AFGESLOTEN VAN SIGNAALLEVERING *TV, RADIO EN INTERNET*
Geplaatst: 02 apr 2007 23:06
SINDS oktober 2006 ben ik bezig met AT HOME dat sinds vorig jaar de nota's voor signaallevering zelf incasseert *voorheen via ESSENT KABELCOM*, nu dus via ATHOME TV INTERNET EN TELEFONIE, gevestigd in Groningen.
Na het toesturen van alle gegevens op 12 december 2006 mbt de betaling van de beweerdelijke termijn die niet betaald zou zijn ontvang ik op 31 januari 2007 - na tussentijds de nodige aanmaningen waarin in de laatste alinea staat indien u betaald heeft hoeft u niet te reageren een brief met de welgemeende excuses: de betaling is wel tijdig binnengekomen, doch niet correct verwerkt door ATHOME en dat gebeurt alsnog. Excuses. Tre voorkoming van problemen neem ik contact op met ATHOME om door te geven dat de betaling wel binnen is bij ATHOME en dat dit zelfs door ATHOME bevestigd is (brief 31 januari 2007).Echter nadien weer diverse aanmaningen, ingebrekestellingen en dreigementen deurwaarder ontvangen, en tot slot een afsluiting van signaallevering op 19 maart 2007 wegens inderdaad het niet betalen van de termijn van oktober die ATHOME per brief van 31 januari 2007 getraceerd en verwerkt heeft. Vanaf 19 maart gebeld, gemaild aangetekende brieven geschreven, maar antwoord Ho maar. Op 27 maart 2007 ontvang ik een brief van ATHOME met de mededeling excuses, er is weer iets fout gegaan met het verwerken van de betaling, maar ik ontvang binnen 1 dag weer signaal. Uiteindelijk een mail waarin staat dat er niet binnen 1 dag hersteld kan worden (dit is wel toegezegd in de brief van ATHOME van 270307). Telefonisch contact leert dat er op 29 maart nog geen ´opdracht´ gegeven was en dat dat alsnog gedaan zou worden. 30 maart 2007 gebeld en ja hoor nog steeds geen opdracht tot signaallevering gegeven. Klantenservice is al terug aan het bellen vanaf 19 maart 2007, maar je hoort niemand. Ook is het niet mogelijk voor de klantenservice (brr ik krijg de kriebels van dit woord) om contact op te nemen met de achterban, werkzaam(!) in Groningen. Ik heb aangegeven dat ik naar Groningen wil komen, maar dame aan de telefoon zei dat dat toch geen zoden aan de dijk zou zetten. Op dit moment nog steeds geen signaallevering, moet nog maar RUSTIG afwachten tot begin volgende week. Nou niet dus!. Een monteur kan een knopje omzetten om signaallevering te onderbreken, maar niet om signaallevering weer te krijgen. LANG LEVE DE MACHTSPOSITIE VAN ATHOME!
Groeten Hennie
Na het toesturen van alle gegevens op 12 december 2006 mbt de betaling van de beweerdelijke termijn die niet betaald zou zijn ontvang ik op 31 januari 2007 - na tussentijds de nodige aanmaningen waarin in de laatste alinea staat indien u betaald heeft hoeft u niet te reageren een brief met de welgemeende excuses: de betaling is wel tijdig binnengekomen, doch niet correct verwerkt door ATHOME en dat gebeurt alsnog. Excuses. Tre voorkoming van problemen neem ik contact op met ATHOME om door te geven dat de betaling wel binnen is bij ATHOME en dat dit zelfs door ATHOME bevestigd is (brief 31 januari 2007).Echter nadien weer diverse aanmaningen, ingebrekestellingen en dreigementen deurwaarder ontvangen, en tot slot een afsluiting van signaallevering op 19 maart 2007 wegens inderdaad het niet betalen van de termijn van oktober die ATHOME per brief van 31 januari 2007 getraceerd en verwerkt heeft. Vanaf 19 maart gebeld, gemaild aangetekende brieven geschreven, maar antwoord Ho maar. Op 27 maart 2007 ontvang ik een brief van ATHOME met de mededeling excuses, er is weer iets fout gegaan met het verwerken van de betaling, maar ik ontvang binnen 1 dag weer signaal. Uiteindelijk een mail waarin staat dat er niet binnen 1 dag hersteld kan worden (dit is wel toegezegd in de brief van ATHOME van 270307). Telefonisch contact leert dat er op 29 maart nog geen ´opdracht´ gegeven was en dat dat alsnog gedaan zou worden. 30 maart 2007 gebeld en ja hoor nog steeds geen opdracht tot signaallevering gegeven. Klantenservice is al terug aan het bellen vanaf 19 maart 2007, maar je hoort niemand. Ook is het niet mogelijk voor de klantenservice (brr ik krijg de kriebels van dit woord) om contact op te nemen met de achterban, werkzaam(!) in Groningen. Ik heb aangegeven dat ik naar Groningen wil komen, maar dame aan de telefoon zei dat dat toch geen zoden aan de dijk zou zetten. Op dit moment nog steeds geen signaallevering, moet nog maar RUSTIG afwachten tot begin volgende week. Nou niet dus!. Een monteur kan een knopje omzetten om signaallevering te onderbreken, maar niet om signaallevering weer te krijgen. LANG LEVE DE MACHTSPOSITIE VAN ATHOME!
Groeten Hennie