk
mail4Geachte heer/mevrouw,
Die mail zal niet van ons zijn geweest. U heeft bij ons niet voor dat bedrag gespeelt. Triplefruit is een ander spelplatform dan Tanzoo. U zult zich wat dit betreft toch echt tot hen moeten wenden met uw klacht/probleem. Wij kunnen hier helaas voor u niets in betekenen. Ik hoop dat u dit begrijpt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
mail5Beste Tanzoo speler,
Al uw payouts worden verwijderd
Excuses voor het ongemak en veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Tanzoo helpdesk
mail6Beste Tanzoo speler,
U heeft een oneerlijk spel gespeeld en dat zijn onze voorwaarde dat wij dan het recht hebben om alles te verwijderen.
En ik snap uw opmerking niet helemaal over de luchthavenweg 81
Met vriendelijke groet,
Tanzoo helpdesk
mail7Dat kan wel kloppen. Zij verzorgen onze uitbetalingen. Verder zult u zich toch echt tot hen moeten wenden. Wij kunnen niets doen aan de problemen die u heeft met Tanzoo.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
en daar moet je het dan mee doen je hoort verder niets en kan ze niet bellen
Soms duren de transacties iets langer. Ga er vanuit dat het 2 tot 4 werkdagen duurt voordat dit op uw rekening staat.
Afgelopen vrijdagavond is er wel een storing geweest die inmiddels is opgelost. Wanneer u woensdag nog niets op uw rekening heeft staan dan is er iets mis gegaan.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
mail2 Beste Fruitluck speler,
Al uw payouts worden verwijderds wegens een oneerlijk spel in uw log.
Met vriendelijke groet,
Fruitluck helpdesk
mail3Geachte heer/mevrouw,
Dat zou heel goed kunnen. Daarvoor zult u zich tot hen moeten wenden, maar dat zal op ongeveer dezelfde wijze gaan.
Met vriendelijke groet,
Triplefruit helpdesk
mail4Geachte heer/mevrouw,
Die mail zal niet van ons zijn geweest. U heeft bij ons niet voor dat bedrag gespeelt. Triplefruit is een ander spelplatform dan Tanzoo. U zult zich wat dit betreft toch echt tot hen moeten wenden met uw klacht/probleem. Wij kunnen hier helaas voor u niets in betekenen. Ik hoop dat u dit begrijpt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
mail5Beste Tanzoo speler,
Al uw payouts worden verwijderd
Excuses voor het ongemak en veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Tanzoo helpdesk
mail6Beste Tanzoo speler,
U heeft een oneerlijk spel gespeeld en dat zijn onze voorwaarde dat wij dan het recht hebben om alles te verwijderen.
En ik snap uw opmerking niet helemaal over de luchthavenweg 81
Met vriendelijke groet,
Tanzoo helpdesk
mail7Dat kan wel kloppen. Zij verzorgen onze uitbetalingen. Verder zult u zich toch echt tot hen moeten wenden. Wij kunnen niets doen aan de problemen die u heeft met Tanzoo.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk triplefruit
en daar moet je het dan mee doen je hoort verder niets en kan ze niet bellen