Pagina 1 van 1

CentralPoint.nl retourneren is een ramp

Geplaatst: 03 apr 2007 11:18
door Fabe
We hebben een geheugenmodule besteld die CentralPoint.nl vermeld had op hun website met een verkeerde omschrijving.
De geheugenmodule betrof een type bestemd voor een notebook en niet voor een pc. (S0-DIMM) terwijl we een pcmodule nodig hadden.
Ook in de specificatie hadden ze dat niet vermeld.
Echter, konden wij dat niet retourneren met de reden "eens besteld altijd besteld" en dat terwijl dat hun fout was.
Later hebben ze het artikel domweg van hun website gehaald. Ongelofelijk!

We bestellen als bedrijf normaliter voor tienduizenden euro's aan IT onderdelen per jaar. Daar gaan we nu dus gelijk een eind aan maken bij centralpoint.nl

Re: CentralPoint.nl retourneren is een ramp

Geplaatst: 03 apr 2007 11:45
door D1RK
Vermeld het foute type, ik heb juist een notebook geheugen nodig.
So Dimm is Notebook, dus als het 533 kloksnelheid en 512 of 1024 Kb geheugen is en 200 pins...
dan is het ook vermoedelijk voor mijn notebook,
vermeld de prijs en woonplaats, ik ga altijd ophalen en uittesten, als niet werkte word er nooit gekocht.

bij alternate in ridderkerk is merkloze 1 gb al voor E59,- af te halen, porto reken ik nooit, te groot risico, maar combineer het met familie bezoek, en gas is voordelig rijden.

De volle prijs is lastig, maar als je niet 100% zeker weet loop je altijd de verzendkosten 2x risico, en soms werken bepaalde merken geheugen niet samen, dus 2x zelfde merk werkte altijd, maar 2 verschillende vaak niet of niet 100%.

ik hoor nog wel, of als verkeerde type, andere forum bezoekers kunnen U soms ook helpen als ze voordeel willen, beter iets lagere prijs dan niets!
Dan zijn we beide tevreden?

Re: CentralPoint.nl retourneren is een ramp

Geplaatst: 28 apr 2007 18:13
door Seb
Raar, ik had laatst ongeveer hetzelfde en ze deden helemaal niet moeilijk. Ze kwamen het verkeerd geleverde module zelfs met UPS ophalen :roll: