18-07-2006 dacht ik een goede aanschaf te doen bij The Phonehouse door een Nokia 6680 te kopen, maar al snel bleek dit niet zo te zijn.
De telefoon viel steeds uit en startte vanzelf weer op,ik de telefoon weg gebracht naar een service point en ze moesten hem opsturen naar Nuth (Dynafix).
Binnen 2 weken had ik hem terug ze hadden een software update gedaan ??
Maar helaas, nog steeds opnieuw opstarten,toen kwam er een The Phonehouse bij ons in de buurt,ik weer met mijn toestel daar heen om te laten maken.
Ook hun sturen hem op naar Dynafix,en ook deze keer had ik hem redelijk snel terug met de mededeling dat als het probleem nog niet verholpen zou zijn ik hem de volgende keer met het MMC kaartje moet opsturen.
Eenmaal thuis aangekomen bleek het Nederlandse woordenboek(T9) er niet meer in te zitten, en jawel nog steeds hetzelfde probleem uitvallen en opstarten, en de MMC kaart zat er niet eens in,sterker nog zelfs in de offline modus viel hij nog steeds uit.
Feb,2007
Ik maar weer terug naar The Phonehouse vertelde mijn verhaal en de 6680 ging weer op reis naar Dynafix, na 4 weken ging ik maar eens bellen om te vragen hoe het er mee stond?? Nee meneer we hebben hem nog niet terug.
Een paar dagen later bel ik weer, en ja hoor hij was terug, ditmaal had hij een verre reis gemaakt naar HU of zo iets,goed ik naar The Phonehouse,kom daar aan en zie mijn telefoon,zit er een heel gat rond de lens aan de achterzijde,bleek het kapje er niet op te zitten, nee niet het accu kapje want die had ik zelf nog, maar het bescherm kapje over de lens.De mensen daar bellen met hun hoofd kantoor en Dynafix en ik maar wachten.
14-03-2007
Kreeg te horen dat Dynafix het wel op zou sturen, dus vroeg ik wanneer het er zou zijn,ze zei overmorgen,
Kortom de volgende dag kwam ik langs The Phonehouse gelopen, ik dacht laat ik eens vragen hoe en wat.
Tja hij moest weer opgestuurd worden want als wij er zelf iets aan doen vervalt de garantie.
Twee weken later ga ik hem ophalen, wat denk je? Het kapje was zwart en mijn telefoon zilver grijs.
Ik weet het niet meer nu en mijn bloed kookt,dus ben maar snel de winkel uit gelopen.
Na alle mails aan het hoofd kantoor doen ze nog steeds niks.Ook vodafone is niet thuis.
Wie weet wat ik nu nog kan doen, en hoe???