Pagina 1 van 1

bezorging algemeen dagblad

Geplaatst: 02 apr 2007 21:33
door rhardt
de bezorging van het AD laat te wensen over in die zin dat de krant dagelijks veel later arriveert dan het door het AD zelf aangegeven tijdstip van uiterlijk 07.00 uur. Bij het melden van de klacht wordt telkens aangegeven dat er vertraging is door technische storingen. Na vele malen dat antwoord te hebben gekregen en het feit dat er geheel niets met de klacht werd gedaan, heb ik uiteindelijk - na ruim twintig jaar abonnee te zijn geweest - het abonnement opgezegd. Het AD bevestigt de ontvangst van de opzegging, maar voert deze nog niet door en stuurt de melding naar de afdeling ernstige klachten. Die zouden proberen met mij telefonisch in contact te komen en wanneer dat niet lukt, sturen ze een briefje en geven ze aan dat ze ' een actie hebben doorgevoerd' en dat ze benieuwd zijn of er nu wel op tijd wordt bezorgd. In werkelijkheid is er niets veranderd: de krant komt dagelijks nog steeds veel te laat. Wel schrijven ze voor het gemak nog wel weer een kwartaal abonnnementsgeld van mijn rekening af, wat ik zeer onbehoorlijk vind.
Wie heeft nog meer dergelijke ervaringen met het Algemeen Dagblad?

Re: bezorging algemeen dagblad

Geplaatst: 02 apr 2007 21:48
door MAXIEM
Dag rhardt,

Heb hetzelfde met De Telegraaf meegemaakt. Het enige wat helpt is storneren en een selectieve blokkade laten aanleggen. :evil:

Groeten, Maxiem.

Re: bezorging algemeen dagblad

Geplaatst: 03 apr 2007 21:16
door brieziet
bij ons is de bezorging prima, vaak is de krant er al rond 5.30 of nog eerder.
Het feit dat ze ondanks de opzegging toch geld afschrijven vind ik onacceptabel en ik zou ook zeker proberen dit geld terug te laten storten. (er van uitgaande dat je inderdaad uiterlijk 28 feb. hebt opgezegd ivm opzegtermijn van 1 maand)

Re: bezorging algemeen dagblad

Geplaatst: 03 apr 2007 21:37
door kanovaarder
Krantenbezorging

In eigen bedrijf de Telegraafkranten verdeeld over distributiepunen en enkele kranten los hebben moeten bezorgen was er wel het feit dat een vorige bezorger een aantal adressen of niet wilde bedoenen of niet wist waar deze abonnee's woonden.

Maar dit niet uw prbleem want u heeft gewoon een overeenkomst met dat AD gesloten dat u elke dag een krant zou krijgen.

Als dit niet gebeurt (een enkel foutje kan en is nabezorging aanwezig) dan is het AD in gebreke en kunt u dus op basis van het wegvallen van een belangrijk deel van de overeenkomst = de wilsovereenkomst ( U betaald, zij leveren kranten).
Dit maakt ook dat u de overeenkomt mag opzeggen en in uw geval met onmiddelijke ingang omdat u al eerder niet alleen geklaagd hebt maar ook heeft opgezegd.

Een aangetekende brief met bericht van ontvangst (of een fax of e-mail met ontvangstbevestiging) zal u nu te nemen stap zijn en afgeboekte bedragen terug laten storten op uw rekening (storneren) en eventueel een selectieve blokkade laten leggen door de bank.

Grootvader.
(wat heb je grote oren)

Inderdaad is het nu om te storneren van