Preventel
Geplaatst: 05 apr 2007 20:49
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleempje en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Mijn oog was gevallen op een nieuwe mobiel met het bijhorende abbonnement: Telfort Unlimeted. Ik vroeg deze aan via internet en alles ging naar behoren totdat ik een mailtje kreeg: Ik kon geen abbonement afsluiten omdat ik geregistreerd stond bij Preventel.
Ik moet bekennen dat ik niet eens wist wat en wie Preventel is en het is me nog steeds niet duidelijk. Telfort adviseerde mij een schriftelijk verzoek in te dienen bij Preventel. Dit heb ik gedaan. Het was ook de enige manier omdat er op het hele internet geen emailadres of telefoonnummer te vinden is van Preventel. Ik heb Google afgezocht, ik heb de telefoongids doorgespit en opeens! Ik vond een telefoonnummer. Ik belde deze gelijk en tot mijn nog grotere verbazing kreeg ik ene Jan Stuit aan de telefoon. Hij wist helemaal van niks.
Voor controle de link waar ik het telefoonnummer heb gevonden: http://www.nederlandinbedrijf.nl/regio/ ... elderland/
Ik ben nu dus aardig boos aan het worden want ik heb ook niks van Preventel vernomen over mijn registratie. Ik weet heel erg zeker dat er geen rekening openstaat bij mijn provider.
Kan iemand mij helpen om dit probleem om te lossen? Heeft iemand de zelfde ervaring meegemaakt?
Groetjes Diana
Ik zit met een probleempje en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. Mijn oog was gevallen op een nieuwe mobiel met het bijhorende abbonnement: Telfort Unlimeted. Ik vroeg deze aan via internet en alles ging naar behoren totdat ik een mailtje kreeg: Ik kon geen abbonement afsluiten omdat ik geregistreerd stond bij Preventel.
Ik moet bekennen dat ik niet eens wist wat en wie Preventel is en het is me nog steeds niet duidelijk. Telfort adviseerde mij een schriftelijk verzoek in te dienen bij Preventel. Dit heb ik gedaan. Het was ook de enige manier omdat er op het hele internet geen emailadres of telefoonnummer te vinden is van Preventel. Ik heb Google afgezocht, ik heb de telefoongids doorgespit en opeens! Ik vond een telefoonnummer. Ik belde deze gelijk en tot mijn nog grotere verbazing kreeg ik ene Jan Stuit aan de telefoon. Hij wist helemaal van niks.
Voor controle de link waar ik het telefoonnummer heb gevonden: http://www.nederlandinbedrijf.nl/regio/ ... elderland/
Ik ben nu dus aardig boos aan het worden want ik heb ook niks van Preventel vernomen over mijn registratie. Ik weet heel erg zeker dat er geen rekening openstaat bij mijn provider.
Kan iemand mij helpen om dit probleem om te lossen? Heeft iemand de zelfde ervaring meegemaakt?
Groetjes Diana