Pagina 1 van 1

Melding matig - slechte kwaliteit Vodafone-netwerk(Zeeland)

Geplaatst: 28 mar 2007 18:35
door filmfreak
Hallo iedereen.

Bent u ook Vodafone klant (zowel prepay en/of abonnee) en ervaart u ook een 'matig' tot 'slechte' kwaliteit kwa het Vodafone-netwerk en woont u in de woonplaats 'Serooskerke Walcheren' en/of postcodegebied '4353 AR' ?

Meld dit dan a.u.b. aan de klantenservice van Vodafone via 1200
(24/7 berijkbaar) of aan mij. Dan kunnen ze een onderzoek starten namelijk.

Praat kwa het 'matige' tot 'slechte' kwaliteit van het Vodafone-netwerk in genoemde plaats en postcode uit ervaring.

Alvast bedankt.

Re: Melding matig - slechte kwaliteit Vodafone-netwerk(Zeeland)

Geplaatst: 28 mar 2007 19:01
door Prikker
Is 't niet een beetje veel gevraagd van Vodaphone om onder water ook nog service-bereik te verwachten ?

Re: Melding matig - slechte kwaliteit Vodafone-netwerk(Zeeland)

Geplaatst: 28 mar 2007 22:16
door pruppie
Prikker, 'leuke' volwassen reactie! niet dus...

filmfreak, ik kan je hier helaas zelf niet mee helpen, maar veel succes!

Re: Melding matig - slechte kwaliteit Vodafone-netwerk(Zeeland)

Geplaatst: 30 mar 2007 13:33
door Dokter Rubbens
Is het bereik ook in een stad/dorp erg slecht of alleen in de buitengebieden?

Verder zou het nog kunnen zijn dat jou telefoon op UMTS staat ingesteld, waarschijnlijk is het signaal niet al te sterk wat resulteerd in een matige verbinding. Probeer indien u een UMTS toestel hebt het toestel eens op gewoon GSM/gprs in te stellen.

Werkt dat nog niet dan zou of je telefoon misschien wel niet meer helemaal in orde zijn(heb je deze klachten ook met een andere telefoon?) of de dekkingsgraad is idd een facto minder.