Wat kunnen we tegen wanprestaties van kabelaars ondernemen?
Geplaatst: 29 mar 2007 23:53
@home sloot mijn zoon zonder enig bericht af van internet en tv. Ondanks dat ik netjes betaald had. Het was een foutje bij hun. Maar.........[u]het kon wel tot een maand[/u] duren voordat ik weer opnieuw aangesloten zou zijn.
MENSEN, DIT IS TOCH TE GEK! Als NS een wanprestatie levert, ontvangen de gedupeerden en tegemoetkoming. De kabelaars hebben echter hun eigen regels. Waarom zijn voor kabelaars een geen vaste kostenvergoedingen als ze in de fout gaan. Nederland kan niet zonder internet en tv. Ik vind dat dit intussen een vast onderdeel is van de Nederlandse infra structuur. Daarom vind ik dat het tijd wordt dat de overheid (of de politiek) ingrijpt en dat er een belangenorganisatie ontstaat die onze belangen behartigd!
MENSEN, DIT IS TOCH TE GEK! Als NS een wanprestatie levert, ontvangen de gedupeerden en tegemoetkoming. De kabelaars hebben echter hun eigen regels. Waarom zijn voor kabelaars een geen vaste kostenvergoedingen als ze in de fout gaan. Nederland kan niet zonder internet en tv. Ik vind dat dit intussen een vast onderdeel is van de Nederlandse infra structuur. Daarom vind ik dat het tijd wordt dat de overheid (of de politiek) ingrijpt en dat er een belangenorganisatie ontstaat die onze belangen behartigd!