terugbetaaldrama telsell
Geplaatst: 07 apr 2007 15:58
Tsja, het wordt al vaker genoemd, maar ik moet tóch m'n verhaal kwijt, de andere berichten zijn alweer wat ouder. In oktober bestel ik prod A. In november komt product B. Ik bellen: Jullie hebben het verkeerde product geleverd. Ietwat wachterdochtig mocht ik het product terugsturen, aangetekend en voor eigen kosten ! Je begrijpt dat ik dat niet pikte en diende 1 klacht in. Ondertussen, omdat het zichttermijn sloot, Na geen reactie 2 klachten. (per mail, bellen kost ook het nodige...) Nu inmiddels, 3 maanden en 5 klachten verder, heb ik antwoord!!!! Jawel, majesteit huppeldepup van telsell antwoord:
Geachte heer/mevrouw,
"In antwoord op uw e-mail, bieden wij eerst onze excuses aan voor de vertraging in het beantwoorden van uw bericht.
Per 23-02-2007 hebben wij een stortingsprocedure voor u opgestart om het geld aan u terug te betalen. Houdt u er wel rekening mee dat de verwerkingsperiode 40 dagen in beslag kan nemen. Controleert u daarom uw bank/Creditcard afschriften. De terugbetaling wordt gedaan naar dezelfde rekening/Creditcard als waarvan geïncasseerd is.
Mocht u na deze periode nog geen terugbetaling op uw afschriften vinden, adviseren wij u contact op te nemen met de afdeling Klantenservice via onderstaand telefoonnummer of door deze email te beantwoorden."
Let wel: 40 DAGEN om een stortingsprocedure te starten???!!!!!
Ik heb nog steeds niks terug, dus ga niet bellen maar zal idd een incassobedrijf gaan bellen om dit te regelen (goeie tip van iemand)
Geachte heer/mevrouw,
"In antwoord op uw e-mail, bieden wij eerst onze excuses aan voor de vertraging in het beantwoorden van uw bericht.
Per 23-02-2007 hebben wij een stortingsprocedure voor u opgestart om het geld aan u terug te betalen. Houdt u er wel rekening mee dat de verwerkingsperiode 40 dagen in beslag kan nemen. Controleert u daarom uw bank/Creditcard afschriften. De terugbetaling wordt gedaan naar dezelfde rekening/Creditcard als waarvan geïncasseerd is.
Mocht u na deze periode nog geen terugbetaling op uw afschriften vinden, adviseren wij u contact op te nemen met de afdeling Klantenservice via onderstaand telefoonnummer of door deze email te beantwoorden."
Let wel: 40 DAGEN om een stortingsprocedure te starten???!!!!!
Ik heb nog steeds niks terug, dus ga niet bellen maar zal idd een incassobedrijf gaan bellen om dit te regelen (goeie tip van iemand)