Melding matig - slechte kwaliteit Vodafone-netwerk(Zeeland)
Geplaatst: 28 mar 2007 18:35
Hallo iedereen.
Bent u ook Vodafone klant (zowel prepay en/of abonnee) en ervaart u ook een 'matig' tot 'slechte' kwaliteit kwa het Vodafone-netwerk en woont u in de woonplaats 'Serooskerke Walcheren' en/of postcodegebied '4353 AR' ?
Meld dit dan a.u.b. aan de klantenservice van Vodafone via 1200
(24/7 berijkbaar) of aan mij. Dan kunnen ze een onderzoek starten namelijk.
Praat kwa het 'matige' tot 'slechte' kwaliteit van het Vodafone-netwerk in genoemde plaats en postcode uit ervaring.
Alvast bedankt.
Bent u ook Vodafone klant (zowel prepay en/of abonnee) en ervaart u ook een 'matig' tot 'slechte' kwaliteit kwa het Vodafone-netwerk en woont u in de woonplaats 'Serooskerke Walcheren' en/of postcodegebied '4353 AR' ?
Meld dit dan a.u.b. aan de klantenservice van Vodafone via 1200
(24/7 berijkbaar) of aan mij. Dan kunnen ze een onderzoek starten namelijk.
Praat kwa het 'matige' tot 'slechte' kwaliteit van het Vodafone-netwerk in genoemde plaats en postcode uit ervaring.
Alvast bedankt.