LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online Mania....Goedkoop of geld kwijt!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
denoollander

Online Mania....Goedkoop of geld kwijt!

Ongelezen bericht door denoollander »

Ooit iets gekocht bij Online Mania? Ik wel! Slechts één keer en ik was blij dat ik zo goedkoop inktpatronen had kunnen kopen. Dat was in september van 2006 en in februari 2007 ging ik wéér inktpatronen bestellen maar dan ineens meer dan genoeg, want het was zó goedkoop! Had in alle vertrouwen meteen het verschuldigde bedrag overgemaakt maar ik wacht nog steeds op m'n patronen ondanks mijn herinneringen die ik gestuurd had. Ik heb m'n geld teruggevraagd als ik dan tóch geen inktpatronen krijg, maar dat zie ik ook niet terug. Het komplete adres staat op de site inklusief de naam van de "beheerder" etc. etc.. Wie beschermt en komt hier op voor de gedupeerden die via internet iets willen kopen, nooit krijgen en hun geld kwijt zijn? Ik woon té ver weg om er eigenhandig naar toe te gaan om m'n geld te gaan halen met alle gevolgen van dien ten nadele van Neut David die zich schuldig heeft gemaakt aan deze praktijken. Als er iemand is die een direkte oplossing voor dit probleem heeft, verneem ik dat graag.
Groeten van René

galsteen

Re: Online Mania....Goedkoop of geld kwijt!

Ongelezen bericht door galsteen »

Is het niet zo dat je het overgemaakte bedrag kunt laten storneren?
Ik weet zo niet binnen welke tijd dit moet, maar ik zou even langs je bank gaan als ik jou was.

bigjon

Ongelezen bericht door bigjon »

Geld wat je hebt overgemaakt kan je niet laten storneren. Storneren kan enkel bij incasso's.

denoollander

We hebben het bij de bank geïnformeerd of het mogelijk was en normaal gesproken is het wel mogelijk maar het is inmiddels té lang geleden en dan kunnen ze niet zomaar dat geld terug pakken wat op hun rekening is gestort. Ik ben gewoon de aap gelogeerd en heb inmiddels ook een incassoburo aangeschreven maar daar heb ik inmiddels nog niks van gehoord. Dit buro is ook in België gevestigd.
http://www.antwerplaw.com/contact.html
Tja....Het is België hè.....Zouden ze soms niet snappen dat ik m'n geld terug wil?

aroukens

Ongelezen bericht door aroukens »

Ik heb helaas de zelfde slechte ervaring met onlinemania/gsmtoebehoren.
Ik heb half Februari een gsm hoesje besteld bij gsmtoebehoren een onderdeel van onlinemania,het geld overgemaakt,een email ontvangen dat het geld was ontvangen en vervolgens weken niets meer gehoord.
Ik heb hierop verschillende emails gestuurd waar niet op werd gereageerd.Uitendelijk een klacht neergelegd bij Thuiswinkel deze hebben onlinemania aangeschreven en ik heb nu 3 maanden later eindelijk de helft van mijn geld terug.Als je op internet gaat zoeken blijkt dat onlinemania een netwerk van diverse winkels is .Wees gewaarschuwd!

aroukens

Ongelezen bericht door aroukens »

http://www.thuiswinkel.org/

Probeer het hier eens

denoollander

Bedankt voor je reaktie "Aroukens" Ik ben meteen naar de site van thuiswinkel.org gegaan en heb daar m'n klacht maar meteen gedeponeerd. Wie weet komt het nog goed....Maar ik begrijp echter niet dat je maar de helft van het geld terug hebt gekregen. Hummm...Hebben ze er tóch nog iets aan over gehouden :-(
Slechte zaak! Er zou een site moeten bestaan waarop alle internetwinkels te vinden zijn die als onbetrouwbaar aangemerkt staan zodat je vantevoren kunt bekijken of je er wel iets zal bestellen. Het kan altijd wel zo zijn dat er iets mis gaat en dat is te verhelpen maar iemand bestelen gaat té ver natuurlijk en die internetwinkel moet natuurlijk op, zullen we maar zeggen, "De Zwarte Site" gezet worden. Lekker handig volgens mij. Voorkomt veel narigheid en ongenoegen. Nu nog iemand vinden die zo'n site wil opzetten. Misschien kan diegene die het opstart er misschien wel nét zo rijk van worden als die lui van Google. :-) Wie weet.

DreamOn2003

Ongelezen bericht door DreamOn2003 »

Tikkie late reactie:

www.checkwebwinkel.nl
Nee, ik heb daarmee niks te maken. Ik vraag alleen onze klanten om daar een review te plaatsen over onze shop!

Gesloten