Dit is de klacht die ik naar speedlinq heb verzonden:
Onderwerp: abonnement
Is de klacht al eerder aangemeld: ja
Klacht omschrijving:
Waarom moet ik als vaste klant sinds ongeveer 1,5 jaar, meer betalen voor een abonnement met hogere snelheid dan een nieuwe klant NA DE ACTIEPERIODE?
Mijn All-in 5120 kost me 25 euro/maand.
Het nieuwe All-in 20000 kost NA DE ACTIEPERIODE 24,95 euro/maand. Als ik wil upgraden moet ik volgens de adm. helpdesk 10 euro meer gaan betalen. DIT KLOPT NIET en heb ik inmiddels gemeld bij Radar en de R&C commissie! Graag een serieus antwoord op mijn vraag en niet de standaard email.
Ik wacht nu op een reactie. Ik heb dit reeds eerder gemeld bij speedlinq na telefonisch contact (JAJA 70 ct/m) en ook in een mail aan RADAR waar ik geen reactie op gekregen heb.
De klacht ligt nu ook bij de R&C commissie.
Als er vordering is, zal ik het melden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq oneerlijk naar vaste klanten
-
Re: Speedlinq oneerlijk naar vaste klanten
Heb je al iets gehoord van Speedlinq?
Mijn ervaring met die club is dat het een stelletje oplichters zijn.
Ze zijn intussen overgenomen door KPN en het zooitje is bij Telfort ondergebracht.
Mijn ervaring met die club is dat het een stelletje oplichters zijn.
Ze zijn intussen overgenomen door KPN en het zooitje is bij Telfort ondergebracht.
-
Re: Speedlinq oneerlijk naar vaste klanten
Nee, niets over dit geval, maar eind vorig jaar is mijn download-snelheid omhoog gegaan naar 8mb. Het is inderdaad telfort geworden, maar omdat mijn verbinding wel betrouwbaar is en toch nog steeds een van de goedkoopste, heb ik besloten het toch gewoon te houden.
Wat ik wel jammer vind is dat radar hier helemaal geen aandacht aan schenkt, maar dat zal dan wel aan mij liggen...
Wat ik wel jammer vind is dat radar hier helemaal geen aandacht aan schenkt, maar dat zal dan wel aan mij liggen...