Opzegging @home
Geplaatst: 04 apr 2007 16:23
Ik ben in het bezit van een internet en telefonie abonnement van @Home.
Vorige week heb ik @home te kennen gegeven dat ik mijn internetabonnement op wil zeggen per 1 september 2007. Allereerst moet ik erbij zeggen dat ik wat de verbinding betreft maar zelden echt problemen ermee heb gehad tot nu toe.
Echter, als je per mail opzegt en daarbij een schriftelijke bevestiging wenst (zie ook andere post op dit forum waarbij na opzegging de incasso vrolijk verder liep) kan dit volgens hun niet. Ze willen dit wel per mail bevestigen maar niet schriftelijk. Dat kan volgens hun niet.
Als je het contract aangaat wordt wel een handtekening gevraagd maar voor de opzegging is een schriftelijke bevestiging niet mogelijk .
Even later opgebelt kreeg ik een lieve dame aan de lijn en vertelde ik hetzelfde telefonisch. Ze zei dat een schriftelijke bevestiging wel mogelijk was indien ik per brief opzeg.
Dit heb ik nu ook gedaan, dus dit even afwachten.
Zijn er meer mensen die, met opzeggen, goede of slechte ervaringen hebben?
Groetjes Peter
Vorige week heb ik @home te kennen gegeven dat ik mijn internetabonnement op wil zeggen per 1 september 2007. Allereerst moet ik erbij zeggen dat ik wat de verbinding betreft maar zelden echt problemen ermee heb gehad tot nu toe.
Echter, als je per mail opzegt en daarbij een schriftelijke bevestiging wenst (zie ook andere post op dit forum waarbij na opzegging de incasso vrolijk verder liep) kan dit volgens hun niet. Ze willen dit wel per mail bevestigen maar niet schriftelijk. Dat kan volgens hun niet.
Als je het contract aangaat wordt wel een handtekening gevraagd maar voor de opzegging is een schriftelijke bevestiging niet mogelijk .
Even later opgebelt kreeg ik een lieve dame aan de lijn en vertelde ik hetzelfde telefonisch. Ze zei dat een schriftelijke bevestiging wel mogelijk was indien ik per brief opzeg.
Dit heb ik nu ook gedaan, dus dit even afwachten.
Zijn er meer mensen die, met opzeggen, goede of slechte ervaringen hebben?
Groetjes Peter