Pagina 1 van 1
KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 06 apr 2007 21:18
door barryboef
WIE KAN MIJ AAN HET ADRES HELPEN VAN KLACHTEN OF GESCHILLEN COMMISIES INTERNET-KPN.
BARRYBOEF
Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 06 apr 2007 21:37
door kanovaarder
Geschillencommissie KPN
Daarvoor moet u met Google intikken
"Geschillencommissie Telecom"
Tikt u daarna op checklist en beantwoord u de vragen dan zult u wellicht daar uw antwoord vinden.
Komt u er niet uit dan even een tegenbericht hier op deze site
Grootvader
(wat heeft u grote ogen)
Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 09 apr 2007 19:24
door Mickey D
Als u de interne klachtbehandeling van de KPN bedoelt, dan belt u 0800-0505, kiest voor optie 1 (KPN), optie 1 (privé gebruik), optie 5 (overig) en optie 4 (overig). Dan wordt u gevraagd uw onderwerp in te spreken, maar als u niets zegt wordt u net zo goed behandeld.
Dan krijgt u een medewerker aan de telefoon die uw klacht kan opnemen. U krijgt dan waarschijnlijk na een dag of 10 een brief dat u gebeld gaat worden over uw klacht, want het schijnt bij die afdeling druk te zijn Hoe zou dat nou komen?). Noteer de naam van de medewerker, want de KPN zou daar naar kunnen vragen! Zelfs nog als de klacht uitbehandeld lijkt, is mijn ervaring.
Of natuurlijk op
http://www.kpn.com, kiezen voor 'klantenservice', 'contact' en dan 'wilt u een klacht indienen?', dan kunt u via een webformulier een klacht insturen. Vergeet dan niet vóór het verzenden de tekst even te kopieren in een tekstbestand, zodat u die tekst naderhand nog kunt inzien.
Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 10 apr 2007 08:37
door lammertc
Houd er rekening mee dat interne terugbelacties van KPN (door drukte?) niet altijd worden uitgevoerd. Kennis van KPN helpdesk is ook niet altijd even groot. En Ja, noteer zoveel mogelijk gegevens, het kan je schelen bij schadevergoedingen als je een goed onderbouwd verhaal hebt.
Sterkte
Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 10 apr 2007 10:00
door barryboef
Op mijn vraag per brief aan Planet internet en ook aan KPN.
Hoe /wanneer/en aan wie ik toesteming had gegeven om mijn abonnement internet met vaste telefoonaansluiting 14,95 permaand de laatste 2,5 maanden omtezetten in internet zonder telefoon 40,00 permaand Einde contract planet internet 12 april.
Einde contract KPN 12 april.
Antwoord PLANET .
Op u verzoek beeindig ik onze relatie per direct.
ondertekent
Onno Benninga
Commercieel Menager
Antwoord KPN.
Ik moet een contact persoon bellen.
Dat heb ik al meerdere keren probeerd maar ik die persoon maar niet tepakken.
barryboef.
Re: KLACHTEN OF GESCHILLENCOMMISIES INTERNET KPN.
Geplaatst: 16 apr 2007 07:29
door lammertc
kijk ook op
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1781403
hier staat een verhaaltje van KPN (waar ze zich dus trouwens zelf niet aan houden) over je rechten en schadevergoeding.
verdeeld in drie hoofdstukken
A. Recht om voorlopig te stoppen met betalen
B.Opzeggen (zgn. ontbindingsrecht)
C. Schadevergoeding