Mobiel abonnement KPN
Geplaatst: 27 mar 2007 14:47
Ruim 2 jaar geleden heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij de KPN. Ik wilde een andere telefoon en mijn abonnement meenemen.
Deze telefoon NEC 410i vertoonde behoorlijke kuren zodat die niet buitenshuis gebruikt kon worden. Ik ben gehandicapt en heb een mobiele telefoon nodig voor onderweg als ik pech zou krijgen met mijn scootmobiel.
Ik heb contact opgenomen met de KPN en het probleem voorgelegd, Ja, ik moest maar naar de Primafoon. Dat heb ik gedaan en werd doorverwezen naar Business Centre van KPN. Ik ben inmiddels bij diverse Primafoons en Business Centre's in het land geweest. Ook daar wisten ze geen raad mee. Dus weer gemaild. Zo is dat een half jaar doorgegaan en ik ben dus weer aan het mailen geslagen met KPN. Op elke mail krijg ik als antwoord, dat mijn vraag nogal complex is en dat er binnen 4 weken een antwoord komt. Of dat mijn email naar de betreffende afdeling is doorgestuurd en met spoed behandeld wordt, In okt. 2006 heb ik hun laten weten, dat ik mijn abonnement om wil zetten naar prepay. Of dat mogelijk is. Nou geen antwoord hoor. Ik heb ze aangesproken over de telefoon die ik heb MOETEN kopen, want de hulpverleners vonden het niet vertrouwd dat ik met een defecte telefoon op pad ging.
Ik heb nu een brief met die emails gestuurd naar de klachten/klantenservice in Den Bosch een paar weken geleden. Ik heb ze a. om ontbinding van mijn abonnement gevraagd en b. om de kosten van mijn gekochte telefoon te vergoeden.
Tot nu toe geen enkele reactie.
Dus graag tips van wat ik nu nog kan doen.
Deze telefoon NEC 410i vertoonde behoorlijke kuren zodat die niet buitenshuis gebruikt kon worden. Ik ben gehandicapt en heb een mobiele telefoon nodig voor onderweg als ik pech zou krijgen met mijn scootmobiel.
Ik heb contact opgenomen met de KPN en het probleem voorgelegd, Ja, ik moest maar naar de Primafoon. Dat heb ik gedaan en werd doorverwezen naar Business Centre van KPN. Ik ben inmiddels bij diverse Primafoons en Business Centre's in het land geweest. Ook daar wisten ze geen raad mee. Dus weer gemaild. Zo is dat een half jaar doorgegaan en ik ben dus weer aan het mailen geslagen met KPN. Op elke mail krijg ik als antwoord, dat mijn vraag nogal complex is en dat er binnen 4 weken een antwoord komt. Of dat mijn email naar de betreffende afdeling is doorgestuurd en met spoed behandeld wordt, In okt. 2006 heb ik hun laten weten, dat ik mijn abonnement om wil zetten naar prepay. Of dat mogelijk is. Nou geen antwoord hoor. Ik heb ze aangesproken over de telefoon die ik heb MOETEN kopen, want de hulpverleners vonden het niet vertrouwd dat ik met een defecte telefoon op pad ging.
Ik heb nu een brief met die emails gestuurd naar de klachten/klantenservice in Den Bosch een paar weken geleden. Ik heb ze a. om ontbinding van mijn abonnement gevraagd en b. om de kosten van mijn gekochte telefoon te vergoeden.
Tot nu toe geen enkele reactie.
Dus graag tips van wat ik nu nog kan doen.