Haco Montage Meubelen: Levering en service zeer slecht!
Geplaatst: 02 apr 2007 10:35
Begin december kochten mijn vriendin en ik 6 stoelen in de kleur zwart bij Haco Zoetermeer. Aangegeven werd dat de levertijd ongeveer 6-8 weken zou zijn. Net voor Kerst gaf men aan dat de stoelen de eerste week van januari geleverd konden worden.
Toen wij in de eerste week van januari belden met Haco, werd aangegeven dat het nog wel 1 a 2 weken kon duren.
2 Weken later hadden wij nog steeds geen stoelen... Toen werd ik ineens gebeld door hun importeur. Hij gaf aan dat 'alles was binnengekomen behalve onze stoelen'. Hij zou een spoedopdracht doen en dan zouden de stoelen een week later er moeten zijn.
Een week later waren de stoelen er nog steeds niet. Hij heeft toen wederom een spoedopdracht gedaan en nog geen 2 dagen later belde hij voor een afspraak om ze af te leveren.
Tot mijn schrik begon hij met het uitladen van blauwe stoelen, terwijl we zwarte stoelen besteld hadden! Hij beweerde eerst nog dat het onze fout was, maar belde later weer terug dat 't inderdaad zwarte stoelen zouden moeten zijn. Hij liet de blauwe stoelen tijdelijk staan.
Een paar dagen later kwam hij de blauwe weer halen en leverde hij eindelijk (!) de zwarte stoelen af. Er was niks mis mee en ik betaalde het restantbedrag.
2 Weken later merkten we dat er 1 stoel bij was van een ander model. Tot op heden is dit nog niet opgelost, zelfs niet na het schrijven van een brief naar Haco. Ze gaven aan wel 5% korting te willen geven of de stoel te laten omwisselen. Het omwisselen van de stoel moet nog steeds gebeuren...
Ik zal nooit meer iets bij Haco aanschaffen, al is het maar door het vreemde personeel en de slechte aftersales!
Toen wij in de eerste week van januari belden met Haco, werd aangegeven dat het nog wel 1 a 2 weken kon duren.
2 Weken later hadden wij nog steeds geen stoelen... Toen werd ik ineens gebeld door hun importeur. Hij gaf aan dat 'alles was binnengekomen behalve onze stoelen'. Hij zou een spoedopdracht doen en dan zouden de stoelen een week later er moeten zijn.
Een week later waren de stoelen er nog steeds niet. Hij heeft toen wederom een spoedopdracht gedaan en nog geen 2 dagen later belde hij voor een afspraak om ze af te leveren.
Tot mijn schrik begon hij met het uitladen van blauwe stoelen, terwijl we zwarte stoelen besteld hadden! Hij beweerde eerst nog dat het onze fout was, maar belde later weer terug dat 't inderdaad zwarte stoelen zouden moeten zijn. Hij liet de blauwe stoelen tijdelijk staan.
Een paar dagen later kwam hij de blauwe weer halen en leverde hij eindelijk (!) de zwarte stoelen af. Er was niks mis mee en ik betaalde het restantbedrag.
2 Weken later merkten we dat er 1 stoel bij was van een ander model. Tot op heden is dit nog niet opgelost, zelfs niet na het schrijven van een brief naar Haco. Ze gaven aan wel 5% korting te willen geven of de stoel te laten omwisselen. Het omwisselen van de stoel moet nog steeds gebeuren...
Ik zal nooit meer iets bij Haco aanschaffen, al is het maar door het vreemde personeel en de slechte aftersales!