Totale administratieve chaos bij Zilveren Kruis
Geplaatst: 05 apr 2007 22:28
Dat is nog eens een verheldering. Zilveren Kruis geeft mij een overzicht van mijn betalingen over 2006. Met een excuus voor de zoveelste keer. En kijk eens aan …….maand voor maand keurig € 223,44 betaald.
Dat ik dat van hen zelf bevestigd mag krijgen, is een wonder.
14 jaar (voor hen goedkope) en tevreden klant. In 2006 een drama.
Vanaf maart 2006 ben ik door Zilveren Kruis permanent met aanmaningen bestookt, tot aan dreigingen met de deurwaarder aan toe en vervolgens uitzetting uit de aanvullende verzekering.
Uiteindelijk wordt na eindeloos corresponderen erkend dat het met de betalingen toch allemaal wel in orde was. En dan doen ze vervolgens alsof hun neus bloedt:
• doen net alsof we niet uit de aanvullende verzekering gegooid zijn,
• dat er geen vervangende polissen gemaakt zijn,
• maar behouden ze het geld, dat ervoor (op tijd) betaald is, wel gewoon.
Beetje heel erg slordig Met andere woorden: we leggen alle **** gewoon bij de klant en wij blijven gewoon aan de kant staan kijken hoe meneer de klant zich eruit redt.
Ik heb in 2006 2 keer telefonisch met de afdeling debiteuren gebeld en de betalingen doorgenomen ………..nadat mij eerst toch vooral door de manier van reageren duidelijk gemaakt werd dat ik een lummel was die zijn betalingen niet op orde had. Om vervolgens na lang wachten aan de telefoon, aarzelend te horen…. Ja meneer u heeft gelijk, die betalingen hebben wij ontvangen. Vervolgens vraag je dan: is het nu afgelopen met die aanmaningen? En krijg je als antwoord: ja dat komt in orde. Om vervolgens 14 dagen later weer de volgende aanmaning te ontvangen.
Al in mei 2006 bleek tijdens het telefoongesprek dat een van mijn betalingen op een foutieve maand was ingeboekt (augustus) waardoor het leek alsof er een betalingsachterstand was. Maar ook na augustus hielden de bedreigingen niet op. Brief na brief, email na email van mijn kant. Inhoudelijke reactie op een email kwam uitsluitend per post en duurde 3 weken!! Leve het digitale tijdperk. Excuses per brief en de volgende week gewoon weer een aanmaning.
Inefficiënt, schandalig, ………..maar vooral een slechte organisatie, een slechte klantenservice, een slechte boekhouding en waardeloze bedrijfssoftware.
Niemand die een 15 jaar trouwe klant serieus neemt en al helemaal niet de directie die ik ook aangeschreven heb. Dus vooral slechte bestuurders en slechte managers. Dan wordt het met zo'n organisatie natuurlijk nooit wat.
Dat ik dat van hen zelf bevestigd mag krijgen, is een wonder.
14 jaar (voor hen goedkope) en tevreden klant. In 2006 een drama.
Vanaf maart 2006 ben ik door Zilveren Kruis permanent met aanmaningen bestookt, tot aan dreigingen met de deurwaarder aan toe en vervolgens uitzetting uit de aanvullende verzekering.
Uiteindelijk wordt na eindeloos corresponderen erkend dat het met de betalingen toch allemaal wel in orde was. En dan doen ze vervolgens alsof hun neus bloedt:
• doen net alsof we niet uit de aanvullende verzekering gegooid zijn,
• dat er geen vervangende polissen gemaakt zijn,
• maar behouden ze het geld, dat ervoor (op tijd) betaald is, wel gewoon.
Beetje heel erg slordig Met andere woorden: we leggen alle **** gewoon bij de klant en wij blijven gewoon aan de kant staan kijken hoe meneer de klant zich eruit redt.
Ik heb in 2006 2 keer telefonisch met de afdeling debiteuren gebeld en de betalingen doorgenomen ………..nadat mij eerst toch vooral door de manier van reageren duidelijk gemaakt werd dat ik een lummel was die zijn betalingen niet op orde had. Om vervolgens na lang wachten aan de telefoon, aarzelend te horen…. Ja meneer u heeft gelijk, die betalingen hebben wij ontvangen. Vervolgens vraag je dan: is het nu afgelopen met die aanmaningen? En krijg je als antwoord: ja dat komt in orde. Om vervolgens 14 dagen later weer de volgende aanmaning te ontvangen.
Al in mei 2006 bleek tijdens het telefoongesprek dat een van mijn betalingen op een foutieve maand was ingeboekt (augustus) waardoor het leek alsof er een betalingsachterstand was. Maar ook na augustus hielden de bedreigingen niet op. Brief na brief, email na email van mijn kant. Inhoudelijke reactie op een email kwam uitsluitend per post en duurde 3 weken!! Leve het digitale tijdperk. Excuses per brief en de volgende week gewoon weer een aanmaning.
Inefficiënt, schandalig, ………..maar vooral een slechte organisatie, een slechte klantenservice, een slechte boekhouding en waardeloze bedrijfssoftware.
Niemand die een 15 jaar trouwe klant serieus neemt en al helemaal niet de directie die ik ook aangeschreven heb. Dus vooral slechte bestuurders en slechte managers. Dan wordt het met zo'n organisatie natuurlijk nooit wat.